Vreemde roept mijn paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: Vreemde roept mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 08:23

ik zou redelijk in het zicht 1 of 2 "nep-"camera's ophangen en een zeer duidelijk bord ophangen ,dat men geflimd wordt...

ik denk dat als je al zo iemand te spreken krijgt en die zegt alleen maar je paard mooi te vinden,dat je geen poot hebt om verder op te staan,als dat stukje openbaar is,mag iemand de hele dag daar wel staan en naar je paard kijken...

beste is nog een echte camera op te hangen zodat je meer kan zien en bewijs materiaal hebt,mocht er wel iets gebeuren...

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:40

ik vind het hier al spannend worden, terwijl wij daar never nooit in de buurt wonen!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:45

Ik zou absoluut nummerbord noteren en politie inlichten. In dit geval is uitgaan van het goede van de mens een te groot risico voor je paard en ook een beetje naïef wetende dat er al heel lang gezocht wordt naar een paardenmishandelaar die in het hele land toeslaat.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:13

Ik vind het te gek voor woorden!

Op facebook komen er nu ook al.foto's voorbij van een man met een halstertouw e.d. Hoe durf je iemand van wie je het niet zeker weet zo op internet te zetten. Die persoon moet zich doodschamen. Alles onder het mom: wie weet...
Al die topics hier over bergen heb ik al tig pb's van gehad.en al die mensen hebben lijntjes en niemand krijgt het bevestigd. Het is nog maar de vraag wat daar nu eigenlijk gebeurd is.
De jacht is begonnen zullen we maar zeggen.

Heb je enig idee ts waarom ze zo'n interesse hebben in die persoon? Echt niet alleen om de paarden dke hij wat aandoet, maar ook omdat zulke types vroeg of laat toch ook ontsporen richting mensen (beul van twente heeft ook gemoord). Ga die voor in je uppie opwachten in de bosjes.

Er zijn al tig manieren genoemd die zinniger zijn en dat is gewoon de boel beveiligen. koop een (nep)camera, schrikdraad en leen desnoods een tijdje een hond.
Wij hadden de dag nadat het gebeurd was alles geregeld.
Je kunt ook vrij goedkoop een camera kopen waarbij je van afstand kan meekijken en zelfs kan praten via je telefoon.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:19

Heeft ook nog niemand doorgedacht over waarom iemand met duidelijke.verstand van paarden eerst 10.keer naar een paard moet gaan fluiten om hem te leren kennen ofzo? Ik denk dat er hier maar weinig bokkers zijn die moeite hebben om een paard te pakken te krijgen.

Ik zie echt in het hele verhaal geen enkele overeenkomst met de paardenmishandelaar. Natuurlijk zou ik er niet vrolijk van worden en goed opletten, maar dat zou iedere paardeneigenaar nu moeten doen ipv in de bosjes te gaan zitten.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:23

Als ik zo op facebook gezet zou worden omdat ik met een halster en touw bij iemands paard zou staan zou ik dat niet leuk vinden, maar wel begrijpen. Het geeft aan dat mensen graag de dader gepakt willen hebben, hoewel het natuurlijk niet netjes is.
Ik hoop op een goede afloop TS!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:30

Het word nu wel echt spannend :9
TS reageert nog steeds niet op de vragen die er worden gesteld !

Zou ze nu nog steeds in de bosjes zitten :=

cellibelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:35

spannend

Volgt stilletjes mee

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:04

Wie weet leest de dader mee en weet dus ook dat je in de bosjes zit. Het zou zomaar kunnen. Ik zou met zn tweeën daar gaan zitten.

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:23

Springs schreef:
Wie weet leest de dader mee en weet dus ook dat je in de bosjes zit. Het zou zomaar kunnen. Ik zou met zn tweeën daar gaan zitten.

Brr, als dat zo zou zijn! Moet er niet aan denken..

TS, misschien kan je met een verrekijker kijken - en dan helaas geen foto - maar gewoon het kenteken opschrijven? Ik wens je heel veel succes en volg dit ook stilletjes!

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:24

Ik heb de TS een Pb gedaan dat we nu onderhand al 2 pagina´s verder zijn, en geen reactie gekregen hebben.... nog niets terug gehad

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:27

Ik wacht eerlijk gezegd ook op een berichtje van TS in dit topic!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:28

Niet iedereen zit dag en nacht op bokt. Misschien is er wel even iets tussen gekomen, als er echt nieuws was geweest had ts zich hier wel gemeld.

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:31

DewiRox schreef:
Niet iedereen zit dag en nacht op bokt. Misschien is er wel even iets tussen gekomen, als er echt nieuws was geweest had ts zich hier wel gemeld.

Ze is vandaag wel online geweest :j
Een berichtje is natuurlijk leuk maar dat is niet aan mij maar aan TS. Als ze daar geen zin in heeft en door welke reden dan ook even niet post is dat geen probleem, dat mag ze helemaal zelf weten :)

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:33

@Springs, ja idd!
@DewiRox, TS is voor het laats online geweest op: 20 jun 2014 18:24

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:50

Oh man... hebben jullie niets beters te doen dan hopen op een berichtje van TS? :')

Ik verdwijn ook wel eens maanden van de aardbodem (volgens bokt), moet ieder toch lekker voor zich weten.

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:52

@JessAndHope
moet iets doen op de vrijdagavond he _O-

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 19:54

*\o/* TS reageert!! *\o/*
Het wordt al in de gaten gehouden wanneer ik online ben, voel me bijna verplicht hier te reageren.
Hoop dat jullie toch begrijpen dat ik andere dingen aan mijn hoofd heb

Heel veel vragen gezien waarom een ''meisje'' van 20 alleen in het donker gaat wachten, dat het gevaarlijk is en ook nog iets over bang zijn.
Just one question... Wie zegt dat ik alleen daar ben?

En ook al ben ik een ''meisje'' van 20, denken jullie nou werkelijk dat ik, als ik alleen zou zijn, naar die vent toe zou gaan? Kom op, niet bang zijn is niet hetzelfde als ontzettend dom zijn!

Maargoed, niemand heeft hem gezien.
Weet niet meer wie het was, maar iemand zei iets over dat het er totaal niet uit zie als 'de' paardenmishandelaar, ook dat heb ik nergens benoemd. Als je een paar posts terug kijkt, kan je zelfs lezen dat ik steeds meer begin te denken dat het niks ernstigs is. Gewoon een man die paarden leuk vindt.

Wat heeft het lenen van een hond voor nut, wat kan ik daarmee?

Weet iemand dan ook waar ik die camera waarmee je van een afstand kan kijken, kan kopen?

En ja, het zou zomaar kunnen dat er mee gelezen wordt, dan weet ie in ieder geval ook dat hij in de gaten gehouden wordt.

Mochten er nog vragen zijn, ik beantwoord ze graag!

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:59

@_Caitje__
Ten eerste vind ik het leuk dat je weer iets post. Zoals ik al enkele posts terug zei ben je absoluut niet verplicht te reageren!
We leven gewoon met jou mee en vinden het ook gewoon erg spannend. Vandaar dat we graag weten wat er gebeurd.
Nog succes verder!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:05

Ik vraag me af wat de eigenaren van de andere paarden ervan vinden en wat die voor
aktie ondernemen ?

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 20:07

Mochten nog meer mensen dat afvragen, stuur ff een pb. Je weet nooit wie mee leest :-P

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:08

@silvia, het zijn de TS haar paarden.. :Y) De rest staat in een ander weiland, als ik het goed heb begrepen.

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 20:11

Ja, klopt. De andere staan wel in een weiland ernaast.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:12

nou gewoon nuchter blijven: kijken en roepen is geen misdaad!
en ach ongezien een trekpaard en tinker stelen dan moet je goed van huis komen hoor!

Haal adem blijf jezelf! :j

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 20:13

_Caitje__ schreef:
Ja, klopt. De andere staan wel in een weiland ernaast.

Maar daar kan die man dan toch ook zo bij komen ?
Als het mijn paarden zouden zijn was ik daar ook niet gerust over !