Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tess schreef:Ik vind het wel raar dat een Tsjech foto's uit NL gaat halen?
jitskevs schreef:Het is enorm raar om jezelf op een Tsjechische site te zien en je foto's met copyright.
Ik heb niet alles doorgelezen maar het komt er dus op neer dat het een virtuele stal is en dan kan je doen alsof dat jou paard is en daar spelletjes rond spelen. We hebben gewoon gecomment op een van de profielen waar ik op stond (mijn gezicht duidelijk zichtbaar, ...). Door aan te halen dat dit wel degelijk stelen van foto's is, is de pagina waar ik op stond verwijdert.
jitskevs schreef:Ze verkopen de foto's niet hoor. Wat ik wil zeggen is dat ze doen alsof deze paarden van hen zijn (virtuele stal) en dan kan je bijvoorbeeld je paard trainen voor races, maar daar heb je geld voor nodig dus ga je op zoek naar een virtueel baantje, ...
jitskevs schreef:Ze verkopen de foto's niet hoor. Wat ik wil zeggen is dat ze doen alsof deze paarden van hen zijn (virtuele stal) en dan kan je bijvoorbeeld je paard trainen voor races, maar daar heb je geld voor nodig dus ga je op zoek naar een virtueel baantje, ...
Femke_Tweety schreef:Nog aanvullingen. Uit verschillende albums overigens:
Linschoten fotografie
pet-art.nl
foscofotografie
navatushots
photoyara
svgfotografie
imandra fotografie
Brichel
Silent shiver fotografie
ID Photos.nl
Karen fotografie
Renee fotografie
diannefotografie
saskia lamberts
Nelleke
Marlinda
Annefloor fotografie
www.sjoert.com
Femke_Tweety schreef:Nog aanvullingen. Uit verschillende albums overigens:
Linschoten fotografie
pet-art.nl
foscofotografie
navatushots
photoyara
svgfotografie
imandra fotografie
Brichel
Silent shiver fotografie
ID Photos.nl
Karen fotografie
Renee fotografie
diannefotografie
saskia lamberts
Nelleke
Marlinda
Annefloor fotografie
Marianne Visser
Yavanna
Tezzy Pictures
Telpeva schreef:Nog aanvullingen. Uit verschillende albums overigens:
Linschoten fotografie
pet-art.nl
foscofotografie
navatushots
photoyara
svgfotografie
imandra fotografie
Brichel
Silent shiver fotografie
ID Photos.nl
Karen fotografie
Renee fotografie
diannefotografie
saskia lamberts
Nelleke
Marlinda
Annefloor fotografie
http://www.sjoert.com
Yavanna
Tezzy pictures
jitskevs schreef:Van bestellingen heb ik niets gevonden, ik zeg enkel maar wat ik er uit begrepen hebvoor mij is dit ook not done, het is gewoon eng om jezelf en je foto's met copyright daarop terug te zien
Ik heb helaas geen link meer van die pagina want die pagina is verwijdert met al mijn foto's. Van bestellingen ben ik toen niets tegen gekomen
Marjoow schreef:ls het inderdaad enkel is voor een spel, is het nog niet zo'n probleem.