Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annnepannne schreef:mijn lo-docent zei vorige week: wat voor sport doe je?
ik: paardrijden
lo-docent: maar dat is toch geen sport?
als je gestudeerd hebt over sport, mag ik toch wel aannemen dat je weet dat paardrijden wél een sport is?
Nemurin schreef:Ik heb trouwens wel een vraagje dat ik het beste hier kan stellen: als een paard (manegeruiters?) zijn mond niet open doet voor het bit. Hoe is jullie dan geleerd dat ie open moet?
Want het kan veel makkelijker dan wat mij (en veel bokkers met mij) altijd geleerd is... was even benieuwd hoe dat hier ervaren wordt.
annnepannne schreef:mijn lo-docent zei vorige week: wat voor sport doe je?
ik: paardrijden
lo-docent: maar dat is toch geen sport?
als je gestudeerd hebt over sport, mag ik toch wel aannemen dat je weet dat paardrijden wél een sport is?
SienenIvo schreef:Laatst was mijn nichtje van 5 bij ons (ze bleef slapen) en ik zei toevallig: De hoefsmid moet nog komen.Mijn tante had mijn nichtje verteld dat de hoefsmid de schoenmaker was.
Dus vraagt mijn nichtje:
Wat gaat die doen?Toch geen pijn he?
Ik:Nee,zijn schoenen worden vervangen.Ik dacht dat ze dan wel ging snappen.
Mijn nichtje gaat naar haar tas pakt een ander paar schoenen er uit en loopt naar buiten..
Dus ik loop een heel stuk verder achter mijn nichtje aan en ik hoor haar in de stal tegen mijn pony zeggen:Als de schoenmaker gaan schoen kan vinden dan pak je de mijne maar!
Dus ze zet die schoenen en de schoenen die ze aan had in de stal en komt terug naar binnen.
Ik vraag waar zijn je schoenen?
Zij:Die staan in de stal!
Ik:Waarom?
Zij:Als de schoenmaker er geen kan vinden mag hij de mijne wel aan!
Dat was echt zo lief van haar!