Ik ben gewoon nieuwsgierig... en misschien wel jaloers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malou9 schreef:Even heel offtpoic: Lisch jouw kleine knappe man mag toch niet ontbreken in de bokt veulen competitie??
Nicole: Proficiat
olijf schreef:Waarom wil je persee een kleintje Nicole?? Ben je echt zooo minie? Ik bedoel mijn juf is ook klein, maar misstaat ook niet op de iets grotere paarden. Kijk Janette Haaze overdrijft dan soms weer iets
Ik ben gewoon nieuwsgierig... en misschien wel jaloersik ben 1.86 en pas bijna nergens op.
Nicole schreef:olijf schreef:Waarom wil je persee een kleintje Nicole?? Ben je echt zooo minie? Ik bedoel mijn juf is ook klein, maar misstaat ook niet op de iets grotere paarden. Kijk Janette Haaze overdrijft dan soms weer iets
Ik ben gewoon nieuwsgierig... en misschien wel jaloersik ben 1.86 en pas bijna nergens op.
Ik ben echt wel klein hoorzie profiel.. Palomino is 1.53 en m'n benen komen NET onder mijn dressuur zadel vandaan.. Misstaat gewoon.. Later komt er ook een aangepast dressuur zadel voor mijn korte pootjes.. (15 of 16 inch zweetbladen)
lisch schreef:Malou9 schreef:Even heel offtpoic: Lisch jouw kleine knappe man mag toch niet ontbreken in de bokt veulen competitie??
Nicole: Proficiat
zeker niet!!!![]()
ik moet nog even voor zitten om de mooiste foto uit te zoeken![]()
en ik denk dat ik halencia voor merrie veulen opgeefeven nieuwe baasje toestemming vragen
![]()
eerste jaar dat ik mee ga doen!
ik ben 1.82 en ook snel te groot voor een paard heb ook lange benen![]()
maar 1.65m+ vind ik mooi als ze maar mooi ontwikkeld zijn
Sannum schreef:Joycebunny schreef:
Aparte achterhand, of verkijk ik me daar op....
Nog een keer gekeken. Rug vind ik ook niks. Wat een bak geld voor zo'n dier