blauw00gje schreef:
Oke niet echt handig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kruimenloek schreef:Nee ik was het niet, ik weet wel wie het wel was maar kan er niets over zeggen, tja wat moet ik er van zeggen, hoop dat deze persoon er geen problemen door krijgt en tja ben er beetje stil van eigenlijk want ik wil liever dat het gewoon ophoudt, straks neemt hij hier weer wraak voor, ben daar best wel beetje bang voor.
IKbenEllen schreef:Ik vind het vooral raar dat dit je 1e post is
xdeliefstex schreef:wat diegene heeft gedaan is verschrikkelijk ergmaar ik denk niet dat we allemaal zomaar mogen oordelen zonder dat we de persoon in kwestie kennen en zonder dat we weten wat er allemaal aan vooraf ging.waarschijnlijk is deze man zo doorgedraaid door die vriendin mischien heeft ze hem wel wat aangedaan zonder dat wij het weten maar toch hebben we allemaal een oordeel ik vind dit niet zomaar kunnen een relatie probleem komt van 2 kanten en niet van 1 en het is wel erg makkelijk nu mooi weer te spelen terwijl die man vast zit en zijn eigen niet kan verdedigen begrijp me niet verkeerd mensen wat hij heeft gedaan kan en mag niet zomaar maar tegenwoordig kunnen mensen elkaar tot waanzin drijven ik zou weleens willen weten waarom hij het heeft gedaan wat zijn reden was dat die vrouw hem ineens niet meer wilde wat vinden jullie hiervan?
Ebony170511 schreef:xdeliefstex schreef:wat diegene heeft gedaan is verschrikkelijk ergmaar ik denk niet dat we allemaal zomaar mogen oordelen zonder dat we de persoon in kwestie kennen en zonder dat we weten wat er allemaal aan vooraf ging.waarschijnlijk is deze man zo doorgedraaid door die vriendin mischien heeft ze hem wel wat aangedaan zonder dat wij het weten maar toch hebben we allemaal een oordeel ik vind dit niet zomaar kunnen een relatie probleem komt van 2 kanten en niet van 1 en het is wel erg makkelijk nu mooi weer te spelen terwijl die man vast zit en zijn eigen niet kan verdedigen begrijp me niet verkeerd mensen wat hij heeft gedaan kan en mag niet zomaar maar tegenwoordig kunnen mensen elkaar tot waanzin drijven ik zou weleens willen weten waarom hij het heeft gedaan wat zijn reden was dat die vrouw hem ineens niet meer wilde wat vinden jullie hiervan?
Je komt op mij over alsof je hem kent.
nynke55 schreef:Ik denk dat je geen enkele reden kunt verzinnen om ook maar enigzins goed te praten wat deze man heeft gedaan. Als je relatieproblemen hebt, die niet op te lossen zijn, ga je uit elkaar en ga je verder met je leven en koel je niet je woede op onschuldige dieren.
xdeliefstex schreef:nynke55 schreef:Ik denk dat je geen enkele reden kunt verzinnen om ook maar enigzins goed te praten wat deze man heeft gedaan. Als je relatieproblemen hebt, die niet op te lossen zijn, ga je uit elkaar en ga je verder met je leven en koel je niet je woede op onschuldige dieren.
dat weet ik en ben ik ook helemaal met je eens maar nogmaals niemand vraagt zich verder af waarom die ponys niet bij haar waren mischien had dat ook wel een reden en omdat zij hem waarschijnlijk blijkbaar tot waanzin heeft gedreven en niet wetend wat te doen en doordraaide ja ik weet het verder ook niet maar weet wel zeker dat dit verhaal zo niet klopt.