mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 19:06

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:00

Ik las net het bericht van de brandstichting en toen zag ik deze titel.. Ik kon het niet geloven..
Vreselijk dat er nog zulke mensen bestaan :( Heel veel sterkte met het verlies :(:)

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:53

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

kruimenloek

Re: mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-12 22:56

Nee ik was het niet, ik weet wel wie het wel was maar kan er niets over zeggen, tja wat moet ik er van zeggen, hoop dat deze persoon er geen problemen door krijgt en tja ben er beetje stil van eigenlijk want ik wil liever dat het gewoon ophoudt, straks neemt hij hier weer wraak voor, ben daar best wel beetje bang voor.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 23:48

Misschien moeten ze ook ophouden op hyves en facebook met bedreigen ? :)

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-12 00:06

Jolliegirl schreef:
Misschien moeten ze ook ophouden op hyves en facebook met bedreigen ? :)

Ja heb ik gelezen en gezien, ik kan alleen maar zeggen dat ik hem ken en weet waar hij toe in staat is en ik bang ben dat er nog meer nieuwsberichten over komen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 00:09

Ze kunnen zich beter rustig houden en gewoon niet teveel dingen dreigen en neerzetten.
Op deze manier wekt je alleen maar agressie.

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-12 00:14

Klopt, bij hem zeker en echt niet om hem er nog verder in te duwen nu maar ik ken hem en deze man is echt heel erg gevaarlijk en ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij dit persoonlijk oppakt.

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 00:20

Zucht... waar is de goeie ouwe tijd gebleven, toen Pistolen Paultje zich over dit soort lieden ontfermde...

* voelt zich nu heel oud *

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 00:58

@Eirikur: je moet een weten hoe vaak ik daar de laatste dagen aan gedacht heb....
TS: ik weet niet wie je bent, heb zelfs vanmiddag naar de dierenkliniek gebeld die het onderzoek hebben gedaan maar die kunnen uiteraard niets zeggen. Ik wilde je nl. een hart onder de riem steken. Ben hier al dagen echt misselijk van. Kan me zo goed voorstellen hoe jij je voelt. Heb zelf ook zo'n klein ding. Dit is echt niet te bevatten. Het is goed dat je een advocaat hebt, zorg dat je op alle mogelijke manieren bijgestaan wordt. Maak goed kenbaar dat je je niet veilig voelt en hoe die smeerlap in elkaar zit. Misschien krijg je het voor elkaar dat hij onderzocht moet worden. Geef niet op, ben niet bang en vecht. En neem alle hulp aan die je waarschijnlijk wel geboden krijgt, ook van onbekenden. Mijn motto: de levenden moeten gerechtigheid zoeken voor de doden.
Als ik iets voor je kan doen........
Ook sterkte met het verlies van je nichtje. Is echt bizar zoveel bij elkaar.
Voor alle andere mensen daar van die wei ook heel veel sterkte.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:08

Eirikur schreef:
Zucht... waar is de goeie ouwe tijd gebleven, toen Pistolen Paultje zich over dit soort lieden ontfermde...

* voelt zich nu heel oud *

Nou inderdaad!!!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 02:50

kruimenloek schreef:
Nee ik was het niet, ik weet wel wie het wel was maar kan er niets over zeggen, tja wat moet ik er van zeggen, hoop dat deze persoon er geen problemen door krijgt en tja ben er beetje stil van eigenlijk want ik wil liever dat het gewoon ophoudt, straks neemt hij hier weer wraak voor, ben daar best wel beetje bang voor.

Fijn om te horen!
Ik hoop voor je dat het allemaal snel ophoudt! :(:)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 12:59

pfff ik hoop voor je dat het allemaal snel ophoudt, wat een gedoe! :(:)

j4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:26

Het spijt me maar ik begrijp het niet helemaal. Moet iedereen dan maar bang voor zo iemand zijn, moet die dan maar zijn gang kunnen gaan? Waarom wordt je niet eens boos? Moet je dan verder in angst blijven leven? Mensen willen/gaan voor eigen rechter spelen omdat de straffen niets voorstellen. Die arme beestjes.

naomienaran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 22:32

ik heb verder niet het hele toppic gelezen,
maar sterkte!
ik las het op de voorpagina op hyves...dus kwam m ebekend voor , nogmaals sterkte met dit verlies -O-

xdeliefstex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:21

wat diegene heeft gedaan is verschrikkelijk erg ;( maar ik denk niet dat we allemaal zomaar mogen oordelen zonder dat we de persoon in kwestie kennen en zonder dat we weten wat er allemaal aan vooraf ging.waarschijnlijk is deze man zo doorgedraaid door die vriendin mischien heeft ze hem wel wat aangedaan zonder dat wij het weten maar toch hebben we allemaal een oordeel ik vind dit niet zomaar kunnen een relatie probleem komt van 2 kanten en niet van 1 en het is wel erg makkelijk nu mooi weer te spelen terwijl die man vast zit en zijn eigen niet kan verdedigen begrijp me niet verkeerd mensen wat hij heeft gedaan kan en mag niet zomaar maar tegenwoordig kunnen mensen elkaar tot waanzin drijven ik zou weleens willen weten waarom hij het heeft gedaan wat zijn reden was dat die vrouw hem ineens niet meer wilde wat vinden jullie hiervan?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:25

Ik vind het vooral raar dat dit je 1e post is

xdeliefstex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:30

IKbenEllen schreef:
Ik vind het vooral raar dat dit je 1e post is

nou ja iedereen weet ervan heel nederland en heb zo eens alle berichten gelezen en iedereen is alleen maar boos op die gene die het gedaan heeft maar ik vind gewoon dat niemand iets doet zonder dat er een reden is dan hadden ze dat wel verteld op tv hij heeft het gedaan vanwege beindiging van relatie

Ebony170511

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:33

xdeliefstex schreef:
wat diegene heeft gedaan is verschrikkelijk erg ;( maar ik denk niet dat we allemaal zomaar mogen oordelen zonder dat we de persoon in kwestie kennen en zonder dat we weten wat er allemaal aan vooraf ging.waarschijnlijk is deze man zo doorgedraaid door die vriendin mischien heeft ze hem wel wat aangedaan zonder dat wij het weten maar toch hebben we allemaal een oordeel ik vind dit niet zomaar kunnen een relatie probleem komt van 2 kanten en niet van 1 en het is wel erg makkelijk nu mooi weer te spelen terwijl die man vast zit en zijn eigen niet kan verdedigen begrijp me niet verkeerd mensen wat hij heeft gedaan kan en mag niet zomaar maar tegenwoordig kunnen mensen elkaar tot waanzin drijven ik zou weleens willen weten waarom hij het heeft gedaan wat zijn reden was dat die vrouw hem ineens niet meer wilde wat vinden jullie hiervan?

Je komt op mij over alsof je hem kent.
Vraag me niet waarom, misschien de manier van schrijven.
Misschien een gevoel.
Ik weet het niet.
En toch denk ik dat.

xdeliefstex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:35

Ebony170511 schreef:
xdeliefstex schreef:

Je komt op mij over alsof je hem kent.

mischien wel mischien niet maar dat was ook mijn vraag niet het is gewoon een raar verhaal het waren zijn ex der ponys waarom stonden ze dan niet bij haar? waarom bij een ander? die man word alleen maar slecht gepraat door iedereen maar niemand denkt verder na

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:36

Ik denk dat je geen enkele reden kunt verzinnen om ook maar enigzins goed te praten wat deze man heeft gedaan. Als je relatieproblemen hebt, die niet op te lossen zijn, ga je uit elkaar en ga je verder met je leven en koel je niet je woede op onschuldige dieren.

xdeliefstex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:38

nynke55 schreef:
Ik denk dat je geen enkele reden kunt verzinnen om ook maar enigzins goed te praten wat deze man heeft gedaan. Als je relatieproblemen hebt, die niet op te lossen zijn, ga je uit elkaar en ga je verder met je leven en koel je niet je woede op onschuldige dieren.

dat weet ik en ben ik ook helemaal met je eens maar nogmaals niemand vraagt zich verder af waarom die ponys niet bij haar waren mischien had dat ook wel een reden en omdat zij hem waarschijnlijk blijkbaar tot waanzin heeft gedreven en niet wetend wat te doen en doordraaide ja ik weet het verder ook niet maar weet wel zeker dat dit verhaal zo niet klopt.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:40

Heb jij iets met paarden? Als ik je bericht lees heb ik niet dat idee... Zo raar is het niet dat je paarden bij een ander staan :?

Ik vind jouw manier van posten hier eigenlijk lichtelijk misselijkmakend... We mogen de man niet zomaar veroordelen, maar jij begint hier wel vanalles te bedenken over de eigenaar van de pony's. En durft ook nog te beweren dat het verhaal van de eigenaar ZEKER niet klopt, bah!!!!

Zelfs als de eigenaar van de pony's hem geprobeerd had wat aan te doen, dan is dat geen reden om onschuldige dieren de hals door te snijden. De reden van het uit elkaar gaan lijkt me dus niet echt belangrijk.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:41

xdeliefstex schreef:
nynke55 schreef:

dat weet ik en ben ik ook helemaal met je eens maar nogmaals niemand vraagt zich verder af waarom die ponys niet bij haar waren mischien had dat ook wel een reden en omdat zij hem waarschijnlijk blijkbaar tot waanzin heeft gedreven en niet wetend wat te doen en doordraaide ja ik weet het verder ook niet maar weet wel zeker dat dit verhaal zo niet klopt.

Het is heel normaal dat paarden bij iemand anders staan ;)..
beetje rare posts van jou vind ik.
Ts, heel veel sterkte :(:)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:42

Kan me niet schelen wat er gebeurt is, je uitleven op 2 onschuldige dieren is walgelijk en nergens maar dan ook nergens goed te praten.