Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
InekeN schreef:@ Nanno: herkenbaar...Schrok me rot toen trainster zei dat het paard 'wat beperkt' was! En was er zo trots met mijn nieuwe aanwinst heengegaan!
Natuurlijk heb je eisen als je wat hoger in de dressuur wilt qua achterbeen. (Ik heb trouwens met zo'n tiepje nog nooit een jury opmerking daarover gehad, zien ze het uberhaupt wel in de basis, gaat niet meer om netjes op de letter je dingetje doen daar, maar das ontopic??)
Ik maak best veel mee dat kijkers eisen stellen en vervolgens zelf nou niet bepaald de sterren van de hemel rijden.. Dan denk ik: neem liever een betrouwbaar beest waar je evengoed Z mee kan worden toch? Want ze willen dan toch vaak voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ook nog!
kitty_gomez schreef:even een vraagje, wat is een reeele vraagprijs? Ik ben aan het rondkijken voor een eventuele nieuwe pony, maar weet niet wat een reeel bod zou zijn. Ik heb al een bod gedaan maar dat vinden hun te laag.
- c pony 1.36
- 13 of 14 jaar
- recreatie
- merrie heeft een veulen gehad
- niet gekeurd
- niet geklasseerd
- geen papieren wel een paspoort
kara schreef:ik meld me ook weer even.
Nogsteeds op zoek naar een leuk dier wat niks hoeft te kunnen hengst/ruin
Nien1984 schreef:Ik weet nog een leuke 3 jarige Citango x Kennedy ruin http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/435676 die nu beleerd wordt. Het is een mooi donker vosje met alleen een kolletje. Chique koppie, mooie opwaardse bouw en een super draf en een prima galop. Er moeten nog hier en daar wat knopjes en trucjes op en aan, maar voor iemand die een jong beest aan durft en geen haast heeft is het een leuke uitdaging. Hij staat nog niet te koop, maar voor informatie kan ik je de gegevens van de staleigenaar geven. Pb dan maar.