mobart schreef:
Mag je wel een hele grote spaarpot hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emma_s_girl schreef:Mij valt op dat velen van jullie op zoek zijn naar een groter paard. Zelf zou ik liever een kleine willen, 1,65m max., liefst nog iets kleiner.
Dat valt in de zuidwestelijke hoek van NL nog niet mee, als ik zo rondkijk. Zeker als het paard ook nog eens bomproof moet zijn en geschikt voor een iets onzekere en niet zo ver gevorderde ruiter.
Alja schreef:valine schreef:Hallo,
Mag ik mij hier ook melden? Voor mij gaat de zoektocht ook bijna beginnen, eerst maar mijn eigen paard verkopen.
Wel een heel dubbel gevoel hoor, vandaag mijn kanjer op MP gezet en dan toch gelijk kijken wat er allemaal te koop staat..![]()
(even een linkje naar MP http://link.marktplaats.nl/556056496)
2000 euro voor een draver?
ruime prijs!
caro29 schreef:Die S. Spielberg x Don Primero. Dat is een gave. Ik vind het jonge spul (de Etjes) voornamelijk er erg schraal uit zien. Die Johnson broertjes zien er op foto ook gaaf uit maar 30.000. Beetje veel..
mrie schreef:Wij zoeken een Paard voor in het tweespan. We hebben al een paar bezichtigingen gedaan, maar 't valt niet mee.
Wensenlijstje:Zwart met aftekeningen, met gelders bloed, werkwillig, beleerd in het enkel/tweespan en onder de man, leeftijd rond de 8 jaar, zeg rond de 1,58/1.62
Alle tips zijn welkom
Emma_s_girl schreef:@Yelly
En toch vind ik het aanbod maar klein ;-(. Ben me aan het oriënteren, maar het valt niet mee. Als iemand iets weet houd ik me aanbevolen.