chelle_dora schreef:Ja maar dan moet je dat dus maar wel net hebben. En als jij in een zware training zit ga je geen uitenrit maken en ga je ook niet in een warmere binnenbak rijden.
En een knol is niet erg, maar er zullen er dan meer zijn en nogmaals, als ik op stal ben , dan wil ik bezig zijn met mijn paard en wil ik niet eerst de paarden van een ander gaan verslepen voor ik er een keer bij kan.. Dat is ook een stukje rekening houden met elkaar. Wil je je paard perse in de buitenbak neer zetten? Best, maar wees dan ook zo netjes om erbij te blijven zodat een ander niet met jouw paard hoeft te moeien.
Tis dus maar goed dat wij allebei een andere stal verkiezen, anders zou dat geheid bonje worden
Ej ik heb dat probleem niet dus wat boeit mij het haha.
Ja als het niet gaat omdat sommige dan iets anders te doen hebben,
ja jammer dan, jij gaat er niet over en de baas van dat pension wel.
Dus je hebt het er maar mee te doen.
Ja inderdaad maar zoals ik al zei, ik heb gelukkig ook geen pensionstal maar een sprinstal.
Dat is een groot verschil. Hoef ook geen ruzie te maken met 10 andere ruiters, gelukkig

Hier staan ze in een weiland met schuilstal. Geen stromend water, stroom en licht. In de zomer is het goed te doen, in de winter is het afzien. Maar mijn paardjes hebben het wel naar hun zin heb ik zo het idee dus dan ben ik ook snel blij. 
Bos, polder, strand, bak. De sportpaarden hier staan altijd binnen met de nacht ook met de zomer/weide seizoen.