coroosje schreef:Ik lees ook mee!
Mijn wensenlijstje:
Pony 150-155
Ruin
Recreatief/allround
Vanaf ongeveer 8 jaar
Bomproof, braaf (ook buiten)
Welk budget zou ik hier voor nodig hebben?
Denk dat je vanaf 2500 wel goed zit (leeftijd >8).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
coroosje schreef:Deze lijkt me leuk, maar wel wat duur? Http://link.marktplaats.nl/524261045
Pion schreef:Voor echt brave pony's, met wedstrijdervaring op dat niveau... Daar is wel vraag naar.
Zadel&hoofdstel erbij (er even vanuit gaand dat het een beetje kwaliteitsspul is).
4000 is wel de max, maar dat zet zo'n verkoper er natuurlijk altijd expres neer.
Pion schreef:listiglistje schreef:dan neem ik aan dat het niet de knapste zijn, de L van levenslang hebben of sowieso niet echt fijn te sturen zijn, anders kosten ze wel meer....
Het zullen inderdaad niet de grootste talenten zijn, maar een leuk 'beginpaard' zit er misschien wel tussen.
Zeker wanneer je het niet erg vind de leeftijd wat op te schroeven (10-14).
Wij hebben hier op stal een tijdje een leuke merrie gehad van 14.
Eerder L2 uitgebracht en hierna gewoon op B/L1 niveau gehouden.
Kon fijn springen, na 2 jaar ging ze zonder te kijken gewoon weer over de hindernis.
Ook op vreemd terrein sprong ze zo een parcoursje. Niet officieel uitgebracht in springen maar wel het karakter ervoor.
Was ook +/- 2500,- moest weer wat op conditie gereden worden maar verder fijn paard.
Daar moet je met zo'n budget een beetje naar zoeken denk ik.
Het zal goed zoeken zijn, maar er is vast wel iets te vinden (inderdaad vaak via-via).
deruijter schreef:Pion je hebt gelijk. een max van 4000 is niet slecht. Onderhandelen kan natuurlijk altijd nog!
Maar ik vind het altijd vrij irritant als het paard niet fatsoenlijk word gefotografeerd.
Je kan de bouw amper zien met deze foto's. Maargoed beetje offtopic haha.