Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)nathalie2302 schreef:Ben de link aan het luisteren die je geplaatst had en ik mag 'm nu al (hij behandelt hier e-mails en het gaat over alle excuses!! "my horse hates the barn!"![]()
GEWELDIG!...."ehm...this is not your horse!"
![]()
![]()
Geweldige man, gaat geweldig om met zijn paarden vind ik.
Dit is mijn voorbeeld.
Somebitch schreef:nathalie2302 schreef:Ben de link aan het luisteren die je geplaatst had en ik mag 'm nu al (hij behandelt hier e-mails en het gaat over alle excuses!! "my horse hates the barn!"![]()
GEWELDIG!...."ehm...this is not your horse!"
![]()
![]()
Ja hij legt het ook allemaal heel komisch uit!Geweldige man, gaat geweldig om met zijn paarden vind ik.
Dit is mijn voorbeeld.

Wel gehad.
Nou sinds dat ik hem heb 2007 heeft hij dat nog NOOIT gedaan. Dus hup omgedraait en op naar stal.
Het is alleen niet binnen een week gebeurd.
en begrijpen waarom dat voor mijn zelfvertrouwen belangrijk is
Hij doet dat niet voor niets, kijk bovenstaand filmpje maar eens ik denk dat je daar wel wat aan hebt.
Alleen die verdomde trekkers he.. 
)
Maar dat wilt niet alles zeggen hoor.. Mijn paard staat ook op een boederij met tractors etc.. Maar hij is er alsnog bang van.
Waarschijnlijk ook omdat hij mijn angst aan voel als ik zo'n 'gevaarte' aan zie komen.

Wij moeten zorgen dat we niet bang zijn wil ons paard 'braaf' blijven. Maargoed die oplossing heb ik nog niet gevonden.