mijn leren laarzen zijn 'op'

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:49

Ja maar wat DOEN jullie dan allemaal met die laarzen? Ze zijn om mee te rijden he????? En ik ben WEL miss boktsnob grinnik(overigens zijn mijn laarzen nog heel erg mooi na een jaar)

moniquelucky

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:49

tja???wat doe ik met die laarzen???
Ik hou ze de hele dag aan als ik bij de paardjes ben, en de laatste tijd reed ik ongeveer 3 paarden per dag dus dan slijt t ook wel snel, toch???
Ik rijd nu niet zoveel paarden, ik heb nog rubberen rijlaarzen staan maar die vind ik niet lekker dus heb ik nu voor even jodphurs gekocht!!!

moniquelucky

Berichten: 2748
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:51

We hebben de 10 gehaald!!!! Op naar de 20!!!
Go suzanne!!!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:07

Ja ze hebben allemaal goede papieren. De welshjes zijn uit de meest vooraanstaande bloedlijnen in Engeland. Daar moet je vrienden voor hebben om die daar te kunnen kopen. En ja de paarden hebben ook hele goede papieren met Karolus van Wittenstein.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:37

nog ff wat punten scoren... Haha!

Mijn welsh cob merries komen alle 3 uit Engeland.
Ze hebben alle 3 meerdere Royal Welsh Show winnaars als opa en oma

Ze zijn gedekt door de kampioen van de jonge hengsten van dit jaar en door de kampioen van de oudere (nieuwe) hengsten...

Ik ben nu al benieuwd naar de veulentjes Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:44

Ja ik ben het met je eens Puck, wat doen die dames toch allemaal met die laarzen?
Iedere boktsnob weet dat je na het rijden je laarzen opbergt in de laarzentas (waar je ze terwijl je paard staat te wachten op je aantrekt voor het rijden) nadat je ze met een sponsje zadelzeep of leatherwipe hebt afgenomen....daarna trek je natuurlijk stalschoenen aan om je leren laarzen te sparen....
En vergeet niet de laarzenspanners erin te zetten.
Eh ja, schuldig....hahahahaha, ik heb een mooie groene laarzentas, met zakje waarin zadelzeep zit en laarzen trekkers en extra zooltjes andere kant,
een polar zool voor in de winter en een fleece/rubber luchtige voor loop comfort... Lachen

En ik weet stiekem dat Suzanne haar oude laarzen een gaatje hadden van de sporen...dus niet de laarsbeschermer om de spoor heen gedaan, foei foei hihihihi...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 14:07

owja, ik heb ook zo een laarzenzak en spoorbeschermers! wat ben ik toch een snob haha

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:09

Precies Orri, je moet die laarzen VERZORGEN. EN idd laarsbeschermers om je sporen en voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik ben zelf nogal lui, dus heb ik drie setjes sporen met alledrie beschermers eromheen........

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:13

Beschermers om je sporen, aha... Telt dat ook? Dan doe ik ook mee, haha! Ook al heb ik ze voor het praktisch (snijdt niet als ik met schoenen rijd) en ik gebruik ze zelfs op m'n rubberen Aigles! Haha!

Heb trouwens een simpele Eurostar rijbroek uit het jaar nul (oké, '93 dan) die onverslijtbaar is en er ook zo uitziet, maar wel een Musto fleecejasje van bijna 300 piek (wat ik niet eens naar de paarden aantrek). Hoor ik nu in de snop-top of in de anti-snob-top? Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:14

Wat denk je zelf? Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:16

Ja..duh..die laarsbeschermers pleuren er elke keer vanaf!!!!! Extreme duivel Zit je elke dag te friemelen met een zwart rubbertje.

Orri...FOEI...een beetje alle slijtageplekken in mijn laarzen bespreken op bokt!! Haha!

Monique....8 MAANDEN...ooooooo! PETRIES! Bob kilt me als mijn nieuwe laarzen over 8 maanden rijp zijn voor het Leger des Heils...(wat zeg ik: zelfs die hebben er niks meer aan..)
Maar ja, ik loop er dus ook de hele dag mee: paardje in de wei, paardje uit de wei, modder, wasplaats, trailer uitmesten, de stad in (grijnz), het bos in met de honden, enz enz.
Ik heb nu afgesproken om ze alleen met rijden te gebruiken. Als ik mijzelf er dus toe kan zetten ze echt uit te trekken na het rijden. Ik ben van nature nl liever lui dan moe en vind het dan veel te veel werk om in die laarzenknecht te hangen. Schijnheilig
Laat staan dat je daarna weer met je zweetpootjes erin moet, omdat je opeens NOG een paard moet rijden...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:19

Zweetppotjes in leren laarzen? Want je stalschoenen zijn natuurlijk ook van leer.....wel eens van geurvreters gehoord *LOL* *LOL* *LOL*

_________________
You only got one life to live, so give it your best, give it a lot, give it all you've got!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-08-29 15:19 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:23

Nou...eerder een ventilatortje ingebouwd in laars en stalschoen!!!! Party!!
Want geurvreters...ja...wat zullen mijn voetjes zalig naar vanille geuren...maar die nattigheid he.. Misselijk Misselijk

Mijn instructrice kan trouwens ook wel in de Boktsnob10, als ze op bokt zou zijn.
Die probeert mij stalschoenen aan te praten van 380,-, omdat ze een gel laagje hebben voor je voet. Party!! Komt er nog zo twijfelend achteraan:" Tja, om er de hele dag op te lopen zijn ze ook weer niet zo...maar die gel is zo prettig!"
Party!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:25

Ik snap jouw instructrice wel hoor. Je koopt gewoon twee paar! Van wie heb je les? My kind of woman Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:34

Ik heb les van Vivian v Tiel...een vrij bekende..ken je haar?
Zij is wel lachen. Ik vertelde haar van deze topic en ze kon zich er wel in vinden. Party!!
Die gaat zelf ook in kleur lessen. Maar nog net wat erger dan ik. Bij een broek in bruintinten, heeft ze ook leren, bruine laarzen. Ze heeft een stuk of 6 paar, verschillende kleuren, met een veter, met een rits etc etc. Allemaal Petries en een paar Konigs. Nu ze zwanger is past ze er niet meer in, maar als ze zo bevallen is laat ze weer twee paar aanmeten.
Ze begon ook al dat ik de kalfslederen van Petrie moest nemen, met extra harde schacht. Party!!
En die stalschoenen dus. Waar je niet zo lekker de hele dag op loopt, maar waarvan de gel zo lekker is...hahahaha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:41

Ik kan me er alles bij voorstellen. Ik heb ook verschillende kleding, want wat mooi staat op Mersedess(een vos) staat weeer minder op Oza (donkerbruin/zwart). Dusse..... je snapt hem zeker al?

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:46

Ik moet voor mijn Hengschtie ook altijd andere kleuren. Maar mijn laarzen heb ik alleen in het zwart hoor! Oei...wat zal ik zakken nu.
Voor hengschtie heb ik altijd donkergroen of donkerblauw...hij is wit.
Voor ruintje heb ik altijd donkerblauw of wit...hij is bruin. Mijn kleren matchen altijd met elkaar.
Maar mijn laarzen......Ik heb een beige broek met zwarte laarzen....eigenlijk moest het verboden worden!!! Party!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:49

Kijk daarom heb ik nou geen beige broek......
Ik zou best meer leren laarzen willen hebben maar het doet zo'n zeer he in het begin. Dus pas ik gewoon mijn kleding aan. Ik stik ook van de bodywarmertjes in verschillende kleuren, want twee dagen hetzelfde aan? mwah neeeeee Pling Pling Pling

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:51

Ik ook niet!!!!! Hoeft ook niet met 12 rijbroeken en evenveel jasjes/giletjes/truitjes. Ik heb zowat meer rijkleding dan gewone kleding! Party!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:55

Ik heb twee soorten kleding, werkkleding(mantelpakken, giletjes, rokken ed) en rijkleding. Ik loop dus 40 uur in werkkleding en de rest in rijkleding. Dan MOET je ook wel veel hebben he? Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 16:01

Hahaha! Ik heb 4 soorten kleding:
Rijkleding, normale kleding .
Dan Business Casual, voor als we in ongedwongen sfeer iets op zakelijk gebied moeten doen.
En mantelpakjes, cocktailjurken, pakken etc voor zakelijke etentjes...als ik met mijn man meemoet dus. Maar bleeeeh...dan voel ik me echt zo 'vrouw van'..... Misselijk

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:04

Ow ja maar die verplichtingen probeer ik altijd te verdringen. Idd Casual en Cocktail/gala hangt ook nog in mijn garderobekast. Ik prober dat echter zo min mogelijk aan te trekken Haha! Gelukkig heb ik een nogal vol programma met al die dieren.....

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:19

Wat een GEWELDIG topic vind ik dit!! Whahaha... ik lig dus echt helemaal dubbel....
Ennu... als ik het zo lees... valt me op dat ik ook best erg ben...hahaha...

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:26

Okeej, zet alles bij elkaar (heb geen zin om alles te lezen) en zet je beste beentje nog ff voor, want binnenkort de FINALE!!

GO GO GO! Alle Snobverhalen bij elkaar, wat je allemaal hebt, ALLES bij elkaar, zodat ik beter kan oordelen Haha! WORDT MISS OF MR (NOT) BOKT SNOB 2001!!!!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:37

Ik geloof dat het wel duidelijk is dat ik gewoon miss boktsnob ben!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Als ik alles op moet noemen dan crasht bokt.....