suuzepuus schreef:Freggle_Edge schreef:Mijn schoonfamilie heeft het altijd over "paardenmanege"... alsof er ook koeienmaneges bestaan!
Komen je schoonouders uit drenthe???
Nee, uit de randstad.
Noemen ze het daar ook zo?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:Vorig jaar was ik op wedstrijd met mijn merrie. Was fijn aan het inrijden, paard liep erg lekker. Op een bankje zaten een paar manege-meisjes, echte Penny-meisjes. Ze waren helemaal weg van ons, en vonden dat ik zo goed reed. Volgende opmerking was dat ik vast al heel vaak tegen Anky had gereden
Anoniem schreef:Begin van het jaar moest mijn vorige paard verkocht worden. Een collega van m'n vader wilde spontaan een paard kopen en had wel interesse. Maar, hij zei, er zijn zoveel vragen die je jezelf moet stellen bij het kopen van zo'n dier. Waarop mijn vader vroeg 'zoals?'
De collega antwoordde 'Is het een hengst? Is het een merrie? Is het een ruin?'. Dat waren zijn grote vragen.
rb_1990 schreef:Wanneer ik met mijn hafje ga mennen vlecht ik haar kuif altijd in omdat ik anders het hoofdstel
niet fatsoenlijk aan krijg. Zegt mijn vader ''je denkt toch niet dat ik zo mee ga rijden, dat vlechtje
doe je maar als je moeder mee rijd''.