Voor TS;
Zet dan om het topic interessant te houden het maatjes of vriendjes gevoel van een poes erbij.
Wat een l.. koek allemaal van TS.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Deauke_girl schreef:Ik vind dat heel oneerlijk waarom moeten wij de baas spelen over een dier dat eigenlijk niet van ons is,.
Wij mensen nemen een dier zijn vrijheid af en spelen daar ook nog een de baas over.
Terwijl wij mensen veel later op de wereld kwamen dan dieren.
En wij mens zijn de baas over de hele wereld kan het niet snappen

Deauke_girl schreef:weet jullie ik snap eigenlijk niet waarom jullie jullie zelf zo verdedigen terwijl ik alleen maar vroeg baas of beste vriend.
als jullie het op die manier willen doen moeten jullie helemaal zelf weten.
Ik vind alleen niet dat wij het recht hebben dieren pijn te doen. om wat voor rede dan ook.
Ik heb heel veel dieren en paarden gehad.
En altijd gewerkt met de klikker, En nooit problemen gehad en de dieren keerde zichtzelf nooit tegen ons.
ze wisten wat hun plaats en wat hun grensen zijn zonder eigenlijk maar 1 woord tegen ze te zeggen.
Afentoe zeg ik wel eens tegen me paard deauke past er op he.
maar zal nooit lichamelijk worden.
hooguit een klopje kus of knuffel;)
dit is mijn manier en die van ons hele familie.
En we hebben altijd probloeem paarden en honden gehad.
En die hebben geen enkel probleem meer en zijn vrolijke gezonde dieren die weten wat hun plek en grensen zijn,
Als jullie het op die manier willen doen is niet mijn zorg.
eerder heeft zo zijn eigen manier vn opvoeden van dieren.
dierenartsen wijzige mensen met probleem honden eerste instantie altijd uit naar mijn vader. mits het niet te grote afstand is.
tensei die mensen dat niet erg vinden.
wij krijgen namelijk ook mensen van uit heel nerderland.
en me vader reist ook door heel nerderland om prive les aan huis te geven.
verder heb ik geen rede om verder nog in dit topic te blijven. En zal ik ook vragen of dit topic gesloten mag worden,
Heel veel plezier en geluk toe gewenst met jullie dieren.
Begrijpend lezen van je eigen teksten is ook een kunst, want je spreekt jezelf ook aardig tegen. Volgens mij is dit topic beter af bij EA-COMMERCIEEL met de hoeveelheid reclame die je voor je hondenfluisterpapa aan het maken bent...
Deauke_girl schreef:En meid.. je bent 20, ik mag hopen dat je dyslectie hebt..
Kan ik wat wat aan doen dat ik dat heb?
passieAppel schreef:Ik ben de baas over mijn paard.
Het is mijn paard...
(sorry, moest ik even om lachen, je hebt wel gelijk, jij hebt hem gekocht, maar 't staat zo droog.
)
Borisje schreef:passieAppel schreef:Ik ben de baas over mijn paard.
Het is mijn paard...(sorry, moest ik even om lachen, je hebt wel gelijk, jij hebt hem gekocht, maar 't staat zo droog.
)
En eigenlijk heeft Chaos kort maar krachtig precies het goede antwoord, paarden zijn kuddedieren, hebben dus
een rangorde en een leider, en die ben ik idd ook graag, omdat het anders een pijnlijke ervaring wordt.