Ik reed als 11/12 jarige ook al tussen de paarden, was altijd de jongste. Maar als ik zo lees dat er bij jullie junioren zijn, zou ik zeker voor een paard kiezen!!
Dankje swoeky! Heb echt een megapost op de vorige pagine staan waar in staat dat het een pony geworden is ,maar valt blijkbaar niet op Maarja toch bedankt voor de reacties...
Juicey
Geplaatst: 18-03-12 17:42
Dat licht natuurlijk helemaal aan de lengte. Als ze al groot is, kun je misschien beter kijken naar een paard, maar als het een meisje is die net met haar benen onder het zadel uitkomt bij een paard kun je beter voor een pony gaan.
paulinevld
Geplaatst: 18-03-12 17:46
ik zou een e-pony nemen heb ik ook gedaan, ik ben 14 bijna 15 en daar mee kan ze nog gwn bij de pony's starten en geen probleem met der lange benen. ik heb op 1 millimeter na een paard en het is een perfecte maat voor m'n lange benen
Ik zou een E-Pony of een koudbloed nemen, dan kan ze zien als ze ouder is of ze toch naar de paarden toe wil, kan ze zelf nog een keuze maken. Misschien wil ze de sport wel niet meer in, dan heeft ze al snel genoeg aan een koudbloed of E-Pony, met koudbloed bedoel ik natuurlijk een haflinger, fjord enzo.
Al zeker 10 x gezegd dat een E-pony niet kan in België, verschillende keer verteld dat het een pony geworden is... En een koudbloed om de springsport in te gaan. Sorry maar niet mijn keuze.
Maarja ze willen uiteindelijk ook maar helpen met de keuze (die al lang genomen is )
Kimberleeyy
Geplaatst: 26-03-12 13:04
ik zou een klein paard nemen, of een grote e-pony !
echt grappig dat niemand kan lezen haha! Na iedere post van TS dat het een pony geworden is, komt er gewoon weer een advies om ofwel een pony of een paard te kopen. Hahaha, best grappig dit!
Het lijkt me niet zo'n goed idee om nog aan een pony tebeginnen zoals ik het hoor want ze moet hier dan weer afscheid van nemen enzo. Duz eeen paard duzz xd
Ik zou als je denkt dat ze nog veel moet groeien(niet dat je dat kan voorspellen) een paard kopen want als ze groter word is het toch makkelijker op een paard zeg maar maar als ze de laatste tijd niet meer zo veel groeit en al een groeispurt heeft gehad toch een E-pony kopen..Heb dit allemaal uit een boek hoor dus ik zou toch maar op je gevoel afgaan;)
Een D of E pony is ideaal denkik, tenzij het echt een heeeeel groot meisje is
Twisterr
Geplaatst: 09-04-12 15:18
Een klein paard of grote E-pony is wel een idee . Dan zal je er idd ook voor langere tijden gewoon goed oppassen en verhoudingen trekken later wel weer bij .
Anne9941
Geplaatst: 09-04-12 15:33
Twisterr schreef:
Een klein paard of grote E-pony is wel een idee . Dan zal je er idd ook voor langere tijden gewoon goed oppassen en verhoudingen trekken later wel weer bij .
Ja een klein paard of E-pony is ook wel een goed idee~!
Echt triest dit Maarja toch weer bedankt voor de (nutteloze) hulp...
Onze advocaat laat altijd pas na het weekend wat horen, en aangezien het vandaag en morge nog feestdag is vrees ik dat het nieuws voor woensdag gaat zijn Hij maakt het ons wel lekker spannend vind ik.