Ben benieuwd naar de uitslag, heb zoo veel hele gave mooie gezien. Maar ook van die foto's als die zouden winnen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sjolvir schreef:Ach was lollig om mee te doen.
Gisteren er nog wat covers bij gegooid voor de fun.
Begrijp ook totaal niets van de cover die nu op 1 staat, is voor mijn niets zeggend.
Wel heel leuk dat het zo'n oud paard is.
Maar die heeft een berg stemmers gevonden, wauw!!!!!!! Petje af, dat is toch strak gedaan!!!
Tootz schreef:Ja maar de foto met de meeste stemmen hoeft niet perse op de cover te komen. Die wint wel die prijs voor de meeste stemmen... Maar de cover wordt echt door de jury uitgekozen. Ik wens ze veel succes met ruim 3000 foto's!![]()
Ik ga ook echt voor de cover! Die spiegelreflex heb ik al![]()
Ik had het verhaal van Wodan hier ook gelezen en vind het wel ontzettend mooi dat die de meeste stemmen heeft binnengehaald!
lifaya schreef:Het aller vreemdste is dat ze dus een top 10 van coverfoto's al hebben uitgekozen en er niks van op heel de website te vinden is
Sita_ schreef:lifaya schreef:Het aller vreemdste is dat ze dus een top 10 van coverfoto's al hebben uitgekozen en er niks van op heel de website te vinden is
Vreemd.. Ik stond/sta nml. op de 3e plaats met de meeste stemmen en ik heb nog niks gehoord van Bit..