Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
! 

Als die m'n mooie donkerblauwe eskadron niet past dan gaat ie terug!
Zoek ik wel een paard bijpassen bij m'n deken
Andere eskadron deken past ie sowieso wel, dat is de 215, maar daar zit dan weer roze in.. Wordt ie maar homo..
Achja, wel mooi excuus om weer eens te kijken wat voor dekentjes er nu weer zijn! Komt zo in me op dat ik ook zo goedkoop een nieuwe scapa kan scoren!

Twilight1 schreef:haahaa spulletjes kopen is een van de leukste dingen heb al aardig wat mis alleen nog een paard haha nouja dat ook weer niet
ik word echt gestressd en zenuwachtig, ik ben helemaal verliefd op een paard en die had ik gister gemaild of we een afpraak konden maken maar ik heb nog geen reactiee,
oke het is nog maar 24 uur maar toch
en ojaa tootje transportbeschermers zijn zowieso niet veilig als een paard gek word in de trailer zijn ze zo half uitgetrapt en word alleen maar gekker, je kan beter peesbeschemers voor in de trailer hebben
Gypsy schreef:Hihi ach kan me ook wel weer voorstellen dat het wel leuk is om je paard zo aan te kleden. Maarja, ik heb nu eenmaal geen echte reden, mijn dekje is een pad dus altijd bruin, waarom zou ik er 10 setjes bij kopen. Mijn hoofdstel matcht dusja dan ist al goed he.
Nouja alleen nog neutraal donkerblauw wil ik nog gaan kopen dan
ben al aardig op weg qua borstels,teugels,beenbescherming,bandages,dekjes etc. 
(Hoofdstel, zadel en singel is genoeg, dekjes heb ik nog, poetsspullen ook,
, die krijg ik altijd kapot/lelijk
) 
PaysBas schreef:Voor spullen kopen voor je paard zou ik zeker hier op bokt kijken dan in de winkels.
Heb inmiddels wel geleerd dat t in een winkel duurder is dan via internet wat kopen.
M'n dekens koop ik via Josie hier op bokt. Zij levert tegen een concurrende prijs goede dekens en nog andere zaken. Schiet me te binnen m'n veiligheidsbeugels ook via Josie
M'n smid vroeg ik onlangs wat hij van hoefvet en hoefolie vond.
Zijn antwoord alleen maar goed voor de winkelier/commercie.
Dankzij goede voeding en voedingssupplementen heeft een paard goede hoeven.
Dit kan ik inmiddels beamen. Sinds november geef ik m'n paard elke dag een schepje Soulmate door te voer en geen nare barsten etc. meer in haar hoeven.
Ook zit ze qua humeur en vacht beter in haar vel sinds ik Soulmate gebruik.
@Romanoff; vind het netjes van de verkopende partij dat zij het betreffende paard op de foto zetten.
Om de pezen te checken kan je een echoscan voorstellen. Kosten bij m'n DA waren hiervoor €65 excl. 6% btw. Dan weet je t super zeker.
Een klik met een paard is heel belangrijk.
Je kunt ook in een contract iets opstellen mocht binnen een bepaald termijn iets opspelen aan die ene pees dat jij bijv de helft van het aankoopsbedrag terug krijgt.
@Gypsy; ik ben wel heel benieuwd naar je pronkstuk

Zo heb ik al een mooie Kingsland jas gekocht voor 50 euro die normaal voor 200 gaat! Regen- en winterdekens ga ik daar ook kopen, van Rambo en Rhino, kan ook goedkoper dan normaal. Daar kan ik dus nog wel aantal spulletjes kopen en dan moet ik alleen longeerspullen en nog wat kleine dingetjes bij de EJ kopen.
Siddieqje schreef:@twilight, mogen we meegenieten van het paard? Word helemaal benieuwd zoals je erover spreekt. Precies of je hebt hem al gekocht haha. Misschien gewoon even bellen, dan ben je sneller zodat hij niet voor je neus weg is.
Ik ga morgen en overmorgen nog eens Nederland bezoeken.
Morgen naar paardje zien B 5jaar, zeer nuchter prachtig paardje (alle op foto toch, hopelijk in echt ook). Hier neig ik meer naar de looks.
Maandag naar paardje M 10 jaar, zeer allround . Mooi maar niet zo mooi als die hierboven. Deze voldoet eigelijk perfect aan al mijn eisen.
Ben benieuwd;