ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:38

Ik dacht in 1e instantie ook aan Lodewijk toen ik je topic las.. Maar heb je ookal dichter bij gekeken.. Zoals je eigen familie? Het klinkt misschien raar maar je mag echt niemand uitsluiten zelfs je eigen vader niet..... Scheve mond

Heel veel sucses ermee en kop op he meis! Ach gut

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:57

Wat vreselijk, hoe kan iemand dit doen???
Heel veel sterkte en ik hoop dat er niks gebeurd!!!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 00:43

ik heb geloof ik ergens in het begin van dit topic al wat geplaatst
maar ben benieuwd of je onder tussen al naar die vrouw bent gewwest
misschien heeft ze wat duidelijke hints voor je
en ik zou je paarden op een andere stal zetten
en eventueel peter r de vries inschakelen

heel veel sterkte

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 16:55

ja meis hoe gaat het met je? ben je al bij die vrouw geweest??? nog achter dingen gekomen? als er iets is dat ik kan doen voor je moet je maar pben hoor...
sterkte en houd ons op de hoogte

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 21:37

Ik kreeg net een mailtje van Tina (die mevrouw) en ik kan pas 17 december naar haar toe..En de politie is gestopt met zoeken ze gaan pas weer zoeken als ik bewijzen heb of als ik de dader heb gevonden..
Idd cissie het is vreselijk om het te horen en ik heb ook aan iedereen die ik in het park heb gezien gevraagt of ze iets gehoort hebben of gezien hebben of iets, maar niemand heb iets gezien of gehoort Verdrietig ik heb ook folders opgehangen enzo maar daar kwamen aleen maar grapjassen op af... Boos! Blij toe dat jou shets het hebben overleeft cissie de mijne niet.. Huilen
De paarden zijn al 2maanden uit de wei en staan gelukkig nu veilig op stal bij Lodewijk en Lood slaapt er ook en ik ook vaak!!IK heb zit er elke dag over na te denken.. maar komt er gewoon niet uit dan komen er de meest gekke dingen en dan denk ik van nee dat ken gewoon niet..
Gisteravond Kwam het meisje op msn waarvan ik haar hengstje Ranger al een tijdje verzorg op msn met de msn naam : snif snif ranger is dood
Dus ik schrok Scheve mond Schrok me echt kapot!!!Ze Zeg hij is net overgereden en ik heb hem net moeten inslapen hij is uit zijn stal ontsnapt Scheve mond Daarna Zei ze van hij is ook neergestoken dus toen dacht ik van he der klop iets niet Verward Daarna zeg ze Grapje Verward Nou sorry hoor maar dat zijn toch geen leuke grapjes? Ik schrok me echt kapot..Ik wist echt even niet wat ik nou moest doen.. of zeggen..Maarja denk er ook over om te stoppen bij haar want ik spreek der bijna nooit en ik ben bijna elke dag bij die pony en ik zie haar nooit Verward Maar dan vindt ik het weer zielig voor Ranger..
Nogmaals Bedankt voor alles Bokkers!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:43

DaiSyJaCcO schreef:
Ik kreeg net een mailtje van Tina (die mevrouw) en ik kan pas 17 december naar haar toe..En de politie is gestopt met zoeken ze gaan pas weer zoeken als ik bewijzen heb of als ik de dader heb gevonden..
Idd cissie het is vreselijk om het te horen en ik heb ook aan iedereen die ik in het park heb gezien gevraagt of ze iets gehoort hebben of gezien hebben of iets, maar niemand heb iets gezien of gehoort Verdrietig ik heb ook folders opgehangen enzo maar daar kwamen aleen maar grapjassen op af... Boos! Blij toe dat jou shets het hebben overleeft cissie de mijne niet.. Huilen
De paarden zijn al 2maanden uit de wei en staan gelukkig nu veilig op stal bij Lodewijk en Lood slaapt er ook en ik ook vaak!!IK heb zit er elke dag over na te denken.. maar komt er gewoon niet uit dan komen er de meest gekke dingen en dan denk ik van nee dat ken gewoon niet..
Gisteravond Kwam het meisje op msn waarvan ik haar hengstje Ranger al een tijdje verzorg op msn met de msn naam : snif snif ranger is dood
Dus ik schrok Scheve mond Schrok me echt kapot!!!Ze Zeg hij is net overgereden en ik heb hem net moeten inslapen hij is uit zijn stal ontsnapt Scheve mond Daarna Zei ze van hij is ook neergestoken dus toen dacht ik van he der klop iets niet Verward Daarna zeg ze Grapje Verward Nou sorry hoor maar dat zijn toch geen leuke grapjes? Ik schrok me echt kapot..Ik wist echt even niet wat ik nou moest doen.. of zeggen..Maarja denk er ook over om te stoppen bij haar want ik spreek der bijna nooit en ik ben bijna elke dag bij die pony en ik zie haar nooit Verward Maar dan vindt ik het weer zielig voor Ranger..
Nogmaals Bedankt voor alles Bokkers!!

Ow...wat erg!!!
STerkte meid!

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:48

ik zit dit hier allemaal te lezen vol verbazing!
wat erg voor je! wie doet nu zo iets?? een pony vermoorden? daar moet je toch gek voor zijn??

en dan iemand die je een beetje begint te stalken...

ook leuk dat de politie je niet wil geloven Scheve mond

heel veel sterkte toegewenst!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:48

wat erg voor je dat is echt raar van die man hoor
jij kan er toch ook niks aan doen ik zou echt niet wat je er aan zou kunnen doen
nou ja sterkte hoor xx

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 22:07

Dank je wel!!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 23:49

kvind t echt zo erg voor je en ik hoop dat die gek die dit gedaan heeft snel wordt gepakt....ik kan echt niet tegen dit soort mensen....de laatste tijd hoor je echt zo vaak over mishandelde paarden, vreselijk gewoon. Ik wens je echt heel heel veel sterkte!!!!!

flubber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:06

DaiSyJaCcO schreef:
me ouders waren erbij toen het gebeurde op msn Huilen we hebben de politie gebelt die kennen der niet veel aan doen Verdrietig Huilen dit zijn geen geintjes meer Huilen Huilen hij blijf zeggen ik pak je net zoals ik je paard heb gepakt Huilen Huilen kheb nu met telefoon uitgezet Huilen Huilen kben zo bang

tje wat erg zeg!!!! de politie kan er trouwens wel wat aan doen hoor!!!! werd van de week ook konstant lastig gevallen door iemand op msn en heb toen gewoon quicknet gebeld met de vraag wat ik kon doen en of die persoon te achterhalen is.Ze vertelden mij dat bij msn elk bericht,verandering wordt opgeslagen inclusief degene waar t vandaan komt(waar de conmputer thuis staat etc.) na verloop van tijd word dat verwijderd
Ze geven die gegevens niet aan jou,behalve als je aangifte doet bij de politie en die contact opneemt met msn
ik hoop dat je er gauw achterkomt wie die misselijke,zieke vent is
in ieder geval veel sterkte gewenst!!!

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 14:32

Dankje wel Ach gut allemaal!!Ik ga verder uit zoeken wie die melder was die Daisy heb gevonden..Wil ik nog een paar dingen aan haar vragen of ze niemand in de wei zag of iets..Er wordt ook gezegdt dat een goede vriend van me het gedaan zou kunnen hebben(martin)..Hij stond elke avond bij de wei nu nog steeds met een marokaan en die marokaan belt me de hele tijd enzo Verward Dus ik ga ook ffies met Martin praten..
Nog bedankt allemaal!!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:07

DaiSyJaCcO schreef:
Dankje wel Ach gut allemaal!!Ik ga verder uit zoeken wie die melder was die Daisy heb gevonden..Wil ik nog een paar dingen aan haar vragen of ze niemand in de wei zag of iets..Er wordt ook gezegdt dat een goede vriend van me het gedaan zou kunnen hebben(martin)..Hij stond elke avond bij de wei nu nog steeds met een marokaan en die marokaan belt me de hele tijd enzo Verward Dus ik ga ook ffies met Martin praten..
Nog bedankt allemaal!!

Ik heb eerder in dit topic ook al iets geplaatst, maar het word als maar gekker!! Echt heel erg voor je en idd alle bokkers staan achter je! Ach gut
Je moet echt alles proberen zelfs al is de verdachte een goede vriend van je( martin )
heel veel sterkte meis!! Ach gut

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:27

ik hoop echt voor je dat ze deze dader vinden want dit is niet meer normaal..

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:43

17 december, dat duurt nog wel eventjes... echt rot dat je nog zolang moet wachten. En van die vriendin van Ranger dat snap ik al helemaal niet, denkt ze dat ze grappig is ofzo? Verward Het moet haar maar overkomen dan praat ze ook wel anders
Ik zou idd eens goed emt die martin gaan praten, maar hoe weet je dat hij niet gewoon liegt??

Nogmaals, ik heb het al heel vaak gezegd Bloos haha,
superveel sterkte he meis!!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 19:10

Tjemig, ik heb hier echt geen woorden voor...Misschien een beetje banketstaaf, ik wil me er niet mee bemoeien hoor, bedoel, natuurlijk wil ik en iedereen graag weten hoe het met jou is en of er al vorderingen zijn. Maar kijk heel goed uit met namen en details hier op het net, hoe moeilijk het ook is, om het beperkt te houden. Misschien zit die achterlijke, zieke, verschrikkelijke, gore etcetcetc vent dit forum ook wel te lezen, hoe dichter jij misschien bij de kern komt, hoe makkelijker hij zich kan verschuilen, of misschien krijgt die debiel er nog wel een kick van ook, dat ik en alle andere over zijn daad praten en dat is wel het laatste wat we willen veroorzaken bij zo'n debiel toch. Ik bedoel het goed hoor. Heel veel sterkte de komende periode en laat vooral niet merken dat je bang ben, kop op meissie!!!

Rowy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 00:46

Jezus zeg, verschikkelijk voor je meid

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 01:05

Tjeetje, balen voor je dat je uiteindelijk nog geen stap verder bent gekomen Verdrietig ! Misschien is er iemand anders die eerder tijd voor je heeft ??!
Citaat:
Het klinkt misschien raar maar je mag echt niemand uitsluiten zelfs je eigen vader niet.. Scheve mond

Nou, dat vind ik wel een érg heftige verklaring Scheve mond ! Als je je eigen ouders al niet meer kan vertrouwen ... Ik neem aan, dat zelfs al zou een van de ouders een enorme paardenhater zijn, ze hun eigen kind toch niet zullen bedreigen en/of haar pony op zo´n wrede manier om zouden brengen ! Alleen al voor het verdriet wat ze hun kind hier mee aan doen!
Mijn moeder zegt in zo´n geval altijd: "Is het mogelijk?? JA!, is het waarschijnlijk?? NEE!!" Lijkt me een toepasselijke spreuk in dit geval Knipoog !

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:05

je moet ALLES, maar dan ook ALLESAANGEVEN: elk telefoontje, elk gesprek uitprinten, opnemen bewaren, zoveel mogelijk info erbij zoeken etc.. Dit soort dingen zijn voor de politie heel moeilijk om er iets aan te doen, maar de houding die ze tegenover je aannemen is echt te gek voor woorden. Maar hoe meer je aangeeft, hoe meer gegevens je hebt, hoe meer ze 'bewijzen' hebben, Als het nu niet direct helpt de politie te overtuigen of die gast te pakken, ALS ze die gast te pakken hebben, heb je meer houvast om m aan te pakken. Als je lege handen hebt, moeten ze m laten gaan en kan hij gewoon verder zn gang gaan!!!! ALLES AANGEVEN!!!!!!
Voor nu: heel veel sterkte, hou je maar vast aan de gedachte dat er vast wel eens een eind aan komt!! Het komt vast goed!

Chaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:16

dat mensen zo gemeen kunnen zijn............... heel veel sterkte!!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 12:33

Heb gewoon kippevel van de stukjes die ik lees in je profiel...
Die mogen ze van mij aan de hoogste boom opknopen en heel lang laten lijden, maar daar heb je niets aan...
Hoe kán iemand een pony vermoorden...
Heel erg veel sterkte!!

Ngayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:46

Wow Ik heb net het hele topic zitten lezen....
Dit is echt verschrikkelijk...

Wat een zieke gek...

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe..

Liefs, Ngayalover

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:16

Jezus, wat ontzettend erg voor je; eerst raak je je paard kwijt aan een pshychopaat en nu bedreigt hij je ook nog. Zou je niet een nummermelder aanschaffen en de politie optrommelen. Misschien kun je je paard op een manege stallen, daar is ie een stuk veiliger voor die maniak. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze die idioot snel oppakken. Stoom uit je oren

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 15:49

jeetje dit is niet leuk meer!
kun je geen nieuw nummer nemen ofzo?
ja je zult wel zoveel adviezen hebben,
maar ondertussen loop jij der mooi mee!
ik hoop echt da het probleem snel is opgelost!
sterkte ermee meid Vriendjes zijn?

liefs monique