Heel veel sucses ermee en kop op he meis!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaiSyJaCcO schreef:Ik kreeg net een mailtje van Tina (die mevrouw) en ik kan pas 17 december naar haar toe..En de politie is gestopt met zoeken ze gaan pas weer zoeken als ik bewijzen heb of als ik de dader heb gevonden..![]()
Idd cissie het is vreselijk om het te horen en ik heb ook aan iedereen die ik in het park heb gezien gevraagt of ze iets gehoort hebben of gezien hebben of iets, maar niemand heb iets gezien of gehoortik heb ook folders opgehangen enzo maar daar kwamen aleen maar grapjassen op af...
Blij toe dat jou shets het hebben overleeft cissie de mijne niet..
![]()
De paarden zijn al 2maanden uit de wei en staan gelukkig nu veilig op stal bij Lodewijk en Lood slaapt er ook en ik ook vaak!!IK heb zit er elke dag over na te denken.. maar komt er gewoon niet uit dan komen er de meest gekke dingen en dan denk ik van nee dat ken gewoon niet..
Gisteravond Kwam het meisje op msn waarvan ik haar hengstje Ranger al een tijdje verzorg op msn met de msn naam : snif snif ranger is dood
Dus ik schrokSchrok me echt kapot!!!Ze Zeg hij is net overgereden en ik heb hem net moeten inslapen hij is uit zijn stal ontsnapt
Daarna Zei ze van hij is ook neergestoken dus toen dacht ik van he der klop iets niet
Daarna zeg ze Grapje
Nou sorry hoor maar dat zijn toch geen leuke grapjes?
Ik schrok me echt kapot..Ik wist echt even niet wat ik nou moest doen.. of zeggen..Maarja denk er ook over om te stoppen bij haar want ik spreek der bijna nooit en ik ben bijna elke dag bij die pony en ik zie haar nooit
Maar dan vindt ik het weer zielig voor Ranger..
Nogmaals Bedankt voor alles Bokkers!!
DaiSyJaCcO schreef:me ouders waren erbij toen het gebeurde op msnwe hebben de politie gebelt die kennen der niet veel aan doen
![]()
dit zijn geen geintjes meer
![]()
hij blijf zeggen ik pak je net zoals ik je paard heb gepakt
![]()
kheb nu met telefoon uitgezet
![]()
kben zo bang
DaiSyJaCcO schreef:Dankje welallemaal!!Ik ga verder uit zoeken wie die melder was die Daisy heb gevonden..Wil ik nog een paar dingen aan haar vragen of ze niemand in de wei zag of iets..Er wordt ook gezegdt dat een goede vriend van me het gedaan zou kunnen hebben(martin)..Hij stond elke avond bij de wei nu nog steeds met een marokaan en die marokaan belt me de hele tijd enzo
Dus ik ga ook ffies met Martin praten..
Nog bedankt allemaal!!
Citaat:Het klinkt misschien raar maar je mag echt niemand uitsluiten zelfs je eigen vader niet..![]()