Idd, en hij lijkt wel enorm sterkt op de HH pewter of zoiets...Die van vorige zomer, of ist alweer 2 jaar geleden?
HH pewter was volgens mij met die vlindertjes.Ik vind het idee van de gele strepen van de ES stripe-in.
lovey_ou schreef:Indd past perfect bij de collectie van hh een paar jaar terugIk dacht al... maar zo'n kleurencombi/collectie was er toch al??
Ik vind de BR4ever wel leuk hoor.En dit is voor de allerkleinste.Er komen dus nog andere collecties neem ik aan?Denk dat ik wel een paar polo's van HV Polo ga scoren hoor.
BR4ever is inderdaad voor pony's. Er komt ook nog een BR Fashion. Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Ik vond die bruin geruite collectie van deze winter wel erg leuk.
Mooie neutrale kleuren bij Eurostar dit keer. Weet nog niet of het helemaal mijn ding is, moet het ff in het echt zien denk ik.
iSaBeLL schreef:wel deze En deze natuurlijk maar die was al bekend Die ligt trouwens ook al in een paar ruitersportzaken
Die stripe in vind ik wel mooi.Weet nog niet wat ik van de bovenste ES dekjes moet vinden.Kwam ze ook al op ebay tegen.
ik vind altijd de eurostar dekjes mooi xPze zijn niet over the top ofzoeen neutrale maar mooie kleurtjes