Paardenkoopjes 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: paardenkoopjes 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:17

ja dat is zo. maar ze zijn dan erg dun en dus zo door :P
en je kan ze niet log geven want dan is het hapslik weg. tenzei ze groeten zijn dan een waxinelichtje :P

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:26

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:28

HippoLogic schreef:
Hymalaya is niet bijzonder hoor. ;) En er zitten volgens http://www.paardnatuurlijk.nl ook geen mineralen in zoals wel beweerd wordt. Goedkoop is dan duurkoop. :+
Bron: http://www.paardnatuurlijk.nl/index_js. ... #likstenen

ik weet dat er niks in zit. ik heb ook zo een andere wel goede. maarja voor der bij is toch wel grappig :P ( ja mijn paard zijn stal hangt vol met allemaal dingen maar hij staat er nooit in (staat op het land en padoc schuilstal :P ))

Helliebellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:48

Hallo allemaal,
Weet iemand misschien een feloranje dekje te koop? Ik heb al veel op internet gekeken, maar kan echt helemaal nix vinden... (Ja bij ej, maar die hebben hem niet meer in maat full, helaas...)
Dus als jullie nog een goeie tip hebben, hoor ik het graag :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:51

Helliebellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 22:59

Ja, die is idd oranje :D
Maar ik was nog vergeten erbij te zeggen dat er wel lusjes aan moeten zitten voor t zadel of de singel :o
(t is voor mn zus en ze zegt dat t anders niet goed blijft liggen... voor mijn paard zou dit wel kunnen, maar bij haar paard dus niet...)
Toch bedankt :j

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 07:27

Ik ga vanmiddag naar de action, dan zal ik eens kijken naar die likwaxinepotjes :P
Ze hebben hier bij de action trouwens ook lekker warme fleecetruien, voor in de winter :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:47

Hier in de buurt zijn bij veel boeren val-appels te koop, voor 25 cent per kilo. Mocht je dus nog een voorraadje appels willen hebben voor je paard (of voor appelmoes/appeltaart) dan is nu de goede tijd om in te slaan :)
In de schuur (of stal) waar het koel is blijven ze lang goed :)

haffiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:54

op stal komen we al om in de appels, iedere week weer een nieuwe krat. alleen de appels vind ik zelf niet zo lekker.

haffiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:57

Anne. schreef:
Ik ben nogsteeds opzoek naar leuke, goedkope Thermolaarzen die ook geschikt zijn voor kuitmaat 41. Iemand tips/ideeen?

bij mij gaan thermo laarzen snel stuk ;(
ik had vorig jaar die van euro star en dit jaar wil ik leren thermo laarzen van loesdau.nl

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:25

Bij EJ hebben ze nu een stickeractie, kan je stickers plakken voor korting.
In totaal 100% aan kortingstickers. Kan je volgens mij via de site downloaden.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:28

Koop bij de action geen himalaya waxine lichthouders voor je paard..

Deze zijn ingespoten met een antibrand middel omdat zout icm een vlammetje anders zou kunnen gaan knetteren.

Ga naar een stenen zaak of koop ze ergens bij welkoop in de aanbieding maar de waxinehoudertjes zijn nog behandeld.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 09:56

In Beinsdorp (Z-H) is een 2e hands ruitersportwinkeltje waar ik al jaren kom, het is van Ria Nieuwendijk. Zie http://www.tweedehandsruitersport.nl
Breng daar zelf al m'n miskopen en spullen die ik niet meer gebruik of pas, mits het in goede staat is neemt ze het in. Om de paar maanden ga ik eens kijken en dan ontvang ik het geld van de verkochte spullen. Vorig jaar m'n Hulsebos zadel nog verkocht via het winkeltje. En koop er zelf ook van alles, heb er al vele mooie spullen in prima staat weggehaald, vaak veel dure merk spullen die amper gebruikssporen hebben voor de helft van de nieuwprijs. Marktplaats is ook zoiets, maar hier staat alles bij elkaar zodat je nog kan kiezen tussen wat er allemaal is en kun je alles passen en bekijken voordat je het koopt. Ze is alleen op woensdagmiddag en zaterdag open, maar het is er altijd enorm druk, echt een aanrader daar eens te gaan kijken.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:16

mvdbijl schreef:

Deze zijn ingespoten met een antibrand middel omdat zout icm een vlammetje anders zou kunnen gaan knetteren.

Ga naar een stenen zaak of koop ze ergens bij welkoop in de aanbieding maar de waxinehoudertjes zijn nog behandeld.

ik zat ook al met verbazing te lezen dat hier gewoon kaarsen aan je pony gevoerd wordt??

iemand een foto van de sokken van de action? ik moet er nog even naar toe voor kussens ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:24

het zijn geen kaarsen maakaarsen standaard. gewoon een stuk himalaia steen met een gat er in waar een waxine lichtje inpast.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:35

dan nog vind ik het bizar! als ik dit lees:

dan zou ik er al niet aan beginnen!

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:36

Maar ik denk BopjeBo bedoelt dat de binnenkant van het gat voor het waxinelichtje ingepoten is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:36

ik heb het toch ook niet gekocht, maar jij zei dat het een kaars was :P haha
maar alsnog als je er een stuk afhakt :P is het er ook af (niet dat ik dat ga doen :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:37

WhiteWoman schreef:
Maar ik denk BopjeBo bedoelt dat de binnenkant van het gat voor het waxinelichtje ingepoten is.

dat denk ik ook en daar komen ze niet eens :P

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:23

bij ons hadden ze dien waxinelichtjes niet eens :P En zoiezo zou ik hem niet kopen, ze hebben al een KNZblok gekregen van de week.

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 17:27

Ik ben er nog niet geweest, maar als ik dat zo hoor, ga ik ze ook echt niet kopen :n

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:40

Zidore schreef:
mvdbijl schreef:

ik zat ook al met verbazing te lezen dat hier gewoon kaarsen aan je pony gevoerd wordt??

iemand een foto van de sokken van de action? ik moet er nog even naar toe voor kussens ;-)

Afbeelding
Alleen zijn ze in de kleuren: groenigblauw/grijs/zwart
paars/grijs/zwart
lichtgrijs/ donkergrijs/zwart
Ik ga zo een paar aan doen hihi
Had geen ruiten gezien

edit: ik heb ze aan en ze zitten echt super goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aanrader!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 19:24

ik ga denk ik ook maar eens langs de action voor sokken ;)
heb allemaal stapp horse maar die krimpen helemaal

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:42

Bij Hans textiel hebben ze ook geruite sokken voor 3,99. Die geruite bij de Action vandaan gebruiken we al geruime tijd, ze zijn wel snel door maar daar is de prijs ook naar.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:09

Ook bij de Action. Flesje Kroon olie voor het scheerapparaat iets van 1,20

Ik betaalde er elders laatst 7,50 voor