Nell_ schreef:Oh, dan heb ik daar misschien overheen gelezenMaar hij was ook weer 3 pagina's verder nadat ik ging antwoorden
Nou dan weet je het antwoord iig nu

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nell_ schreef:Oh, dan heb ik daar misschien overheen gelezenMaar hij was ook weer 3 pagina's verder nadat ik ging antwoorden
unicorn_kiss schreef:breezy302 schreef:Juul: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.
Weet jij dat er zelfs mensen rondlopen die spontaan een orgasme kunnen krijgen? En nee, dat wordt niet als prettig ervaren, maar als een aandoening.
Je weet dus duidelijk niet waarover je het hebt.
unicorn_kiss schreef:breezy302 schreef:Juul: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.
Weet jij dat er zelfs mensen rondlopen die spontaan een orgasme kunnen krijgen? En nee, dat wordt niet als prettig ervaren, maar als een aandoening.
Je weet dus duidelijk niet waarover je het hebt.
Petite schreef:Wat grappig, ik wist niet dat dat echt zo vaak gebeurde!
Wat ik me alleen wel echt serieus afvraag is of de dameszit niet alleen was omdat vrouwen een rok droegen toen der tijd of omdat vrouwen toen miss niet mochten klaarkomen en met de benen bij elkaar moesten zitten? Dit is niet als een grap bedoelt, maar serieus. Was het niet heel Christelijk toen en waren vrouwen niet geemancipeerd?
Ijsvogel schreef:Hannah_Menno schreef:Ach joh, zolang je er niet uitgebreid bij gaat zitten kreunen merkt niemand het toch?
Dat is ook weer waar, maar ik heb het toch liever op een ander moment. Ik hoop dat het eenmalig was. Als dit gebeurt als je een bent met je paard, dan weet ik niet of ik dat wel wil zijn.Ik zal vast wel niet helemaal goed gezeten hebben!
Nell_ schreef:Petite schreef:Wat grappig, ik wist niet dat dat echt zo vaak gebeurde!
Wat ik me alleen wel echt serieus afvraag is of de dameszit niet alleen was omdat vrouwen een rok droegen toen der tijd of omdat vrouwen toen miss niet mochten klaarkomen en met de benen bij elkaar moesten zitten? Dit is niet als een grap bedoelt, maar serieus. Was het niet heel Christelijk toen en waren vrouwen niet geemancipeerd?
Ik denk dat dameszit echt was voor de rokken. Dat zag er immers netter uit dan hoe wij nu rijden.
Petite schreef:Wat grappig, ik wist niet dat dat echt zo vaak gebeurde!
Citaat:De achtergrond van het huidige dameszadel.
Eeuwen lang reden vrouwen als mannen in opgesplitste rokken, de voorganger van onze rijbroeken. De eerste gevonden tekening van een dameszadel , een dwarszadel op het paard met een houten plankje als voetenrust, stamt uit de 15de eeuw . Op franse wandtapijten uit de tijd van Henri de 2de, 16de eeuw, kwamen beiden voor, dameszadel voor de koningin en herenzadel voor de hofdames. Marie Antoinette van Frankrijk, reed als prinses in heren zadel maar na haar huwelijk met de franse koning in 1774 ging ook zij te paard in het dameszadel. In deze tijd reden er ook dames op een soort buddyzit, de pillion, een manier om ergens naar toe gebracht te worden, zeker als men zelf niet zo’n goede amazone was.
Melsh schreef:Fiffill heeft gelijk. Het meest voorkomde is inderdaad het clitoraal orgasme, maar er zijn genoeg vrouwen die het anders kunnen.
lesilla schreef:Dus omdat je door ontspanning of wrijving een fysiologische reactie krijgt, ga je de zoöfilie kant op.
Als je het op de trillingen van de bus krijgt, of tijdens het sporten op een powerplait of zoiets heb je toch ook geen abnormale voorliefde voor de powerplait. Hoop ik toch, vind beetje bekrompen denken