Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:51

Nell_ schreef:
Oh, dan heb ik daar misschien overheen gelezen :o Maar hij was ook weer 3 pagina's verder nadat ik ging antwoorden :+

Nou dan weet je het antwoord iig nu :P maar het is wel vaker voorbijgekomen. De houding hoeft er niets mee te maken te hebben, moet je maar even teruglezen anders, dan staat er wel meer uitleg ook. :j

Nell_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:15

unicorn_kiss schreef:
breezy302 schreef:
Juul: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.

Weet jij dat er zelfs mensen rondlopen die spontaan een orgasme kunnen krijgen? En nee, dat wordt niet als prettig ervaren, maar als een aandoening.
Je weet dus duidelijk niet waarover je het hebt.

Hier heb ik volgens mij wel eens wat over gelezen. een meisje dat zó gevoelig was dat het trillen van haar mobiel al een orgasme veroorzaakte :oo
Op zo'n heftige manier moet ik er dus niet aan denken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:16

Wat grappig, ik wist niet dat dat echt zo vaak gebeurde!
Wat ik me alleen wel echt serieus afvraag is of de dameszit niet alleen was omdat vrouwen een rok droegen toen der tijd of omdat vrouwen toen miss niet mochten klaarkomen en met de benen bij elkaar moesten zitten? Dit is niet als een grap bedoelt, maar serieus. Was het niet heel Christelijk toen en waren vrouwen niet geemancipeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:18

unicorn_kiss schreef:
breezy302 schreef:
Juul: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.

Weet jij dat er zelfs mensen rondlopen die spontaan een orgasme kunnen krijgen? En nee, dat wordt niet als prettig ervaren, maar als een aandoening.
Je weet dus duidelijk niet waarover je het hebt.

Dat weet ik wel, heb er een docu over gezien maar deze mensen hadden een ziekte!

Nell_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:20

Petite schreef:
Wat ik me alleen wel echt serieus afvraag is of de dameszit niet alleen was omdat vrouwen een rok droegen toen der tijd of omdat vrouwen toen miss niet mochten klaarkomen en met de benen bij elkaar moesten zitten? Dit is niet als een grap bedoelt, maar serieus. Was het niet heel Christelijk toen en waren vrouwen niet geemancipeerd?

Ik denk dat dameszit echt was voor de rokken. Dat zag er immers netter uit dan hoe wij nu rijden.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:27

breezy302 schreef:
Dat weet ik wel, heb er een docu over gezien maar deze mensen hadden een ziekte!

heb je ook die teksten gezien die ik aangehaald heb?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:28

Ijsvogel schreef:
Hannah_Menno schreef:
Ach joh, zolang je er niet uitgebreid bij gaat zitten kreunen merkt niemand het toch? ;)

Dat is ook weer waar, maar ik heb het toch liever op een ander moment. Ik hoop dat het eenmalig was. Als dit gebeurt als je een bent met je paard, dan weet ik niet of ik dat wel wil zijn. ^) Ik zal vast wel niet helemaal goed gezeten hebben!

Waar maak je je druk om zeg... Elk orgasme is gewoon een kwestie van wrijving op het juiste punt, ook als je met je man in bed ligt. En dat was toevallig te paard ook zo bij jou. En ??? Maak je niet druk zeg...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:28

Nell_ schreef:
Petite schreef:

Ik denk dat dameszit echt was voor de rokken. Dat zag er immers netter uit dan hoe wij nu rijden.

Het zag er niet alleen netter uit, het is ook gewoon veel praktischer om zo te zitten als je een rok draagt. ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:32

Petite schreef:

Nee, de reden was dat er maar één wezen tussen de benen van de vrouw mocht zitten en dat was NIET het paard. De oorsprong was inderdaad wel zeer christelijk.
Sorry voor de wat ongezouten omschrijving, maar zo wordt het door de vereniging het Dameszadel ook uitgelegd :o

Fenrir

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:33

Echt waar? Wat erg zeg. :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:35

@Ikke
Citaat:
De achtergrond van het huidige dameszadel.

Eeuwen lang reden vrouwen als mannen in opgesplitste rokken, de voorganger van onze rijbroeken. De eerste gevonden tekening van een dameszadel , een dwarszadel op het paard met een houten plankje als voetenrust, stamt uit de 15de eeuw . Op franse wandtapijten uit de tijd van Henri de 2de, 16de eeuw, kwamen beiden voor, dameszadel voor de koningin en herenzadel voor de hofdames. Marie Antoinette van Frankrijk, reed als prinses in heren zadel maar na haar huwelijk met de franse koning in 1774 ging ook zij te paard in het dameszadel. In deze tijd reden er ook dames op een soort buddyzit, de pillion, een manier om ergens naar toe gebracht te worden, zeker als men zelf niet zo’n goede amazone was.

Alleen vrouwen "op stand" reden vroeger in dameszit.

Edit: ook op de officiële site van de dameszadelvereniging staat daarover niets vermeld:
http://www.dameszadel.nl/pageID_9309078.html

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:51

Melsh schreef:
Fiffill heeft gelijk. Het meest voorkomde is inderdaad het clitoraal orgasme, maar er zijn genoeg vrouwen die het anders kunnen.

Zo kom ik juist moeilijker clitoraal klaar als vaginaal. Dat is dus ook een mogelijkheid.
Op een paard echter nog nooit mee gemaakt. Toch maar eens proberen over mn angst heen te komen om me volledig te kunnen ontspannen :Y)

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 19:55

@ Breezy nee ik kon het echt niet stoppen. Toen ik voelde dat het gebeurde was het ook alweer voorbij. Dacht je soms dat ik 10 rondjes aan het kreunen was voordat het gebeurde. Nope, het was echt een paar galopsprongen en klaar ...

Jij moet denken wat je wil, maar ik vind het belachelijk dat je meteen aan seks met dieren denkt.

@ Ikkeweer, ja daar ben ik nu ook achter. Het is zo vreemd nog niet dus.

@Qimm, wat grappig dat je die teksten gevonden hebt. Leuk om te lezen.

Toen ik nog in het begin van mijn relatie zat, was zoenen soms al voldoende om het van beneden te stimuleren. Dat heb ik nu niet meer.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:57

breezy302 schreef:
Maar opeens pats boem klaarkomen kan volgens mij lichamelijk niet eens....

Het kan wel degelijk O:) :D

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 19:59

lesilla schreef:
Dus omdat je door ontspanning of wrijving een fysiologische reactie krijgt, ga je de zoöfilie kant op.
Als je het op de trillingen van de bus krijgt, of tijdens het sporten op een powerplait of zoiets heb je toch ook geen abnormale voorliefde voor de powerplait. Hoop ik toch, vind beetje bekrompen denken :)

en als je het met jezelf doet ben je dan ook meteen Biseksueel.

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:09

omg wat een topic!!
ik zou me er niet al te druk om maken, t is gebeurd, het zij zo!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:11

Niet iedere vrouw krijgt een orgasme van paardrijden,
MAAR ook niet iederen man krijgt blauwe ballen van paardrijden.

Zoooooooooo, dan is dat ook weer even uit de wereld, hahaha.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:25

Er is al een mod bezig met berichten te verweideren...
Laten we gewoon even ontopic blijven, en iedereen in zijn/haar waarde laten :D

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:25

heb het topic eens even zitten lezen, is mij nog nooit gebeurd maar moest wel gelijk denken aan wat ik op een wedstrijd zag.
we hebben het nu over vrouwen maar daar reed een man rond ment een broek die iets te strak stond.
iedereen lachen natuurlijk, hij moet zich rot geschaamd hebben, dan kan jij tenminste nog blij zijn dat het voor de buitenwereld niet te zien is.

maar eerlijk is eerlijk, je ziet aan de vele reacties dat je niet de enige ben, en dat er ook artiekelen over te vinden zijn.
dan kan je blij zijn dat je de stap genomen hebt en dus ziet dat het helemaal niet zo raar is als dat je dacht.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:27

[HK] Bokkers Arrivée

Dit is een topic wat ik ooit een keer heb geopend. Ik heb de titel aan moeten passen maar uit dit topic is gebleken dat niemand die gereageerd heeft het ooit mee heeft gemaakt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:28

Ik denk ook niet dat veel mensen het durven toe te geven, als we de TS moeten geloven heeft ze ook al meer PB's ontvangen dan dat er openbaringen zijn gedaan in dit topic. :P

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:28

TS, enorm stoer dat je dit plaatst
heb het zelf nooit meegemaakt, maar kan me je gevoel voorstellen, weet niet of het genoemd is, maar het stukje klaarkomen en je paard is volgens mij niet iets wat je wil ascosiëren met elkaar (ik in elk geval niet)
dan liever een man met een flinke janus!

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 20:30

@ Munnie, misschien kwam dat omdat jij niet het eerste schaap over de dam was.
Ik heb best een aantal pb's gehad van mensen die het niet durfden te plaatsen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:31

Volgens mij vinden mensen het niet normaal en leuk en stoer, maar wel stoer dat de TS het hier plaatst - niet het orgasme zelf. Ik denk dat je het een beetje verkeerd hebt begrepen, maar goed de feiten zijn ook nog steeds niet tot je doorgedrongen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:33

Stoer dat TS dat heeft geplaatst dat vind ik ook. Ik zeg heel de tijd dat IK dingen niet geloof. Snap niet wat daar het drama van is en waarom er gelijk getemd moet worden?