een eengezinswoning in de hoofdstad tov dezelfde woning elders.
Als er weinig aanbod is en veel vraag...
Salinero's zijn er niet veel, en zeker denken sommigen dat ze een Salinero bezitten...
Maar zoek ze maar eens, braaf, goed bewegen, mooi etc...
daar betaal je dan voor...
als ik vergelijk met de pony's die wij gehad hebben, waren niet de goedkoopste, maar, en mn de laatste, liep wel zijn punten op het onderdeel gangen, met zelfs een 8 tot zelfs een 10.
en dan leg die cijfers eens uit richting recreatie: bomproof, schokvast, verkeersbraaf, betrouwbaar en eerlijk, ongecompliceerd en braaf, zonder gebreken.
vragen is niet altijd krijgen, en ik schreef het al eerder, als verkoper heb ik maar 1 koper nodig...
En als koper hoef ik maar 1 verkoper te vinden die een topper (veiling, sport, fok of recreatie-topper) voor slachtprijs wil verkopen, en de rest mag vragen wat hij wil

@Roos_s: dat valt mij ook vaak op, leuke voorkant, maar de achterkant wordt vergeten terwijl die zo belangrijk is.

het ene veulen loopt nou eenmaal al beter als het andere. En natuurlijk heeft de afstammeling er ook wel mee te maken. Het is alles bij elkaar. Niet alleen de afstammeling denk ik. 

Dus je kunt zoveel willen, maar een paard ervoor krijgen is nog iets anders.
of hij kan niks maar de papieren zijn goed....dan betaal je ook duizenden euro's voor een papiertje