orienta schreef:Toch schandalig he dat die vrouwen van die rare pb's sturen
dat zou nou helemaal niet in mij opkomen
bij mij ook niet, ik ben dan wel 14 maar evengoed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Asyaa schreef:kensha schreef:Soms ben ik wel blij weinig jongens rijden omdat meeste toch wel zo hardnekkig kunnen zijn terwijl het meest om precisie gaat.
Zie je toch echt verkeerd
Ik ken genoeg meiden die op kracht rijden, terwijl er ik een heleboel jongens ken die op techniek rijden.

, dan zit dit of dat weer niet goed. Asyaa schreef:kensha schreef:Soms ben ik wel blij weinig jongens rijden omdat meeste toch wel zo hardnekkig kunnen zijn terwijl het meest om precisie gaat.
Zie je toch echt verkeerd
Ik ken genoeg meiden die op kracht rijden, terwijl er ik een heleboel jongens ken die op techniek rijden.
Op wedstrijd zie je ook vaak het een en het ander... bulck schreef:Asyaa schreef:Zie je toch echt verkeerd
Vind ik ook
Verder houden wij het vaak basic. Als ik in de winter op een stal sta, dan gooien die meiden (ff veralgemene, zijn er uiteraard maar enkelen) er om de haverklap een ander bit in, dan zit dit of dat weer niet goed.
Tegenover bij ons is het vaak, zadel en hoofdstel past? Ok, dus karren maar.
orienta schreef:ja dat is ook weer zo asyaa maar toch als je de basis wedstrijdsport bekijkt zijn de vrouwen een stuk neurotischer en bang om te falen dan de mannen
Peerke_ schreef:hahahahaha die kwam zeker wel hard aan?Vandaag toch de discussie gewonnen dat paardrijden geen sport voor homo's is![]()
Tussen de paarden zijn toch meestal meiden te vinden, dus wat zoekt een homo daar ?
Maar voetballers en zo daar in tegen, die gaan na afloop met zn allen in de douche..
haha.. was een voetballer waar ik dat tegen zei... Had ie toch geen antwoord meer op
Heino schreef:Mijn vriend zegt dat ie paardrijden opzich wel leuk vindt, maar hij vindt het zo zinloos om rond te rijden in de bak. Buitenrijden vindt hij wel leuk en dat doen we op vakantie dan ook welPlus, het zit niet zo prettig zegt ie
Peerke_ schreef:Vandaag toch de discussie gewonnen dat paardrijden geen sport voor homo's is![]()
Tussen de paarden zijn toch meestal meiden te vinden, dus wat zoekt een homo daar ?
Maar voetballers en zo daar in tegen, die gaan na afloop met zn allen in de douche..
haha.. was een voetballer waar ik dat tegen zei... Had ie toch geen antwoord meer op
Die moet ik even onthouden!
. En toen was het ineens leuk!!
Maar ik denk dus dat de meeste paarden niet tot zich toelaten, niet zoals wij dat doen. Ik zie over het algemeen meer vrouwen die dieren hebben.