ietjelover schreef:moet ik je paard trainen, ik kan het heel goed kijk:die van mij moet ook nog getraint worden wil jij dat doen?je doet hem zo mooi aan de teugel laten lopen
sam_antha schreef:ietjelover schreef:Wauwie wil jij mijn paardje komen trainen jah 10000 euro per minuut wel !!Ohhh en mijn pappie en mammie wilde je nog wel meer betalen
horseflowerX schreef:ik mag van pap geen foto op internet zetten!!!!Maar die andere gekkigheid dus wel?
sammy1 schreef:ietjelover schreef:moet ik je paard trainen, ik kan het heel goed kijk:die van mij moet ook nog getraint worden wil jij dat doen?je doet hem zo mooi aan de teugel laten lopen jaa, wel heel duur maar dat betaald jouw pappie toch wel he>
Bizzybijtje schreef:TROUWENSIk heb een nieuw huis gekocht.tsss, wat een poppenhuisje zeg, zo groot ik bij mij de het wc hokje nog niet eens?!
Bizzybijtje schreef:TROUWENSIk heb een nieuw huis gekocht.Ha ja, de dollar staat toch laag... Hoezo; ik toon aan dat ik niet zo rijk ben...
Bizzybijtje schreef:TROUWENSIk heb een nieuw huis gekocht.Nou ik vind het niet zo'n mooi, misschien lijk mijn huis, met een gigantische fontein met een steigerend paard, dat dat het wat mooier maakt ?
Leen_ schreef:Bizzybijtje schreef:TROUWENSIk heb een nieuw huis gekocht.Nou ik vind het niet zo'n mooi, misschien lijk mijn huis, met een gigantische fontein met een steigerend paard, dat dat het wat mooier maakt ?Ik mis de roze stallen. Beetje jammer.