Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
saswes schreef:Zeg, het is toch een discussieforum of niet? Waarom valt iedereen er ineens over als iemand met echte argumenten komt dan? Of schop ik jullie heilige huisjes (of moet ik zeggen: stalletjes) omver?
saswes schreef:Als je zegt dat je paard voor jou kiest in plaats voor een ander mens, dan geloof ik dat onmiddelijk. Maar dat is appels met peren vergelijken. Dat is het zelfde als zeggen: wat zou je doen als je moest kiezen tussen je paard en een ander paard. Of: wat zou je doen als je moest kiezen tussen je vriend en een andere man.
Zeg, het is toch een discussieforum of niet? Waarom valt iedereen er ineens over als iemand met echte argumenten komt dan? Of schop ik jullie heilige huisjes (of moet ik zeggen: stalletjes) omver?
saswes schreef:Citaat:Mijn hond zou ook nooit voor een ander kiezen.
DAAR geloof ik dus wel in.
Lauratje_88 schreef:Citaat:Mijn hond zou ook nooit voor een ander kiezen.
DAAR geloof ik dus wel in.
Ik heb geen eigen paard dus weet niet hoe het is om een eigen paard te hebben maar waarom zou een paard niet voor zijn mens kunnen kiezen en een hond wel?
Ze hebben beide nood aan gezelschap en vriendschap, zou het niet kunnen dat je als mens een zo een goede band hebt met je paard dat hij altijd voor jou kiest?
Ik bedoel hier niets verkeerd mee ofzo maar vraag me gewoon af waarom jij die gedachte hebt?
saswes schreef:Als je man je voor de keuze zet om te stoppen met je paard kun je natuurlijk ook gewoon nee zeggen en afwachten wat er gebeurt, in plaats van a/ volgzaam je hobby stopzetten of b/ je man het huis uit sturen. Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil, paarden of geen paarden. Wedden dat er weinig mannen zijn die dan echt weggaan. Ik denk dat ik dat zou doen als er niet een heeeeeeeele goede reden voor was.