wat een goede muziek! maar hoe kan je dit dan vervolgens op je pc zetten als bestand (hoe kan je ze van youtube afhalen.. of kan/mag dat niet?)
Kan en mag. Goegel helpt Ben zelf nog aan het kijken wat het makkelijkst is. Sommigen willen de url van youtube hebben waar anderen het bestand op je computer willen om om te zetten. Het is wat je prefereert.
Beide zijn handig, maar ik heb al een giga bibliotheek van youtube in flv. Verder wil ik ze kunnen vormen van mp3 naar wav en omgekeerd. Is makkelijker met stukjes knippen uit de bestaande muziek.
witjelover
Geplaatst: 05-06-11 18:56
En vriendin van mij en ik zijn gevraagd een show te geven op een opendag met onze Frieze merries. We hebben alleen geen flauw idee wat we als thema kan doen of wat we uberhaupt gaan doen
Het liefst niet weer iets met spaanse jurken, want dat hebben we vaak genoeg voorbij zien komen Ik hoor graag ideeën van jullie!
Appel en een ei? Ei ga je in het geel met een witte jurk en de appel een hoepel voor op je schouders. Groen laken er over en een blaadje aan je nek bevestigen. Riem om je middel.
Laat wel je pony wennen aan het kostuum.
witjelover
Geplaatst: 05-06-11 20:45
Hahah, leuk idee! Ik vrees alleen dat het dan moeilijk bewegen wordt. En mijn moeder is niet zo creatief dat ze die pakken gaat maken
fryskhynders
Geplaatst: 08-06-11 14:35
Indianen, muziek van lion king eronder, cowboys, muziek van cowboy billie (pater moeskroen), black ande white, je combineert wit en zwart, dat wat de een wit heeft doet de ander zwart, staat supermooi en de jury kan dat meestal erg waarderen. Wel om en om zwart en wit.
Ik ga 16 Juli voor het eerst een pas de deux. Heb nog geen proef en geen muziek.... en weinig oefentijd.. hellup
Typfoudt
Geplaatst: 10-06-11 14:56
Lees het topic eens even door: kom je vast wel op leuke ideeën en muziek! Het makkelijkst is wel om voor jezelf een thema te bedenken en daarbij de muziek te gaan zoeken en dan pas de kür in elkaar te zetten
Oke, ja leuke muziek weet ik wel, wil iets van trance of lady gaga, maar een beetje lol erin mag ook. Alleen nog een proef in elkaar flatsen, heb ik nog nooit gedaan. Maar denk dat ik samen met jongen waarmee ik pas de deux doe, gewoon ff een uur in de bak aan de gang moet gaan en dan komt het vanzelf. Ga morgen nog even vragen hoe lang de kur moet duren. ik vind het gewoon leuk om mee te doejn, maar eeen thema is ook wel heel leuk.
Ga , als ik wat meer tijd heb, het hele topic ff rustig doorlezen
Fijne muziek, nu weet ik waar ik op moet zoeken op YOUTUBE.com hihi.
Joki
Geplaatst: 11-06-11 22:50
Ik heb over een maand mijn kur. Proef heb ik voor elkaar alleen muziek vind ik lastig. Ik ga voor het thema moviethemes.
Nu is mijn probleem dat ik 3 nummers heel leuk vind alleen ze passen natuurlijk niet bij elkaar en ik weet ook geen andere nummers erbij. Iemand ideeën voor andere liedjes bij deze opties? Optie 1: Lord of the rings - Requiem for a dream (deze wilde ik gebruiken voor galop en stap) Optie 2: POTC 3 - up is down (volgens mij een nummer voor draf) Optie 3: POTC 4 - angry and dead again.
Zelf nog nooit Movie Maker gebruikt met carrousselproeven, dus kan niet echt vergelijken.
Met Audacity kun je heel makkelijk knippen/plakken en in elkaar over laten lopen. Verder qua effecten zou ik het niet weten, gebruiken we nooit. 't Is trouwens gewoon gratis te downloaden op internet.