Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu is het wel zo dat ik veelal handelspaarden heb gereden en dus gewend ben dat paarden komen en gaan.
Sodeletuut schreef:Myukii schreef:Met een strikje eromheen en zijn zadel krijgen ze erbij!![]()
Ik vind het zo'n onzin dat mensen zeggen: "Mijn paard gaat écht niet weg voor een miljoen!", wacht maar tot het erop aankomt.
Ja, wacht maar tot het erop aan komt, en je echt afscheid zou moeten nemen..

coentjuh schreef:Ja, wacht maar tot het erop aan komt, en je echt afscheid zou moeten nemen..
Dan denk ik dat heel veel mensen zich schuldig gaan voelen... als ze straks in hun villa zitten, in hun stoombad wat in de riante tuin ligt, terwijl de huishoudhulp een drankje inschenkt...
vinurr schreef:weet écht niet waar dit moet, TEM maar als het verkeerd staat
Stel, er word een miljoen geboden voor je paard, terwijl hij niet te koop is. (als je meerdere paarden hebt: alle paarden óf je lievelingspaard) Wat doe je dan? Verkoop je hem, of laat je het geld toch aan je voorbij gaan?
Ik zou mijn paard toch houden, ik verkoop hm alleen als het écht niet anders kan.

Moontje1991 schreef:Die miljoen heb je niet nodig hoor voor een rangerover kan ook met minder. (wij heben er tenslotte ook 2 en 6 andere autos maar echt geen miljoen)
Dus voor die rangerover hoef je het niet te doen.
Rede 2?
Moontje1991 schreef:Die miljoen heb je niet nodig hoor voor een rangerover kan ook met minder. (wij heben er tenslotte ook 2 en 6 andere autos maar echt geen miljoen)
Dus voor die rangerover hoef je het niet te doen.
Rede 2?
superrizzo schreef:Ik snap werkelijk waar niet dat er mensen zijn die ''zomaar '' even een opvolger kopen.
is jullie paard je niet heilig ?
denken jullie werkelijk waar dat je weer zo'n leuk paard treft ?
denken jullie echt dat een paard alleen goed voer,beweging en een aai over z'n bol wil door elk willekeurig persoon.
Ik denk van niet.
Ik neem aan dat je al financiele middelen hebt om paard,kind whatever te houden anders neem je geen paard net zo goed als dat je dan geen kinder houd.
liefde gaat voor mij verder dan geld.