ik heb hem gister apart laten leggen voor me! helaas oogde het dekje heel klein, dat gaat niet passen onder mijn zadel. heb wel de blauwe deken en 2 paard handschoentjes gekocht! helemaal blij!
ben benieuwd of ze hier in de lidl nog hebben liggen.
Meraki
Geplaatst: 03-09-09 13:17
Ik ben al geweest heb de handschoentjes meegenomen! Durf het niet aan met de deken, én ik ben al een deken aan het maken volgens mij gaan de dekjes zowieso niet passen bij ons
Amrah
Geplaatst: 03-09-09 13:20
Heeft iemand mischien al een foto van de deken op het paard?
Nou ik ging net om 13:15 naar de LIDl, lagen nog 4 dekens, 4 dekjes, tig halsters, handschoenen en laarzen. Heb de bruine deken meegenomen.
GoldenDancer
Geplaatst: 03-09-09 13:40
bij ons lag alles er nog. maar ze hadden van alles maar 3 stuks. van de halsters, laarzen en handschoentjes iets meer! bij ons hadden zo geen rode dekens allen bruin en blauw.
essie_blue
Geplaatst: 03-09-09 13:47
Dit is de bruine deken!
de kwaliteit is niet alles, maar m'n camera was leeg, dus moest mijn mobieltje gebruiken. Deken is een beetje een halve hals, vind ik zelf wel heel erg fijn. Vind het een erg net dekentje, niks mis met de kwaliteit De bandages zijn kwa kwaliteit wat minder. (Nogal breed, vrij kort, geen rek) Maar voor de prijs zijn het ook zeker leuke spulletjes. De dekjes zijn echt heel erg leuk, zo met die gevlochten koortjes!
Handschoentjes kunnen bemachtigen. Halster heb ik laten liggen, omdat ik niet geod kon zien hoe groot het is. Omdat ik geen eigen (verzorg/bijrijd) paard heb, was de rest niet nodig. Mijn laarzen zijn wel aan vervanging toe, maar deze vind ik echt lelijk :p Er lagen nog genoeg dekjes etc (Muiden).
essie_blue
Geplaatst: 03-09-09 13:52
Voor donkerbruine paarden staat blauw denk ik inderdaad heel erg chique
Ik heb de bruine deken meegenomen, en het bruine dekje. Heb het net even uit de verpakking gehaald en ik moet zeggen dat het er heel netjes uitziet. Bandages zijn iets minder, maar daar is de prijs ook naar.
Halster leek me te groot voor mijn pony. Dus die heb ik niet meegenomen. Hier lag er nog heel veel trouwens (Stiens)
Bandage's zijn gewoon een keer leuk voor op de foto. leuk voor erbij. Ik heb de deken dus gehaald hij ziet er goed uit! maar donker bruin leek me ook errug sjiek .. maar tog een blauwe gekozen! ik zou helemaal vallen voor rood- bordeaux rood maar helaas..
de dekjes zagen er ook super gaaf uit! moest me echt inhouden om ze niet voor mn verzorg pony te kopen die komt ondertussen om in de dekjes hahaha en daar is de eigenaar niet zo blij mee..
ik heb een blauwe deken gekocht, voor mn bijrijdpony van 1.55 net gepast, maar hij kon voor helaas niet goed dicht, wel gewoon met het klittebandje dus dan doen we dat maar of ik gebruik hem als uitrijdeken