Succes! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

loonexx schreef:pff ik had ook een hengstje die kwam aan lopen zeker geen gezond dier maar ach ik heb hengsten lopen en kon er makkelijk tussen! alleen heb de eigenaar nooit ontmoet heb toen chip laten zetten en was maar 55 euro! ik bedoel andere kostten spreken voor zich! en casteren is ook maar 100 euro misschien veel geld maar als het een leuk en eerlijk dier is waar de kinderen wat aan hebben?
tjah wat een gedoe
maar een shet eet ook. en moet ook naar de HS en moet ook zijn entingen en zijn beweging krijgen.. ook een shetje kost al gauw 120 euro permaand (als je hem op een weikland zou zetten) en blijft hij op pension staan kost hij al snel veel meer loonexx schreef:pff ik had ook een hengstje die kwam aan lopen zeker geen gezond dier maar ach ik heb hengsten lopen en kon er makkelijk tussen! alleen heb de eigenaar nooit ontmoet heb toen chip laten zetten en was maar 55 euro! ik bedoel andere kostten spreken voor zich! en casteren is ook maar 100 euro misschien veel geld maar als het een leuk en eerlijk dier is waar de kinderen wat aan hebben?
tjah wat een gedoe

) Anoniem schreef:loonexx schreef:pff ik had ook een hengstje die kwam aan lopen zeker geen gezond dier maar ach ik heb hengsten lopen en kon er makkelijk tussen! alleen heb de eigenaar nooit ontmoet heb toen chip laten zetten en was maar 55 euro! ik bedoel andere kostten spreken voor zich! en casteren is ook maar 100 euro misschien veel geld maar als het een leuk en eerlijk dier is waar de kinderen wat aan hebben?
tjah wat een gedoe
dat zijn de kosten in het begin jamaar een shet eet ook. en moet ook naar de HS en moet ook zijn entingen en zijn beweging krijgen.. ook een shetje kost al gauw 120 euro permaand (als je hem op een weikland zou zetten) en blijft hij op pension staan kost hij al snel veel meer
mhollander schreef:Ik ben voor mijn shet echt geen 120 euro in de maand kwijt. Denk nog niet eens de helft. Chippen was ik 35 kwijt en voor het ruinen 70 ( pony van 1.30).
Hier in Zuid-Holland ben ik wel degelijk 120 euro per maand kwijt en dan staat hij nog op een goedkope pensionstal
Ik hoop dat je een leuk huisje voor de shet kan vinden. Fijn dat je dit iig voor hem wil proberen.