Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:en ik kreeg op haar mail als reactie dat voor mij 100 andere klanten waren
blijkbaar was ik dus niet enige met problemen bij haar
JoyCiej007 schreef:Ik heb nooit excuses gekregen, ook geen simpel sorry, voor de vertraging en de zeer moeilijke communicatie, nooit, en dat vind ik ook een zéér kwalijke zaak, haast onfatsoenlijk.
Krips schreef:Ik weet niet of dit mag van bokt maar ergens vind ik het niet echt netjes. Niemand weet toch wat er echt aan de hand is? Wie zegt dat ze met opzet niet levert enzo. Ik weet niet maar ik vind dit niet echt meer over een bedrijf gaan ofzo, dit is gewoon gezellig met zijn alle tegen Libella.. Ik vind het gewoon niet netjes. Je kunt best je ervaringen delen en vertellen dat het mis gaat of dat je niet tevrede bent, maar kan dat niet op een iets andere manier?
Krips schreef:Ik weet niet of dit mag van bokt maar ergens vind ik het niet echt netjes. Niemand weet toch wat er echt aan de hand is? Wie zegt dat ze met opzet niet levert enzo. Ik weet niet maar ik vind dit niet echt meer over een bedrijf gaan ofzo, dit is gewoon gezellig met zijn alle tegen Libella.. Ik vind het gewoon niet netjes. Je kunt best je ervaringen delen en vertellen dat het mis gaat of dat je niet tevrede bent, maar kan dat niet op een iets andere manier?
ikdoemaarwat schreef:Dit is toch wel topic nummer zoveel over libella ruitersport ...
Een hele poos geleden is er ook in een topic een heftige discussie ontstaan waarmee ik libella en een collega ruitersport (die het voor haar op na,) geconfronteerd heb met vragen en feiten en stellingen ....
hier word geen response opgegeven en ze heeft ook nooit meer wat laten horen...
Feiten zijn:
* communicatie is bar en bar slecht, om te huilen gewoon
* Alles is schuldig,behalve zijzelf
* Haar ware gezicht tonen (dus de mensen hier op bokt dagelijks beantwoorden,en antwoord geven op de vele vragen in de vele topics) doet ze niet...
* Maar kan nog steeds wel druk adverteren....
Dan vraag ik mij af : Beste MOD's......deze bokker heeft zulke negatieve feedback
waarom wordt er nog steeds toegestaan dat deze bokker mag en kan adverteren op bokt?
Als ik alles zo lees ,krijg ik sterk het idee (ik denk,dus ik beweer niks) dat de dame in kwestie behoorlijk laks is....vergeet,of geen zin heeft....en anderen (zoals tnt,of de boekhouder) probeerd de schuld in de schoenen te schuiven omdat dit niet makkelijk na te gaan is
Confronterende telefoontjes niet wil aanvaarden en daarom niet opneemt of de mobiel gewoon uitzet
waarom staan de contactgegevens niet gewoon op de site
wat valt er te verbergen?
Het komt op mij over als iemand die gemotiveerd is begonnen aan iets, fouten heeft gemaakt door laksigheid, nu de zure stukken er van moet eten, er geen zin meer in heeft en het dus nog erger laat verslappen.........
Kortom....een langzaam aflopende zaak
Ik denk dat libella er goed aan doet of om het roer volledig om te gooien en het goed te gaan doen(met andere naam ook) of op te doeken
Ik zal iig nooit wat bestellen en zal het iedereen ten zeerste afraden