_Skess_ schreef:Ik reed een keer 's avonds om half 10 nog lekker in het bos in de zomer, lag daar een stelletje te "fietsen". Heb nog nooit zo hard gelachen, ze schrokken echt heel ergZo mooi!
muhahaah

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jaime_ schreef:Als 11 jarig meisje reed ik altijd in een bos hier in Enschede, en dan kwam ik regelmatig langs het 'homo-pad'. Dat paadje had die naam natuurlijk niet voor niets
Dus het raarst wat ik ben tegengekomen, waren 2 mannen, waarvan 1 met n broek op zn enkels, en de andere een vleesachtige lolly in zn mond
Feetje schreef:Iemand die zich aan een boom opgehangen had
Op de heenweg zagen we een man in de bosjes scharrelen, op de terugweg stonden er wandelaars bij en hadden ze net de politie gebeld.
Saartjuh_b schreef:Jaime_ schreef:Als 11 jarig meisje reed ik altijd in een bos hier in Enschede, en dan kwam ik regelmatig langs het 'homo-pad'. Dat paadje had die naam natuurlijk niet voor niets
Dus het raarst wat ik ben tegengekomen, waren 2 mannen, waarvan 1 met n broek op zn enkels, en de andere een vleesachtige lolly in zn mond
Haha! wij hebben ook zo'n homobosje. Zie je ook wel eens zulke dingen.....
Kijk meestal snel de andere kant op en galoppeer erlangs
bobbymp schreef:uh......waar zal ik beginnen??
-een struisvogelachtig beest(emoe),was losgebroken,errug vervelend
-podlootventers,ja zoveel....
-loslopende koeien
-mensen(en idd in alllerlei verschillende ''standjes',plassend,poepend,krikkend....)
-een complete voorstelling....ja kan gebeuren met ''oerol''.ben je lekker aan het rijden,ben je ineens deel van het decor.....