Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:43

Ik vind rijbroeken heeeeerlijk zitten dus ik loop zo alle winkels binnen, tenzij ik echt baggerpootjes heb. Ik schaam me er echt niet voor en mijn vriend vind dat ik een lekker kontje erin heb :D
Maar als ik de kans heb me eerst te verkleden, dan trek ik toch wat anders aan, al is het maar voor de lucht. :D

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:55

:Y)
Hetzelfde hier.
Alleen op de manege/ruitersportwinkels/thuis/etc. zie je mij met paardrijdkleding! :+

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:41

meestal als ik uit school kom doe ik gelijk de rijbroek aan
en dan moeten we nog wel eens naar oosterwolde. maar dan laat ik het
lekker aan,heb verder geen problemen mee.

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 16:29

Als mensen het niet bevalt wat ze zien, moeten ze maar een andere kant op kijken. Ik heb er dus helemaal geen moeite mee. Zo erg vind ik het trouwens ook weer niet stinken hoor.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 17:39

Ik doe ook alles in me rijkleding al ga ik er niet mee na de stad toe haha je weet nooit wat je tegen komt ;)

Oscabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 17:53

Ik loop het liefst de hele dag in me paardrijkleding

Weet me nog wel in te houden door het niet aan te trekken als ik naar school stage of op stapga aan trek, want dan zullen ze ook wel denken die stinkt :D

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 17:57

Schaam me er niet voor,
Maar ik woon in een dorp dan is het misschien toch ook anders als dat je in de stad woont.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:04

Het kan mij werkelijk niks schelen...
Doe rustig boodschappen en ga zelfs wel eens als het zo uitkomt op bezoek bij een tante/oom van mijn vriend in mijn kloffie :D
Over stinken heb ik overigens nog nooit klachten gehad.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:27

Eigenlijk heb ik daar nooit zoveel last van gehad. Vroeger vond ik het juist wel stoer eigenlijk. Ik was er wel heel trots op.

Tegenwoordig doe ik liever wel even een andere broek aan. Klein werkje en ook wel net zo fris :j
Geloof alleen niet da tik me er echt voor schaam. Als hetecht practischer zou zijn zou ik het gewoon aan laten hoor :j

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:32

Ik ga ook overal heen! sportschool vanuit mijn paard, ik kleed me daar wel weer om, boodschappen doen, even langs mijn ouders of vriendinnen. Ik ben ik, ookal heb ik een andere broek aan!

Maar ik doe het alleen als het handiger uitkomt en zal het nooit doen op verjaardagen etc ;)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 02:05

Naar de super ga ik wel in rijkleding, omdat die toevallig tussen stal en huis in zit. Ben te lui om steeds heen en weer te gaan en vind dat ook zonde van de brandstof (met de auto kan je tenminste ook zware en grote spullen meenemen als zakken kattengrid en zo, supermarkt zit hier niet op loopafstand en eigenlijk ook niet op fietsafstand).

Winkelen zal ik niet snel doen in mijn rijkleding, dat vind ik een beetje onverzorgd staan. Alsof je nergens rekening mee houdt en bovendien vind ik het onhygienisch. Maar dat is mijn mening.

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 02:51

Hahaha ik ga echt overal naar toe in m'n rijkleding (natuurlijk geen verjaardag of feesten dan is het juist leuk om je speciaal aan te kleden :p )
maar ik ga wel boodschappen doen enz. Soms sta ik er zelfs mee in de kroeg :D dan ga ik even darten kijken van mijn vriend! En blijven we natuurlijk hangen.
Laatst moesten ze nog wel lachen om me. Vlak voor mij kwamen 2 jonge meiden de kroeg binnen helemaal opgetut en 2 sec later kwam ik binnen in m'n rijkleren dat was natuurlijk wel het tegen over gestelde :D ach ze kennen me allemaal in de kroeg.
Ik heb trouwens mijn vriend leren kennen toen ik in m'n paardrijkleren liep.

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 08:52

In de supermarkt doe ik het liefst gewone kleren aan, maar vaak als ik naar de paarden ga, fiets ik even langs de supermarkt om een appel/wortel oid voor de paarden te kopen, dan kan het me niet zoveel schelen..

Biir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:45

Mij maakt het niet zoveel uit wat mensen er van vinden. Ik ga me in het weekend, als ik altijd de hele dag op stal ben, niet speciaal omkleden om even een boodschap ofzo te doen. Dan kleed ik me pas om als al het werk klaar is, en dat is meestal pas later in de avond :p
Mijn vriend is nog erger, die zou volgens mij nog het liefst in z'n rijkleren gaan slapen ;)

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:34

Ik vind het echt niet erg om in me rijkleding over straat te gaan. Kwam net me instructrice tegen die ging boodschappen doen in haar rijkleding. :P

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:17

Ik vind het ook niet erg hoor om in mijn rijkleding te gaan. Men moeder doet zo ook weleens boodschappen (wel klein hoor gewoon voor s'avonds) En ik ga ook gewoon zo hoor. Wel kijk ik ofdat er niet alteveel modder aan mijn laars zit:P

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 16:30

het intresseert me geen bal en ik schaam me absoluut niet in mijn rijkleding.

de dronkelappen die ik dagelijks aan mijn balie in de apotheek heb stinken 10x erger dan de mensen die ik weleens zie in rijkleding.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:53

Ik heb er echt geen problemen mee!

Ik ga één keer in de twee maanden wel eens naar de kroeg en zelfs dan heb je kans dat ik in paardrijkleding loop :o

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:11

Ik zie wel eens vaker dat mensen in hun sport kleding zoals paardrij broek of zo een voetbal broek gewoon nog winkelen.

Natuurlijk kijk ik evenop maar ja bij mij gaat er wel respect ernaartoe omdat het mensen zijn met sport/hobby en geen luiaards zijn :+

iblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:22

haha, ik loop de hele dag in met paardrijbroek en mn kingsland jasje, dat is echt heerlijk!
Ik heb alleen naar school wat anders aan en als we op visite moeten bij mensen 's avonds als ik nog tijd heb me om te kleeden.
Ik loop door de stad ook altijd in paardrijkleding als we onze pony's hebben gedaan en we ons vervelen *D
Ik draag niks anders 8-)
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 16-03-09 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Graag een normaal lettertype gebruiken

Daisyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:24

haaay <3

Als ik lekker in me paardrijkleren in de speelgoedwinkel loop,
En mensen vinden me stinken, Moeten ze dat zelf maar weten :S.
Niet iedereen ruikt naar roosjes.

Nouja, doeidoei :D !

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:30

IK BEN TROTS OP MIJN OUTFIT :D

ik schaam me daar absoluut niet voor..

ik ga alleen niet de deur uit voordat ik een douche heb genomen als ik de stallen heb gedaan :P

maar verder, laat ze maar lekker kijken hoor, ik voel me er juist hartstikke prettig in

Daisyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:42

LadyLynn schreef:
IK BEN TROTS OP MIJN OUTFIT :D

ik schaam me daar absoluut niet voor..

ik ga alleen niet de deur uit voordat ik een douche heb genomen als ik de stallen heb gedaan :P

maar verder, laat ze maar lekker kijken hoor, ik voel me er juist hartstikke prettig in

Helemaal gelyk.
Ik ben het liefst in de geur die ik écht lekkerder vind dan deo <3!

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 02:08

haha heb laatst nog boodschappen gedaan in mn paardrijoutfit
inclusief jas met paardenhouderij op de achterkant :+

heb dr geen last van en andere mensen vinden het wel interessant
zoals 2 jongens die achter me aan ginge lopen en begonnen te hinikken :9

idioten haha

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:16

Ik ga ook gewoon de straat op in mijn paardrijkleren. Loopt lekker en anders blijf ik me maar omkleden. ;)
Draag ook graag leggings :D Loop daarin ook wel over straat _O-