M'n Kwpn'r komt uit 2003 en m'n haflinger uit 1997 maar bij haar zat het er ook al in?

Moet je zelf nog wat invullen of gaat het er om dat je het gewoon hebt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janna538 schreef:Ik moet het bij KWPN aanvragen, heb ik al zo'n aanvraagformulier gevonden.
Daar moet je je naam en adres invullen.
Maar mijn paard staat nog op naam van de vorige eigenaar, hebben we nooit over
laten zetten. Is dat een probleem? Of klopt het dan niet bij de administratie van KWPN?
aaalt schreef:Er wordt aangeraden dat pas in te vullen als het paard komt te overlijden. Als je nu al invult dat hij niet naar de slacht mag en je verkoopt hem nog, kan diegene het evt niet meer als vlees verkopen..
Brenniej schreef:Ik heb een vraag. Ik wil ook zo'n medisch inlegvel aanvragen. Maar mijn paard zit bij het KWPN. Waar moet ik dan het vel aanvragen. Bij het KWPN waarschijnlijk, maar is dat via een site ofzo?
Nolicapri schreef:Nolicapri schreef:Even een vraagje:
In mijn drie paspoorten staat op pagina 27 Medische Behandeling.
Moet ik dan nog een inlegvel aanvragen of is dat 'de' inlegvel wat eral inzit ?.
...
Siersma schreef:Dus ik moet dan dus ook lid worden en mn paardje op mijn naam laten zetten? Heb een hafje trouwens. Das dus weer balen, word t weer een dure. Weet iemand waneer de KVTH bereikbaar is?
Saskia9 schreef:Ik heb een haflinger,en in zijn papieren zitten al bepaalde vellen in,waarop staat :
Vaccinatie gegevens,moet ik dan alsnog die nieuwe vellen aanvragen of is dit hetzelfde?
LoveLita schreef:Jargeau schreef:
Ik heb hier al de zoekknop gebruikt en de site doorgespit, maar geen nummer van de NHS gevonden