heb net ook een dagboek over de paarden terug gevonden...niet voor publicatie vatbaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ramsesje schreef:haha grappig
heb net ook een dagboek over de paarden terug gevonden...niet voor publicatie vatbaar
Citaat:ideetje.. zet een emmer met voer buiten neer. pak het paard aan het halster. het paard ziet voer en wil er heen. zeg uh en laat hem stil staan. ga dan rustig lopen het paard zal gaan dringen. laat hem achteruit lopen en doe het opnieuw. ga zo door tot hij rustig loopt. voor het eten blijv je stil staan. je laat je paard mag neit eten tot jij het zegt. dus als hij gaat proberen te eten weer achter uit lopen. op een gegeven moment zal het wel beter gaan.
tip voor respect. laat je paard voor je weg rennen en vraag hem dan naar je toe te komen. dat is werkt zo goed! mijn kleine eigenwijze shet viel me aan in het weiland toen heb ik dit geprobeert. laten renen wil hij niet rennen tik met de halstertouw op de kont netzolang tot hij voor je weg rend. stop met renen en laat hem naar je toe komen. werkt uitstekent~!
Ramsesje schreef:haha grappig
Shauni schreef:en deze danShauni schreef:WAT MAAKT DAT NOU UIT ?
HET PAARD HEEFT DR GEEN LAST VAN
NIEMAND HEEFT ER LAST VAN
IK WORD ECHT HELEMAAL GEK VAN JOU BERICHTEN
Citaat:wat een schatje
Citaat:heeyyy,
echt een heeeeeeellll mooi getekend paardje!!!!!!
ik kan het echt niet beter..vooral ook die lijnen in het hoofd echt precies ....
mijn cijfer voor jouw tekening is een.........9+
groetjes esmee
Citaat:wat ben jij dom zeg!! je gaat toch zeker niet haarverf op de rug van je pony smeeren! waarom wil je het uberhoud weg? ik had een appaloosa die zit onder de spikkels mischien niet mooi maar het hoord toch gewoon bij het paard? ofniet soms?? heel apart hoor om je paart te verven?? komop zeg
paix schreef:was ik 14 jaar en smijt ik dan al met woorden als uberhoud?