Naar de winkel in je rijkleren?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Naar de winkel in je rijkleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:22

Chiva schreef:
Ja hoor, boeiend..... Het zijn toch ook kleren? Tong uitsteken

Wat mij trouwens opvalt is dat je in ruiterzaken altijd meisjes ziet in rijkleren - alsof je anders niet zou kunnen zien dat ze paardrijden ofzo.... Slapen

Of - nog erger - op paardenbeurzen..... dat vind ik dan wel weer heeeeeeel erg triest Haha!

wat een kortzichtige opmerking..
net alsof mensen het daarom doen...

Als je nou bij je paard bent, en je moet even snel iets van de ruiterzaak halen.. Juist voor een ruiterzaak ga ik me niet helemaal omkleden hoor, daar heb ik dan nog wel het idee dat ik 'begrepen' word..

Op paardenbeurzen denk ik dat het vooral deelnemers zijn...?
kan me niet voorstellen dat iemand paardrijkleding aan gaat doen naar een paardenbeurs om te showen dat je paardrijdt... Clown

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:45

Haha Menino helemaal juist!!!

Ik moet wel zeggen dat ik bijna nooit in men rijkleren buitenkom. Vind het ook wel vreemd staan in een gewone winkel.

francaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:45

ik ga gewoon met mn rijkleren naar de supermarkt!
maar als ik een hele middag de stad in ga kleed ik me toch liever even om Bloos

Zoe_rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:36

Ik moet zeggen dat ik daar nou echt vierkant schijt aan heb.. Bloos
Ik loop rustig in mijn rijbroek door de stad en winkels in (ligt er wel aan wat voor winkels), kan me echt niets schelen wat andere mensen er van denken.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:33

Gewoon western rijden, ziet niemand dat je in rijkleding rondloopt Tong uitsteken

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 11:39

Ik kan me er nu ook niet echt druk om maken of ik met rijkleding in de supermarkt sta. Ik ga natuurlijk niet speciaal mijn rijkleding aantrekken om te laten zien dat ik paardrij (beetje penny Nagelbijten / Gniffelen)

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:48

ik trek meestal gewoon een andere broek gauw aan meer niet en ik zorg dat ik niet ruik naar paarde

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:52

Snel ff supermarkt in doe ik gewoon in rijkleren.. Echt de stad in om kleren te shoppen kleed ik me toch liever even om...

En ja je hebt meisjes (jong) die in hun rijbroekjes met laarzen en handschoenen op een beurs lopen.. Zo van kijk mij! ik rij ook paard! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:52

achjoh, dat zijn dan van die jonge meisjes,
om je daar nou druk over te maken .. Schattig toch Haha! ?

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:58

Als ik even snel iets moet halen bij de supermarkt hou ik gewoon alles aan, maar als ik iets met de paarden gedaan heb en ik ga daarna winkelen kleed ik me wel even om:p

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:16

Kga meestal naar de winkel in mijn rijkleding xD , ben al een keer gaan shoppen in rijkleding maar dat was toen ik nog geen eigen pony had , kwam terug van de les en anders was geen tijd meer als ik me moest omkleden xD
maar meestal doe ik bij het shoppen gewone kleren aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 00:38

Waarom niet?

Ga geregeld in mn rijkleren boodschappen doen of ergens iets ophalen, ben anders wel veel tijd kwijt met steeds omkleden tussen rijden, lesgeven, boodschappen doen, enz. Loop op dagen dat niet naar school hoef of andere verplichtingen heb, altijd rond in mn rijkleren, moet elke dag toch minstens 1 rijden of lesgeven, en zit fijn, dus waarom niet?

Zo fiets ook wel eens door dorp met zadel op mn fiets of hoofdstel om mn nek, mensen weten toch wel dat paardrijd en die dingen moeten toch ook echt gepoetst worden op zn tijd. Als ons pap dan de auto heeft, dan maar met de fiets.

En over mensen in rijkleren op beurzen, jongere meisjes vinden dat vaak nog erg leuk, de rest is vaak deelnemer (in mijn ervaring). Rare is dat als ik deelnemer ben, daarna toch vaak snel even omkleed, terwijl anders juist overal kom met mn rijbroek Tong uitsteken

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:03

Ik snap dat ook nooit zo op beurzen of grote wedstrijden. Vaak genoeg naar Indoor Brabant of zo geweest dat er vrij veel meiden in hun rijbroek op de tribune zaten, die gewoon hun auto naast die van ons hadden staan en ook tegelijk weer naar huis gingen... De hoop om even een rondje op Salinero te mogen misschien...

Verder als ik recht van stal kom en ik wil even snel iets bij de super of drogist halen of zo, dan ga ik echt gewoon in mijn rijkleding naar binnen. Geen moeite mee. Naar de stad zou ik dan weer niet doen, maar daar ga ik ook niet in mijn trainingsbroek naartoe of zo.

Bij kleine kinderen vind ik het altijd wel schattig om te zien dat ze thuis hun cap ook al opzetten en die dan ook pas weer af doen als ze weer thuis komen Lachen

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 17:48

vind het geen probleem hoor om im paardrijkleren in het winkelcentrum te lopen,juist heerlijk hhmmmmm ik vind mijn paardrijkleren heerlijk zitten

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:28

Boodschappen wel. Naar het dorp ook als k weet wat ik moet hebben, en dus ook weet waar ik moet zijn daarvoor ook wel. Maar niet dat ik ga lopen in het dorp en echt ga shoppen. Ik schaam me er niet voor, maar het is ook helemaal niet handig. Clown

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:36

ik doe het makkelijk
doe er niet moeielijk over ze zitten ook heerlijk vind ik
maar dan wel een fatsoendelijke rij broek en trui

en niet te smerig waarom neit

alleen niet als ik echt naar de stad ga om te shoppen

ik stap regelmatig het tankstation binne in met paarden zooitje die licht naast onze stal en dan effe wat halen chips ofzo maar naar stad dat net niet±P
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 03-12-08 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:40

Cayenne schreef:
Ja hoor, helemaal geen problemen mee.
Ik stapte zo de supermarkt in met m'n rijbroek aan. In een dorp kijken ze je dan echt niet vreemd aan.
Als ik naar de stad zou moeten zou ik me wel even omkleden.

Zelfs als je in de stad woont kijken ze je niet raar aan Knipoog Ik haal ook vlot kind van school in rijkleding (moet ook wel als je net van stal afkomt).