Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Rosa_ schreef:Ik vind hem werkelijk geniaal. Geweldig!
. Tegenwoordig is bruin weer helemaal in, maar ik blijf daar toch een gevoel bij houden wat erg past bij die oostduitse zadels waar we vroegah op reden. Oh ja en vergeet daaronder niet de 9 keer gevouwen paardendeken, nog van voor het vilten dekje
. 
.
.
. Ging gewoon hoor, je moest alleen niet zo van manen trekken houden
.
. Ik denk dat de conclusie is dat iedereen zo goed mogelijk voor zijn of haar paard wil zorgen en dat mensen elkaar daarom moeten respecteren ook al is het niet JOUW manier van doen..

(of in diep België wonen
) magda_90 schreef:suleilitha, dus volgens jou is dit allemaal besparing? Van dat gedeelte van hoeven bekappen ben ik het mee eens. Maar als men nu eenmaal fijner werkt met een touwhalster dan met een bit dan is dat nog altijd een voorkeur van smaak en geen besparing
Zoals eerder gezegd, je hebt iets gehoord en zonder verder te informeren schreeuw je het van de daken.

suleilitha schreef:Helaas, helaas, ik heb de opkomst van het NH gedoe een jaar of tien geleden meegemaakt en nee, ik heb wel degelijk mijn redenen.....

suleilitha schreef:Ook dit stuk is bedoeld als vermaak, met een satirisch toontje. Toch een hele eer dat er nog steeds gretig wordt gehapt.