Ik hoor het wel als het wereldkundig mag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jezus heb nog steeds geen tijd gehad om mijn eigen filmpjes te kijken.
samen geraken we er wel. 

ja. Hij heeft zijn netje kwijt gedaan. Morgen een nieuwe op doen… Er ligt hier een masker klaar met het netje aan vast maar zo lang Vigo alles sloopt…. 

Was beter meteen voor Bucas gegaan gezien ze daar ook de gewone dekens van hebben omwille van de pasvorm.
Rocamor schreef:Gut, wat is Joy echt al een af paard. En buffeltje.
Ik heb overigens vorig jaar maskers van Shire gekocht, die bevallen ook goed. Voor mijn paarden althans. Die gaan om zonder halsters.
Overigens heb ik jaren terug een hoofdlamp gekocht. Wat een verademing om die te gebruiken om bezig te zijn met paarden in het donker. Ook om zaken te zoeken...
Het is ietwat verontrustend om te zien hoe hij de naarling-fase gewoon lijkt over te slaan... Dat heeft Rêve zelfs niet gedaan. 
Sam zijne blijft mooi zitten.
Ik weet niet of er een masker bestand is tegen Rêve eerlijk gezegd.
Die dikke gladde manen helpen niet natuurlijk... Mars schreef:Woah wat groeit die kleine hard!
Voor mij blijft ie klein. 
petraaken schreef:Straks krijgen ze nog allemaal schrik van jou als de ring in gaat met Reve.

(ouder paard dat op actief pensioen was maar hij mocht ook wat meer dan de andere paarden.
niemand maakte zich nog echt druk als ie een dag zijn ding deed. Was een erg lief braaf dier dus in het ergste geval zat je een half uur vast in de piaffe-passage zoekende naar hoe je hem kon laten uit stappen want het doel was korte trainingen..
)
allemaal prima.
ze kreeg een emmer brok en ik heb haar staart wat droog gekamd terwijl ze at.
)

Ayasha schreef:Gesprek net terwijl we in bed kropen (Ja rare timing.)
Man: ‘kan Rêve achteruit?’
Ik; ‘denk het. Ben daar ooit mee bezig geweest maar eigenlijk al even niet meer gevraagd. Ze kent het op commando dus in wezen is het gewoon hulpen er aan koppelen.’
Hij: ‘moet ze dat niet kunnen in de proef?’
Ik: ‘nee nog niet.’
Hij: ‘wat dan wel?’
Ik *bloedserieus* : ‘stap, draf, galop en halt op commando in de juiste richting en bij voorkeur binnen de hekjes.’
Man: *korte stilte waarbij hij probeert serieus te blijven zonder succes*![]()
Ik gok dat hij zich ook alle scenario’s kon voor de ogen halen hoe zelfs zo iets simpel mis zou kunnen gaan.

)

)
Rocamor schreef:Proficiat! Voor jullie beiden.
Volgens mij ben je nog veel meer afgevallen nadien, als ik tenminste de huidige foto's vergelijk met deze.
Waarom trapte Rêve? Enig idee?

)Maflinger_S schreef:Gefeliciteerd!
Mooi stel zijn jullie nog steeds. Vind vooral je ketting in combinatie met je microdermals erg mooi staan en je jurk is ook apart met die kleine paarse details.
SuperSam![]()
Reve is ook best lief, ook al heeft ze zo d’r momentjes.
verschillende jurken ‘gecombineerd’ om te tonen wat ik wilde en tot slot de paarse kant er op als kleur detail. 

Knap stel pmarena schreef:Gefeliciteerd! Ja je had die foto's al eerder geplaatst en jullie zijn echt een leuk stel
Man heeft een hoog Blues Brothers gehalte op de foto's vind ik
Enfin, zonder zichtbare tattoo's.
Ik had toen enkel die op mijn polsen en op mijn ribben en mijn man had eentje op zijn schouderblad, een op zijn borst en eentje op zijn ribben. 
Maar ik geef toe dat ik het ondanks mijn zelfstandigheid ook nog steeds leuk vind als mijn man zijn charmante zelf is en de deur open houdt of een stoel voor me naar achter trekt enz.

Die vergissing heeft hij maar één keer gemaakt in het begin van de relatie. _o- Sinds heb ik op feestjes (als we al gaan) iemand bij me staan om anderen tegen mij te beschermen ipv andersom als hij even naar toilet moet ofzo.