Ik hoor het wel als het wereldkundig mag.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:Gut, wat is Joy echt al een af paard. En buffeltje.
Ik heb overigens vorig jaar maskers van Shire gekocht, die bevallen ook goed. Voor mijn paarden althans. Die gaan om zonder halsters.
Overigens heb ik jaren terug een hoofdlamp gekocht. Wat een verademing om die te gebruiken om bezig te zijn met paarden in het donker. Ook om zaken te zoeken...
Mars schreef:Woah wat groeit die kleine hard!
petraaken schreef:Straks krijgen ze nog allemaal schrik van jou als de ring in gaat met Reve.
Ayasha schreef:Gesprek net terwijl we in bed kropen (Ja rare timing.)
Man: ‘kan Rêve achteruit?’
Ik; ‘denk het. Ben daar ooit mee bezig geweest maar eigenlijk al even niet meer gevraagd. Ze kent het op commando dus in wezen is het gewoon hulpen er aan koppelen.’
Hij: ‘moet ze dat niet kunnen in de proef?’
Ik: ‘nee nog niet.’
Hij: ‘wat dan wel?’
Ik *bloedserieus* : ‘stap, draf, galop en halt op commando in de juiste richting en bij voorkeur binnen de hekjes.’
Man: *korte stilte waarbij hij probeert serieus te blijven zonder succes*![]()
Ik gok dat hij zich ook alle scenario’s kon voor de ogen halen hoe zelfs zo iets simpel mis zou kunnen gaan.
Rocamor schreef:Proficiat! Voor jullie beiden.
Volgens mij ben je nog veel meer afgevallen nadien, als ik tenminste de huidige foto's vergelijk met deze.
Waarom trapte Rêve? Enig idee?
Maflinger_S schreef:Gefeliciteerd!
Mooi stel zijn jullie nog steeds. Vind vooral je ketting in combinatie met je microdermals erg mooi staan en je jurk is ook apart met die kleine paarse details.
SuperSam![]()
Reve is ook best lief, ook al heeft ze zo d’r momentjes.
pmarena schreef:Gefeliciteerd! Ja je had die foto's al eerder geplaatst en jullie zijn echt een leuk stel
Man heeft een hoog Blues Brothers gehalte op de foto's vind ik