Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selina schreef:Ik zou wel een fjord willen
Maar de advertenties die ik tegenkom zijn niet veel soeps. Lijkt wel een terugkerend onderwerp te zijn in de fjordenadvertenties. Geen foto of een foto van een paard onder de modder. Of in de beschrijving geen leeftijd of stokmaat.
N0a schreef:Ik ben onderweg naar huis met mijn nieuwe aanwinstflinke rit van 2.5 uur maar hij staat keurig stil op de trailer. Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk
Marigo schreef:Is het leuk om een vervolg te geven aan dit topic voor diegenen die al geslaagd zijn. Kunnen we ervaringen met elkaar uitwisselen over het hebben van een nieuw paard. Iets in de trant van: Help, ik heb een paard gekocht 2021?
Ik ben bijvoorbeeld best benieuwd hoe het gaat met alle nieuwe combi’s maar ook loop je wel eens tegen iets aan wat fijn is te delen?
N0a schreef:Hij stond gelijk super rustig op stal en kon al gelijk even poetsen en knuffelen.
Deze toffe peer moet alleen nog een nieuwe naam en ik kan niet kiezen. Ik denk zelf aan Loki of Nero. Het is echt een ondeugende clown, maar wat een koele kikker met 4 jaar. Ook bij de dierenarts totaal niet onder de indruk.![]()
[ [url=m/4FvKUu.jpg]Afbeelding[/url] ]