[HK]De Boktreporters en fotografen kletstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]De Boktreporters en fotografen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:44

Rachelle zit op t moment in een ietwat ingewikkelde al dan niet relatiebreuk.. Dus mijn columns zijn een beetje afwezig.

Inhoudelijke reactie ook mbt horse event etc volgt nog :)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:45

Ik ben ook heul benieuwd naar Rachelle.. en naar de rest ook weer! Zou zo leuk zijn!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:48

Ooooooh is het uit Rachelle? Heel veel sterkte :(

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:48

Sterkte lieve Rachelle... wat onwijs rot voor je :\

Heel veel sterkte en kracht voor jullie in deze nare situatie... x

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:58

Oops, had je berichtje helemaa niet gezien! Sorry Rachelle, onwijs veel sterkte!!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 05:23

Ah dat is rot, sterkte!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 06:22

waatt? sterkte :(:)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:23

Jeetje Rachelle wat heftig... :(:) heel veel sterkte!

Ik wil jullie nog onwijs bedanken voor de berichten terug. Heel erg fijn :j ik had me voorgenomen op allemaal te reageren maar doordat mijn vriend voor een maand weg moest, stonden de dagen voor het weekend even op zijn kop, en de dagen erna ook (voelde me even flink ellendig en Bokt paste daar even niet bij). Via deze weg dus nogmaals; jullie zijn echt toppers allemaal!! +:)+

Wel mis ik nog een drietal verslagen, degenen die nog niet online hebben gestaan. Mist jouw artikel dus nog, wil je me die dan nog even toemailen naar leo@bokt.nl ? Ik kan ze ook nergens terugvinden namelijk, zou ontzettend zonde zijn als ze zoek raken!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:24

Bedoel je een uitgebreid verslag van een clinic? Want die heb ik nooit geschreven.

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:32

Haha - was je er zó klaar mee Selina?
Of iets ernstigs? Hoop van niet...

Iemand zijn cadeaubon al ingewisseld?

Dat wordt dagen afstrepen Marylon, ongezellig voor je! Maar heel veel tijd bij Rock-it besteden is het beste medicijn om zo snel mogelijk de maand door te komen ;)
#Spreek uit ervaring

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:34

Heel eerlijk? Ik wist niet dat dat de bedoeling was :+ Ook niet dat er nog verslagen online kwamen.
Wat dat betreft ben ik echt een giga chaoot. Ik kom altijd te laat achter dingen en deadlines.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:34

Inderdaad dagen aftellen, veel skypen en me lekker op afleiding storten :j komt wel goed, ik heb inmiddels weer een ritme te pakken. Eerste dagen zijn gewoon wat rot. Zeker omdat ik blijkbaar alles vergeet zonder iemand die voor extern geheugen speelt _O-
En Rockje is inderdaad het allerbeste gezelschap wat ik me kan wensen!

Selina, ik stuur je nog even een pb :)

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:44

Hahaha... jullie zijn allebei grappig _/-\o_

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:48

Marylon (autocorrect maakt er marteling van :+) we lijken op elkaar! Ik heb ook zo'n persoontje nodig die m'n agenda onthoudt. En nu ik het huis uit ben moet ik het zelf doen, m'n ma herinnerde me namelijk aan alles :+ M'n vriend is er niet zo goed in namelijk.

Hoop dat de maand omvliegt voor je!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 18:57

Hahaha marteling _O- vleiend :') ... Die is nieuw trouwens!

Ja joh ik ben echt al van alles vergeten. Van sleutels tot mijn rijlaarzen bij mijn ouders en mijn cap gister bij les. Ik stap 10 minuten te laat in de auto omdat ik vergeet de katten te voeren en sta in het pikkedonker omdat ik de volgorde van de lampen uitdoen niet weet. _O- hoe ik ooit twee jaar alleen heb kunnen wonen is me een raadsel :))

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:00

Oohhh oliebol! Nu je bericht zegt, ik ben Bart helemaal een dankjewel berichtje terug vergeten te sturen!

Selina hahaha! Oopsie!! Maar komt handig goed nu denk ik?

Hoe gaat het nu met Rachelle??

Marylon, gelukkig is het maar een maandje, al kan ik me voorstellen dat een maand lang duren kan zo!!

Hier heb ik al gebruik gemaakt van de bon.. omdat ik niet meer paardrij en ook weinig paard meer zie, heb ik gekozen voor een bannervrije bokt voor een jaar. En het bevalt me zo ideaal! Vooral omdat ik altijd perongeluk op de reclames klikte!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:27

Ik vind de producten in de shop niet zo leuk, wil een polo maar die is er niet :+ Zadeldekje/halster heb ik niks aan want heb geen eigen paard. Bannervrij abo heb ik al gratis omdat ik een van de eerste was. Maar was een lief aanbod :D

Maplewood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:52

Sterkte Rachelle!
Ik heb een beetje in de meelees modus gezeten, sorry
Ik heb me afzijdig gehouden van de discussie die laatst gaande was, vond van beide kampen dat er wat voor te zeggen valt.
Ik wilde alleen even aanstippen dat de modjes de werkzaamheden voor bokt volgens mij op vrijwillige basis uitvoeren. Dit naast baan en privéleven. Ik kan alleen maar respect hiervoor opbrengen.
Persoonlijk heb ik een hele leuke tijd gehad, ervaring opgedaan en leuke mensen ontmoet. Dat is mij veel waard.
Uiteindelijk ligt de keuze om een verslag al dan niet of wel of op een later tijdstip te plaatsen bij bokt.
Ik respecteer ieders mening in deze zeer zeker! Ik wilde alleen aangeven hoe ik persoonlijk in deze discussie sta
Fijne avond allemaal!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:52

Ik had dit topic al ontstipt.. Maar kreeg een appje dat HE 2016 weer een beetje (her)leeft.

Ondanks dat ik de eerder genoemde ergernissen ergens wel begrijp kan ik mij er niet helemaal in vinden.
Dat verslagen laat geplaatst zijn vind ik inderdaad erg jammer, en dat er zelfs nu nog verslagen geplaatst moeten worden vind ik not done.
Maar ik kan me niet vinden in de 'slechte communicatie'. Natuurlijk had er meer feedback naar ons toe kunnen zijn maar hee, ook Marylon en Brigitte doen dit volledig vrijwillig, en zij hebben waarschijnlijk naast dit stukje HE veel meer vrijwillige dingen die ze 'moeten' doen voor bokt en wellicht ook voor Bartels nog.
Ik ben dan wél hééééél erg benieuwd hoe Bartels op deze kritiek heeft gereageerd, neem aan dat zij hier ook van op de hoogte zijn en graag hadden gezien dat de verslagen allang geplaatst hadden geweest.

Maar zo slecht als sommige hier suggereren vond ik het niet hoor. Het was een waanzinnige ervaring en zou het zo weer doen!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:56

Is er niet ergens een ideetje hoe we mat z'n alle makkelijker in contact kunnen blijven? Gewoon voor de gezelligheid, om terug te kunnen denken aan een mooie ervaring??

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:57

aMomentLT schreef:
Is er niet ergens een ideetje hoe we mat z'n alle makkelijker in contact kunnen blijven? Gewoon voor de gezelligheid, om terug te kunnen denken aan een mooie ervaring??

Mee eens! :D

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:59

xmichxrocky schreef:
aMomentLT schreef:

Mee eens! :D

Alleen hoe? :o

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:02

Jaa geen idee!

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:03

Dat kan hier toch gewoon?
Dit is toch nog steeds afgeschermd voor anderen?

Ik heb ook voor het bannervrij abbo gekozen. Vond het wat respectloos om geen gebruik te maken van het goedmakingsaanbod maar ik ben te serieus om iets met bokt logo te gebruiken bij mijn pony. :o :o

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:03

Fb groepschat? Whatsapp groep, ( al weet ik niet of iedereen daar op zit te wachten)