Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Yeah, halsters. Voorzie een run op de ponymaat,als ik het zo lees.
Wanneer ga je weer op wedstrijd, Jill? En vraag me af: is er nu veel belangstelling voor een paard als Matcho; wordt er wel eens naar gevraagd door potentiele kopers? Geen idee hoe dat zit / veel voorkomt op dat niveau?
Jiill_ schreef:Omdat ik veel vraag krijg over de toestand van de halsters at the moment;
Nou guys ik ben super druk bezig geweest omdat de halsters dus allemaal uitverkocht en niet meer leverbaar waren... Maar ben super trots op het NIEUWE COLLECTIE HALSTERIk vind hem net zo chique en het beste; HIJ IS VERKRIJGBAAR IN PONY
eindelijk.
Jiill_ schreef:Maureen95 schreef:Voor ik ga vragen of je ook een keer hierheen komt ga ik eerst even een geschikte locatie voor je zoeken
Dat is een hele goede!Daar maak je mij wel blij mee
Jiill_ schreef:ik moet nog een video bedenken voor dit weekend... hmm.... heb natuurlijk nog wat dingen staan maar misschien toch nog eentje opnemen voor dit weekend.
Idee iemand? Graag geen idee waar ik nu al mee moet beginnenHeb nogal wat bestellingen die de deur uit moeten voor Kerst.
Iris965 schreef:Wil je ooit een video maken over losrijden op wedstrijd? Tips en hoe jij het altijd doet.
Of misschien een serie dat je een niveau bespreekt en tips geeft over oefeningen.
Bijv M en dan tips geeft over schouderbinnenwaarts oid