Het is een fase zullen we maar denken.
Impala is groot of niet? Ziet er goed uit!
Aangezien mijn grooms niet op bokt zitten heb al kadootje een team trui besteld voor de marathons
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sta ik bv te vegen, komt hij 9 van de 10 keer gezellig bij me staan, liefst nog zijn hoofd tegen me aan of op mijn schouder. Echt heel lief.
Maar dan kan het zomaar zijn dat hij iets hoort/ ziet en ff vergeet dat ik daar sta...en dwars door me heen probeert te lopen!
het ziet er zo ingewikkeld uit.. 
Yentaah schreef:Ik vraag me toch altijd af; hoe lang duurt het nou om al het tuig voor voor de kar om te doen?het ziet er zo ingewikkeld uit..
aftuigen en alles opruimen ben je wel langer mee bezig

Nog even en je hobbelt er al bovenop joh, wat gaat dat al snel! En braaf dat ie is!
Leuk koppie heeft ie toch ook.
Zoo trots!

F_inley schreef:Aleeneh wat stoer dat je dat gewoon durft en dan nog bitloos ook! En wat fijn dag ze super braaf was! Goede ervaring zo op vreemd terrein dus.
Welshfan97 wat leuk gewoon een oefenwedstrijdjenzo kan je toch beginnen met wedstrijd ervaring. Wij hebben zaterdag zelf de proeven even gereden gewoon om te oefenen. En puntje tja dat is meestal bij onderlinge dat het hoog gejureerd word vind dat wel jammer want je hebt geen graatmeter.
Van Fin geniet ik elke dag hij is zo braaf en relaxed heerlijk
vindt hij eng en daarom was dit een goede oefening. Verder is hij ook heel braaf en relaxed maar hij is erg onderdanig naar andere paarden en kan er al helemaal niet tegen als andere paarden stress ervaren (hij is helaas een paar keer geschrokken van andere die wel erg bruut werden aangepakt).
Vooral stakende paarden wil ze zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven. Impala was met het vrijspringen zo onder de indruk dat hij de andere paarden niet eens zag staan. Nou was dat ook wel een enorme aankleding, bij het oefenen viel het allemaal reuze mee dus ik ben benieuwd wat die gaat doen. De andere paarden reageerden er veel minder op, dat weet ik nog wel.
Misschien dat ik vandaag nog wel een poging waag en dan eens kijken of ik een oude band uit de schuur kan vissen, de veiligheidssluitingen daarvoor heb ik al besteld. Dan is dat in ieder geval klaar voor als hij aan de kleppen gewend is. Wanneer hij voor de wagen gaat weet ik niet, dat ga ik sowieso niet alleen doen namelijk.