Zit lekker veel pit in en is heerlijk licht in zijn mond!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LucianoS schreef:paard had geen pijn oid mensen -- ze kwam er pas achter toen ze het paard voor een koper liet keuren .dus voor haar was het ook een klap. paard heeft in geen jaren geen stap kreupel gelopen en kan nog prima fuctioneren als recreatie/leer paard -- zomaar in laten slapen is ook onzin --- dit paard word nu dus als ST George level aangeboden - deze verkoopster weet van de bemerkingen en de vorige eigenaresse dacht dat het paard een blijvend thuis zou krijgen
Vala schreef:Als je je paard verkoopt met zulke bemerkingen aan iemand dan moet je, als je wil dat dit paard niet doorverkocht wordt, er een contract bij opstellen oid. Als je denkt dat iedereen eerlijk is heb je een enorme plaat voor je hoofd. Daarbij komt dat mensen er ondanks dat een paard wat mankeert toch maar wat graag van af willen. Krokodillentranen schiet dit paard niks mee op. Met een fijne eigenaar die er in goede en slechte tijden goed voor is wel.
Needje schreef:Heeft iemand info opgevraagd?
Weet iemand of ze het verzwijgen?
Op de site staat bij de andere paarden klinisch en rontgologisch goedgekeurd. Bij haar alleen klinisch goedgekeurd.
Nimber schreef:Darwin wat is ie schattig
Lisch heel veel succes en plezier! Ik hoop dat ik iemand mee krijg dan kom ik ook kijken!
Suelza voorzien al! jeej vertel!