Leuk koppie inderdaad in beweging word ik dr niet heel warm van.
Mijn vosse dame voldoet wel aan de eisen van meerdere zoekers

Niet te beoordelen monica moet dan toch echt de bouw en benen kunnne beoordelen voor je dr een prijs bij kan zetten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maudenmarc schreef:Dat ben ik wel met dees eens Adin, echt super vervelend van je paard maar dan had ik er de medische kosten ook niet voor over gehad...
jessie84 schreef:Dus als de operatie oid duurder word als het paard waard moet hij maar weg
Als je van een dier houd heb je er toch alles voor over ongeacht hoeveel hij heeft gekost
Mijn paard is ook geopereerd 6 weken gips en als nog inmoeten laten slapen ja heeft heel veel geld gekost kan je een heel leuk paard voor kopen.So what ik heb het geld dus waarom niet proberen er was een goede kans dat het wel lukte.Ik kan zeggen dat ik er alles voor gedaan jammer veel geld weg .Het is maar geld hoor.
jessie84 schreef:maudenmarc schreef:Dat ben ik wel met dees eens Adin, echt super vervelend van je paard maar dan had ik er de medische kosten ook niet voor over gehad...
Dus als de operatie oid duurder word als het paard waard moet hij maar weg
Als je van een dier houd heb je er toch alles voor over ongeacht hoeveel hij heeft gekost.
Pinda_Dipje schreef:jessie84 schreef:Dus als de operatie oid duurder word als het paard waard moet hij maar weg
Als je van een dier houd heb je er toch alles voor over ongeacht hoeveel hij heeft gekost
Mijn paard is ook geopereerd 6 weken gips en als nog inmoeten laten slapen ja heeft heel veel geld gekost kan je een heel leuk paard voor kopen.So what ik heb het geld dus waarom niet proberen er was een goede kans dat het wel lukte.Ik kan zeggen dat ik er alles voor gedaan jammer veel geld weg .Het is maar geld hoor.
Ligt heel erg aan de situatie. Als voorbeeld weer mijn gepensioeneerde ruin; Afgelopen 7 maanden heeft hij mij zo'n 4.200 euro aan kleine DA-kosten en noodzakelijkheden gekost. Dat heb ik voor hem over omdat het bijdraagt aan zijn paardenwelzijn, maar indien hij vanmiddag in de wei ligt met koliek schiet ik hem direct af. Ik ga geen 5.000 euro uitgeven aan een 19 jarig paard met artrose, IR en oude peesproblemen. Dat doe ik hem niet aan, maar ook mezelf niet. Er moet wel uitzicht zijn op een paardwaardig leven, een jong paard met HKO bijvoorbeeld had ik direct laten gaan.
jessie84 schreef:maudenmarc schreef:Dat ben ik wel met dees eens Adin, echt super vervelend van je paard maar dan had ik er de medische kosten ook niet voor over gehad...
Dus als de operatie oid duurder word als het paard waard moet hij maar weg
.
Bonjoy schreef:Heb alles meegelezen, en ik zie dat de meningen wat betreft 'geldwaarde' en 'emotionele waarde' nogal verschillen