Ik heb een hele goede DA aangeraden gekregen via PB die ik ga laten keuren. Komt wel bij huis. Ben benieuwd wat hij kost.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

listiglistje schreef:Torius16 schreef:@Floortje_89 Sandro Hit was oa Wereldkampioen bij de 6-jarige dressuurpaarden in 1999, heeft meer dan 90 goedgekeurde zonen, is de vader van Poetin (merrie) en Salieri (GP van Silvia Max-Theurer google deze maar eens) en de ruin Versace (mv ULft zie ook Jazz) was in 2008 de duurste ruin voor 315.000!..
Hij heeft 14 nakomelingen in de Internationale dressuursport lopen en 19 nakomelingen die een keur/elite/prest of pref hebben behaald.
Wellicht drukt hij minder de stempel erop als Ferro of Jazz, maar dat heeft ook met 'koudwater' vrees van veel fokker te maken.
Weet je hoeveel dekkingen SH (overigens tegen absurd hoog dekgeld) heeft gehad en hoeveel daarvan daadwerkelijk in de (TOP) sport te vinden is![]()
Vergelijk dat maar eens met de aantallen van Ferro en Jazz, dan is er maar 1 conclusie: Sandro Hit = Sandro S*HIT
maar dacht het wel..Eb01 schreef:Leuk bij v.d sande. Sympathiek. Dat was voor mij ook een optie: een leuke 2-jarige die wél in mijn budget past. Thuis er mee tutten en voor het 'echte' werk naar Liempde. Dus prijs incl. zadelmak maken. Maar goed, ben ondertussen voorzien.
jolanda20 schreef:ik wilde het niet zeggen....maar dacht het wel..
ieder zijn mening over bepaalde lijnen. iedere hengst heeft een bepaalde stempel en dat moet bij je passen.
het is waar dat paps vererver is en moeders ook veel meegeeft.. maar Sandro hitjes enz trekt mij niet.
ik ken alleen maar etterbakken

Was echter zo voor haar gevallen dat ik het aan wilde kijken.
Eb01 schreef:hoi
Nee ik heb een dreamcatcher gekocht v.e. fokker. Prachtig beest maar misschien te veel kwaliteit voor mij. D.i.: er rijdt nu iemand anders op want ik ben wat angstig geworden. Ik kijk het een half jaar aan. We zien wel. Anders inruilen voor een heeeeele brave doos. Alleen als het echt niet anders kan. V.d. Sande had ik een fijne indruk van, da's al. Niet zo pushen, niet zo een gelikte verkoper.
Gerjanne_s schreef:Ben gisteren bij een super lieve ruin geweest, ontzettend alert op de ruiter, ook als er vanalles om hem heen gebeurde end at terwijl ik niks van hem vroeg. Is alleen wel 16 jaar.. maar zon knuffelkont. Ben een hoop paarden tegen gekomen in mijn leven maar zo vriendelijk en goed opgevoed heb ik ze eigenlijk nog nooit gezien. Van de week mag ik nog een buitenrit met hem gaan maken en als het gevoel dan nog zo goed is denk ik dat ik er maar voor ga ondanks zijn leeftijd. Dit is hem trouwens niet aan te zien. We hadden hem met zijn allen zon 8 jaar jonger geschat, haha.
Staat ook nog super op de benen! Is eigenlijk alles wat ik zoek op de leeftijd na. (hier is de prijs ook naar). Wat zouden julie doen?
Heb mijn pony gekregen toen hij 15 was, hij is nu 24 en doet het nog super (zie profiel; mister).Eb01 schreef:hoi
Nee ik heb een dreamcatcher gekocht v.e. fokker. Prachtig beest maar misschien te veel kwaliteit voor mij. D.i.: er rijdt nu iemand anders op want ik ben wat angstig geworden. Ik kijk het een half jaar aan. We zien wel. Anders inruilen voor een heeeeele brave doos. Alleen als het echt niet anders kan. V.d. Sande had ik een fijne indruk van, da's al. Niet zo pushen, niet zo een gelikte verkoper.
maar daar zo'n vertrouwde omgeving en was ook via mijn trainer dus