Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Milou schreef:De 2e kap!! Die is echt heel gaaf. En ik zou Brushed leer pakken ipv lak, dat is echt heel mooi van dat merk!
Die laarzen van sergio grasso zijn ook mooi, dit vlaggetje is leuk!
http://www.sergiograsso.it/accessori_de ... _swarovski
x_Milou schreef:De 2e kap!! Die is echt heel gaaf. En ik zou Brushed leer pakken ipv lak, dat is echt heel mooi van dat merk!
Die laarzen van sergio grasso zijn ook mooi, dit vlaggetje is leuk!
http://www.sergiograsso.it/accessori_de ... _swarovski
Grandeur2011 schreef:Luz_ElenaE schreef:@grandeur Ik ben ook heel blij met mijn simpele zwarte laarzen! ze zitten en rijden geweldig maar zo'n aparte laars is natuurlijk wel heel gaaf
Ik vind aparte laarzen prachtig, en vind het nog mooier als de hele combinatie dan passend is.
Lak laarzen met zilveren gesp, dan ook een lakhoofdstel met zilver beslag.
En je moet er de persoon voor zijn, is het jou style dan zeker doen.
Dan voel je je alleen maar zekerder tijdens de wedstrijden en dat zie je dan weer op je coupon.
Grandeur2011 schreef:Nee ze zijn van Horze, maar het ziet er dus echt niet uit.. Ik vind het afgrijselijk.
Maar als ik het dus goed begrepen heb, is er dus niets aan te doen?
CoRiNa1983 schreef:Kyralicious_ schreef:Hmm.. ik weet niet of dit hier hoort, maar ik doe het toch haha.
Ik heb dus leren rijlaarzen, gewoon hele simpele zwarte maar zitten wel heel fijn en heb ze nu bijna 1 jaar.
Alleen het hele punt is, dat ze niet meevormen met mijn kuit.
Dus je ziet bij mijn kuit zo een heel uitsteeksel, het ziet er echt niet uit.
Dit is een voorbeeld, het is alleen niet mijn laars, in het echt is het iets extremer dat uitsteeksel:
[ Afbeelding ]
Wat is hier aan te doen?
Het is trouwens niet zo dat ze te groot zijn want de rits gaat gewoon goed dicht en ze zitten niet te los!
De kuit ligt aan het model en aan de kuitmaat dit is kuitmaat 44/45 en dat is best een redelijk grote kuitmaat, en als je dan een model kiest wat echt strak om de enkel zit krijg je al heel snel een kuitmodel in je laars.
kies je b.v het model ebsom bij lipica het je daar al wat minder last van die valt ruimer bij de enkel en dus krijg je minder kuit erin.
degene waar dezeaarzen van zijn is nu heel veel afgevallen en heeft nu een kuitmaat van 39, en als je dan de laarzen ziet is het een heel andere laars, met een grote kuitmaat moet je gewoon goed overleggen, welk model het beste zou zijn, en dat is dus niet de elegance zoals op de foto.
tamaramt schreef:wat vervelend zeg. Ik persoonlijk denk dat de laarzen je verkeerd aangemeten zijn en je kuit te ruim is en dat het daardoor zo uit gaat steken.
Van welk merk zijn je laarzen? Anders eens contact opnemen met diegene die ze aangemeten heeft of met de fabrikant zelf.