Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bettyvn schreef:hoii
dit is karel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
een paar weken terug heb ik in drunen deniro's aan laten meten, de bruine, deniro noemt die kleur oxford (alleen dan verharde schacht geen veters rits aan binnekant en verhoogde dressuurboog)
[ Afbeelding ]
karel is nog niet zadelmak, dus ik verwacht dat we qua tuig nog even int zwart gaan rijden, omdat hij nog waarscheinlijk toch nog gaat groeien, en ik het zonde vind om dan al duure spullen te gaan kopen.
toch zit ik stiekum te kijken voor cognac hoofdstellen, die van hypostore zijn denk ik te licht, en ik wil geen lak... dus wie weet het goeie kleurtje hoofdstel?
en met wat voor kleur dekje ed. zouden jullie combineren?
Dizzy505 schreef:bettyvn schreef:hoii
dit is karel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
een paar weken terug heb ik in drunen deniro's aan laten meten, de bruine, deniro noemt die kleur oxford (alleen dan verharde schacht geen veters rits aan binnekant en verhoogde dressuurboog)
[ Afbeelding ]
karel is nog niet zadelmak, dus ik verwacht dat we qua tuig nog even int zwart gaan rijden, omdat hij nog waarscheinlijk toch nog gaat groeien, en ik het zonde vind om dan al duure spullen te gaan kopen.
toch zit ik stiekum te kijken voor cognac hoofdstellen, die van hypostore zijn denk ik te licht, en ik wil geen lak... dus wie weet het goeie kleurtje hoofdstel?
en met wat voor kleur dekje ed. zouden jullie combineren?
Ik zou gaan voor een donkerblauw dekje betty
Tribunals schreef:Wat vinden jullie mooi staan op een valk? Ik heb gewoon zwart tuig, zwarte rijlaarzen en vaak een donkerbruine cap op. Meestal heb ik deze (http://www.divoza.com/nl/mondoni-netherlands-rijbroek kleur beige) rijbroek aan, dus iets wat daarbij matcht zou leuk zijn. Tot nu toe heb ik er vaak wit, antraciet of bordeauxrood op liggen.
Zelf vind ik deze http://www.divoza.com/nl/eskadron-tricolor-zadeldek in de kleur petrol erg gaaf, maar ik hoor graag meer opties!
Hier wat foto's van mijn paard:
[ [url=m/tt1cN8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HcSKzD.jpg]Afbeelding[/url] ]