Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tita schreef:Lets dan is er niks aan de hand.. mij was verteld dat prok niet goed was voor sport zo mag er voor kogelartrose voor prok een 3-tje hebben en voor sport is dat dan afgekeurd.
Nathe dat ligt er aan volgens mij had Door voor de prok 27-28 fotos en voor de sporkeuring waren er 38-42 foto's incl het ruggenwervel en hals (volgens mij voor 32 betaald)
Normaal rontgen is enkel benen voor de hals en rug moet je extra aanvragen dat is niet standaard volgen mij kostte dat 350 excl btw.. de arts vertelde me dat momenteel 1/15 paarden afgkeurd wordt in gebreken in de hals of rug

nathe schreef:@aprella
bij de morette in Asse kost een klinische keuring iets minder dan 100 euro.
Ze zijn daar wel goed en zullen je zeker raad geven!
tuurlijk aprella vooral bezuinigen op de aankoop Aprella schreef:tita schreef:tuurlijk aprella vooral bezuinigen op de aankoop
What the hell? Op wa slaagt da nu weer :s
Citaat:Njah maar die dierenkliniek ligt wel een beetje uit de richting xD Kga gewoon een lokale dierenarts zoeken die dit wilt doen
Jou instructrice heeft geen rontgenogen, en ook geen echo-ogen. Iemand kan nog zo veel ervaring hebben..
. Dus een keuring wat dat betreft zegt geen ene banketstaaf!
. Anders ben je zo 4000 euro kwijt