Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inky_devil schreef:Ik laat mijn paard ook niet slachten. Niet zo zeer omdat ik het zielig vind maar omdat ik erzelf geen vrede mee kan hebben dan. Klinkt misschien raar.Miryamk schreef:nou ik lust ook wel een frikandel hoor!
En alles wat in de vuurkorf past word bij mij ook gecremeerd.
Je kunt je paard ook gewoon in de hens steken, benzine, paar houtjes, kat van de buren, aansteken en je hebt een crematie.
Inky_devil schreef:In saucijzenbroodjes en worstenbroodjes van de hema zit ook paardenvlees. Dat vertelde de slager in nijkerk.
BitchyWitchy schreef:Citaat:Je kunt je paard ook gewoon in de hens steken, benzine, paar houtjes, kat van de buren, aansteken en je hebt een crematie.
*BOINK*
Inky_devil schreef:Die is ook dood want die heb ik op mijn weg naar stal per ongeluk over gereden dus moet ik het bewijsmeteriaal vernietigen
IKbenEllen schreef:Inky_devil schreef:Die is ook dood want die heb ik op mijn weg naar stal per ongeluk over gereden dus moet ik het bewijsmeteriaal vernietigen
OMG you evil woman!!!
Miryamk schreef:Tenen? klauwen bedoel je!
Als iemand zijn paard wil cremeren vind ik dat prima, een spuitje of slachten heb ik ook geen probleem mee. De kat van de buren aansteken vind ik trouwens wel een heel strak plan! *poespoespoes
IKbenEllen schreef:Inky_devil schreef:Die is ook dood want die heb ik op mijn weg naar stal per ongeluk over gereden dus moet ik het bewijsmeteriaal vernietigen
OMG you evil woman!!!
BitchyWitchy schreef:Miauuuuuuuuuuuuuuuuuw!!!!!!!
Inky_devil schreef:ik ga het proberen.
Inky_devil schreef:ik ga het proberen.
Miryamk schreef:lukt wel hoor, sinterklaasgedichten worden ook geaccepteerd!