Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
black21 schreef:ik ben vandaag geweest maar heb geen paardenspullen gezien
MoonWencke schreef:Casperrr ik zou bijna denken dat je een hekel hebt aan de LidlIn plaats van de winkelketen hier af te kraken, kun je ook gewoon geen commentaar geven als je niets beters te zeggen hebt.
fammiepammie schreef:Bij acties geldt gewoon vanaf de datum dat het verschijnt op=opdie actie is alweer over volgens mij
MoonWencke schreef:Bij mij is ie al weg, maar volgens mij eerder door het vriendinnetje dan door mijn pony zelf
casperrr schreef:Mag je dan alleen maar positieve dingen zeggen?Was maar een grapje hoor
Maare om even eerlijk te zijn, nee ik zou het daar niet kopen nee
zammetje schreef:Ik de paardenshampoo. Serieus, dat is echt goede. Nu moet ik de witte sokken van mijn paard 2 x wassen met zilvershampoo om ongeveer het zelfde effect te krijgen van 1 x wassen met shampoo van de lidl.
En nu... is tie op.
Pessade schreef:zammetje schreef:Ik de paardenshampoo. Serieus, dat is echt goede. Nu moet ik de witte sokken van mijn paard 2 x wassen met zilvershampoo om ongeveer het zelfde effect te krijgen van 1 x wassen met shampoo van de lidl.
En nu... is tie op.
Heb nog één volle fles staan....ik vind het slecht spul. De hoefolie zowel in pot met kwast als in spuitbus waren erg goed. Alsook de anti dazen spray.
r0xJ schreef:De zwepen van de Lidl zijn ook heel goed ze gaan niet snel kapot en ze kosten maar 5 euro