Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Taucha schreef:Ik volg nog steeds en het is nog geen 1 maart, dus zit nog in team veulen.
Alleen had ik dan ondertussen wel verandering verwacht tussen januari en nu. Het lijkt alsof het nu een hele tijd stil staat.
Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat Skyla wel drachtig was, dat het veulen gestorven is, maar niet geaborteerd? En dat dit die enorme hangbuik veroorzaakt. Is (gedeeltelijke) resorptie mogelijk na een dracht van ca. 8 maanden?
nieky1993 schreef:Taucha schreef:Ik volg nog steeds en het is nog geen 1 maart, dus zit nog in team veulen.
Alleen had ik dan ondertussen wel verandering verwacht tussen januari en nu. Het lijkt alsof het nu een hele tijd stil staat.
Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat Skyla wel drachtig was, dat het veulen gestorven is, maar niet geaborteerd? En dat dit die enorme hangbuik veroorzaakt. Is (gedeeltelijke) resorptie mogelijk na een dracht van ca. 8 maanden?
Ik heb het bij DR. Pol wel eens gezien op tv. Een vrucht was een soort fossiel geworden in de baarmoeder. De merrie had toen ook nergens last van overigens. Maar dat is het enige geval wat ik ooit gehoord heb dat dit gebeurde.
Ik ben nog steeds team hooi. Er is te weinig verandering. En zover ik begrepen heb heeft TS nog steeds niet 100% zeker gevoeld dat er een veulen in zit. Op dit ogenblik moet je echt wel heel duidelijk het verschil voelen tussen veulen beweging of darmen. Voel je niks dan vrees ik leeg.
Anna79 schreef:Ik vind dat we het veulen van Skyla of het er nu wel of niet komt gewoon moeten opgeven voor de veulenverkiezing, dat heeft TS wel verdiend en alle trouwe meelezers ook!
Misschien dan een poll maken welk AI plaatje het moet worden...
nieky1993 schreef:Nou de merrie was bewust gedekt en toen ze maar niet vorderde tegen dat ze moest bevallen hebben ze gescand. Toen kwam die fossiel tevoorschijn. Maar normaal als het veulen dood gaat, dan komt het sowieso eraf anders wordt de merrie ziek idd. Waarom dat bij die merrie op DR.pol niet was, was voor hem ook een raadsel.
Nicole288 schreef:Anna79 schreef:Ik vind dat we het veulen van Skyla of het er nu wel of niet komt gewoon moeten opgeven voor de veulenverkiezing, dat heeft TS wel verdiend en alle trouwe meelezers ook!
Misschien dan een poll maken welk AI plaatje het moet worden...
Hoe leuk dat idee ook is, er kunnen alleen veulens worden opgegeven die geboren zijn tussen 2 bepaalde datums, (okt 2023 en okt 2024) dus dat zou ook hier de voorwaarde zijn