LadyDii schreef:Ik wil heel even kort reageren op het feit dat er mensen het verhaal niet geloven: Ik geloof het namelijk zelf niet eens. Ik ben overrompeld wat mij allemaal overkomt de afgelopen maanden. Maar, goed, jullie kennen mij niet dus ik snap het wel.. maar ik beloof jullie dat níks van het verhaal "verzonnen" of "aangedikt" is. Ik vertel alles hoe het is gegaan.
Ik heb sinds gisteren eindelijk(!!!!) contact met de vorige eigenaar waardoor nu echt veel duidelijk is en ik heb in het begin al gezegd, dat ik niet kon geloven dat hij altijd "slecht" voor zijn paard zou zijn geweest. Dat ze zó een speciale band hadden samen, had ik helemaal niet zien aankomen. Ik was eerst enorm boos, want hoe kun je nou een paard dumpen?!?!? Maar nu ik ook zijn verhaal ken, is mijn gevoel heel anders. Ik vind het intens verdrietig.
Hij heeft mij een foto gestuurd van Misterio met een Western zadel en opeens klikte er iets in mij, in 2018 heb ik deze meneer gezien in het natuurgebied tijdens een buitenrit met een vriendin. Hij herinnerd zich ons niet meer omdat hij naar eigen zeggen "veel mensen ontmoet heeft". Maar toen stuurde hij mij een foto van zichzelf (opvallende outfit) en Misterio en toen wist ik het zeker.
Ik weet niet goed hoe ik er verder op moet reageren, omdat ik het niemand kwalijk neem om het ongeloofwaardig te vinden. Dit maak je normaliter ook niet mee..zoiets zie je alleen in de films.
En oh: Penny verhaal, pff. Boeit me echt 0. Zou leuk zijn, maar dat hoeft absoluut niet en dat boek, tja. Ik moet het van me afschrijven en of ik dat dan uiteindelijk laat uitgeven, dat zie ik wel. Maar het doet me wel goed alles van me af te schrijven.. zodat ik kan verwerken wat er eigenlijk allemaal gebeurd.
Achja. Jullie hoeven het ook niet te geloven.
Maar het is echt waar.
Wat een fijne, sympathieke reactie
Ik ben nog nooit in de Meinweg geweest. Toen ik de naam zag dacht ik dat het in de buurt van Venlo zou liggen, maar het is dus meer Herkenbosch. Is het fijn rijden daar? Niet teveel mountainbikers en motorcrossers? Anders wil ik daar ook wel eens heen.