[EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 17:27

@ Tazzey: Grappig dat jij mensen die kritisch zijn gelijk interpreteert als treiteren :) Ik geloof helemaal niet dat het dat is.
Maar als jij van die kant zo overdrijft, is het dan heel idioot dat ik jou zo interpreteer, of ligt dat misschien dan ook bij jou? Het is de toon die de muziek maakt he :) buiten dat heeft TS zelf ook aangegeven dat ze geen enkele moeite heeft met andere meningen, dus waarom jij er zo allergisch op reageert is echt beyond me.

Dus misschien daar zelf ook even mee stoppen, kunnen we TS gewoon weer volgen.

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 19:54

Er wordt volgens mij helemaal niemand beschuldigd, er staat zelfs bij dat als ze het fout heeft dat ze excuses aanbiedt. Dus tja.
Ik lees dus ook geen rare mening.

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-23 22:03

Ik wil heel even kort reageren op het feit dat er mensen het verhaal niet geloven: Ik geloof het namelijk zelf niet eens. Ik ben overrompeld wat mij allemaal overkomt de afgelopen maanden. Maar, goed, jullie kennen mij niet dus ik snap het wel.. maar ik beloof jullie dat níks van het verhaal "verzonnen" of "aangedikt" is. Ik vertel alles hoe het is gegaan.

Ik heb sinds gisteren eindelijk(!!!!) contact met de vorige eigenaar waardoor nu echt veel duidelijk is en ik heb in het begin al gezegd, dat ik niet kon geloven dat hij altijd "slecht" voor zijn paard zou zijn geweest. Dat ze zó een speciale band hadden samen, had ik helemaal niet zien aankomen. Ik was eerst enorm boos, want hoe kun je nou een paard dumpen?!?!? Maar nu ik ook zijn verhaal ken, is mijn gevoel heel anders. Ik vind het intens verdrietig.

Hij heeft mij een foto gestuurd van Misterio met een Western zadel en opeens klikte er iets in mij, in 2018 heb ik deze meneer gezien in het natuurgebied tijdens een buitenrit met een vriendin. Hij herinnerd zich ons niet meer omdat hij naar eigen zeggen "veel mensen ontmoet heeft". Maar toen stuurde hij mij een foto van zichzelf (opvallende outfit) en Misterio en toen wist ik het zeker.

Ik weet niet goed hoe ik er verder op moet reageren, omdat ik het niemand kwalijk neem om het ongeloofwaardig te vinden. Dit maak je normaliter ook niet mee..zoiets zie je alleen in de films.

En oh: Penny verhaal, pff. Boeit me echt 0. Zou leuk zijn, maar dat hoeft absoluut niet en dat boek, tja. Ik moet het van me afschrijven en of ik dat dan uiteindelijk laat uitgeven, dat zie ik wel. Maar het doet me wel goed alles van me af te schrijven.. zodat ik kan verwerken wat er eigenlijk allemaal gebeurd.

Achja. Jullie hoeven het ook niet te geloven.
Maar het is echt waar.

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-23 22:12

Lys_PPA schreef:
Geen idee of ik al ooit in dit topic gereageerd heb, maar ik volg het topic en je insta al vanaf het begin. Ik vond het met name interessant omdat het geografisch dichtbij is en ik je voorheen al vaker op socials voorbij zag komen met je fotografie.

Ik ben een stille meelezer, maar vanwege de negatieve reacties die je al allemaal over je heen gekregen hebt vind ik dat het wel waard is om een positieve reactie te geven (net zoals nog een heel aantal andere mensen gelukkig). Met mij zullen er vast lezers zijn die niet reageren maar het wel heerlijk vinden om je verhaal te lezen en je het allerbeste gunnen met dit paard! Hij heeft veel geluk gehad dat hij bij jou terecht is gekomen en ik wens jullie een mooie toekomst samen. Wie weet komen we elkaar ooit tegen te paard in de Meinweg ;)


Lijkt me super gezellig.

Dreamboy

Berichten: 2492
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 22:17

Joh, je hoeft je helemaal niet te verantwoorden. Laat ze lekker kletsen en geniet van je knappe paard.

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-23 22:18

germie schreef:
Als het gelogen is kwetst de ts natuurlijk vele volgers. Als het waar is, dan kwetst slechts 1 persoon de ts. Zo zie ik het.

Ik twijfel soms ook, dat geef ik toe. En ja, ik gun de TS ook een leuk paard. Maar nu lees ik weer 4 dagen losgelopen. En dan zo afgevallen? Ik wil wel graag weten wat er dan in de dagen voor het loslaten gebeurd is. Is er toen ook minder gevoerd?

Als het westernzadel nog past en je krijgt het, dan heb je een mooi setje voor je dier. Geniet er lekker van.

Overigens, die veearts is goed fout in deze. Die breekt het medisch geheim en dat kan hem zijn baan kosten.


Hij zegt 24 augustus.
maar hé...ik ken hem ook niet!!! Wie weet was het wél al langer. Maar aan de anderen kant..hij is zo eerlijk over het feit dat hij het zelf was, waarom zou je dan anderen dingen liegen. Het kan, maar, waarom?

Hij had 2 maanden gratis in de krant gestaan. Dus hoogst waarschijnlijk al minstens 2 maanden niet echt meer prioriteit geweest. Hij had in januari het nieuws gekregen over zijn gezondheid en al die tijd niet meer gereden. Dan zit je al op 8 maanden, tot en met augustus. Als je dan je dier "verwaarloosd" in geen liefde meer geven, niet meer gaat rijden en misschien wegens je gezondheid ook niet echt meer goed kan verzorgen of dagelijks eten brengen of weet ik veel............................ dit is zéker niet van 4 dagen nee hoe hij eruit zag. dat is onmogelijk! Maar ik ben zo blij dat ik in contact met hem ben.. wil hem niet meteen wegjagen en vingers wijzen en verkeerd overkomen. Sommige vragen moet ik nu nog niet stellen en misschien ook wel helemaal niet..

het is al heel wat dat hij überhaupt zoveel los laat.. foto's en video's stuurt.. had hij niet hoeven doen natuurlijk. Hij had me ook kunnen negeren.

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-23 22:18

Dreamboy schreef:
Joh, je hoeft je helemaal niet te verantwoorden. Laat ze lekker kletsen en geniet van je knappe paard.


Ja nja weet ik wel maar het kwetst me onverwachts wel. Omdat ik zo dus écht niet in elkaar steek.
maar ja, Internet hé.

idylle
Berichten: 5843
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 23:27

Ik vind het super knap dat je de oude eigenaar een eerlijke kans geeft z'n verhaal te doen en je hem niet met een wijzend vingertje aanspreekt. Echt heel knap.

IHN
Berichten: 2337
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 09:50

ts, je hoeft je niet te verantwoorden. Weet je, gevoel kan je niet sturen. Ik geloof alles, maar voelde ook gewoon twijfel toen je aangaf hem zelfs al eerder ontmoet te hebben en gezegd hebt toen:zo een wil ik ook. maar aan de andere kant:het universum heeft wel vaker verrassingen.
Ik had het nooit uitgesproken. Voelde me ook wat boos toen upendo? echt zo duidelijk aangaf het niet te geloven. Ik vraag me echt af waarom dat uitgesproken moet worden en daar wilde ik me over uiten. Maar ik vind het ook hypocriet om dan niet aan te geven dat ik zelf die twijfel ook voelde, want ik denk dat echt meer mensen dat gevoel hebben en jijzelf dus kennelijk ook al.

maar probeer het niet te zien als aanval op jou. Jij weet wat waar is en dat is het enige wat echt telt. En sws de waarheid is altijd gekleurd door de gevoelens en emoties van degene die het verteld. En dat die heftig zijn na het vinden van een paard is vrij logisch. Dus stel dat er zaken wat geromantiseerd worden:boeien. Iedereen geniet van je verhaal (merendeel dan). En de omslag van boos op oude eigenaar naar nu vind ik juist een hele mooie eigenschap: mededogen naar anderen. Niet iemand klakkeloos veroordelen en openbaar gewoon je mening durven te wijzigen.

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 10:00

LadyDii schreef:
Ik wil heel even kort reageren op het feit dat er mensen het verhaal niet geloven: Ik geloof het namelijk zelf niet eens. Ik ben overrompeld wat mij allemaal overkomt de afgelopen maanden. Maar, goed, jullie kennen mij niet dus ik snap het wel.. maar ik beloof jullie dat níks van het verhaal "verzonnen" of "aangedikt" is. Ik vertel alles hoe het is gegaan.

Ik heb sinds gisteren eindelijk(!!!!) contact met de vorige eigenaar waardoor nu echt veel duidelijk is en ik heb in het begin al gezegd, dat ik niet kon geloven dat hij altijd "slecht" voor zijn paard zou zijn geweest. Dat ze zó een speciale band hadden samen, had ik helemaal niet zien aankomen. Ik was eerst enorm boos, want hoe kun je nou een paard dumpen?!?!? Maar nu ik ook zijn verhaal ken, is mijn gevoel heel anders. Ik vind het intens verdrietig.

Hij heeft mij een foto gestuurd van Misterio met een Western zadel en opeens klikte er iets in mij, in 2018 heb ik deze meneer gezien in het natuurgebied tijdens een buitenrit met een vriendin. Hij herinnerd zich ons niet meer omdat hij naar eigen zeggen "veel mensen ontmoet heeft". Maar toen stuurde hij mij een foto van zichzelf (opvallende outfit) en Misterio en toen wist ik het zeker.

Ik weet niet goed hoe ik er verder op moet reageren, omdat ik het niemand kwalijk neem om het ongeloofwaardig te vinden. Dit maak je normaliter ook niet mee..zoiets zie je alleen in de films.

En oh: Penny verhaal, pff. Boeit me echt 0. Zou leuk zijn, maar dat hoeft absoluut niet en dat boek, tja. Ik moet het van me afschrijven en of ik dat dan uiteindelijk laat uitgeven, dat zie ik wel. Maar het doet me wel goed alles van me af te schrijven.. zodat ik kan verwerken wat er eigenlijk allemaal gebeurd.

Achja. Jullie hoeven het ook niet te geloven.
Maar het is echt waar.


Wat een fijne, sympathieke reactie :)

Ik ben nog nooit in de Meinweg geweest. Toen ik de naam zag dacht ik dat het in de buurt van Venlo zou liggen, maar het is dus meer Herkenbosch. Is het fijn rijden daar? Niet teveel mountainbikers en motorcrossers? Anders wil ik daar ook wel eens heen.

bonnielau

Berichten: 515
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Spanbroek

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 10:39

Ik volg dit topic al een tijdje en volg je ook op FB. Bij mij komt altijd een regel uit een nummer van Bad Religion in mij op: Sometimes, truth is stranger than fiction
Begrijp best dat mensen sceptisch zijn maar als je echt alles hebt gevolgd dan is dit bijna niet te verzinnen.
Super mooi verhaal TS en wat mag dat paard blij zijn dat hij bij jou terecht gekomen is!

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 11:30

Scum schreef:
LadyDii schreef:
Ik wil heel even kort reageren op het feit dat er mensen het verhaal niet geloven: Ik geloof het namelijk zelf niet eens. Ik ben overrompeld wat mij allemaal overkomt de afgelopen maanden. Maar, goed, jullie kennen mij niet dus ik snap het wel.. maar ik beloof jullie dat níks van het verhaal "verzonnen" of "aangedikt" is. Ik vertel alles hoe het is gegaan.

Ik heb sinds gisteren eindelijk(!!!!) contact met de vorige eigenaar waardoor nu echt veel duidelijk is en ik heb in het begin al gezegd, dat ik niet kon geloven dat hij altijd "slecht" voor zijn paard zou zijn geweest. Dat ze zó een speciale band hadden samen, had ik helemaal niet zien aankomen. Ik was eerst enorm boos, want hoe kun je nou een paard dumpen?!?!? Maar nu ik ook zijn verhaal ken, is mijn gevoel heel anders. Ik vind het intens verdrietig.

Hij heeft mij een foto gestuurd van Misterio met een Western zadel en opeens klikte er iets in mij, in 2018 heb ik deze meneer gezien in het natuurgebied tijdens een buitenrit met een vriendin. Hij herinnerd zich ons niet meer omdat hij naar eigen zeggen "veel mensen ontmoet heeft". Maar toen stuurde hij mij een foto van zichzelf (opvallende outfit) en Misterio en toen wist ik het zeker.

Ik weet niet goed hoe ik er verder op moet reageren, omdat ik het niemand kwalijk neem om het ongeloofwaardig te vinden. Dit maak je normaliter ook niet mee..zoiets zie je alleen in de films.

En oh: Penny verhaal, pff. Boeit me echt 0. Zou leuk zijn, maar dat hoeft absoluut niet en dat boek, tja. Ik moet het van me afschrijven en of ik dat dan uiteindelijk laat uitgeven, dat zie ik wel. Maar het doet me wel goed alles van me af te schrijven.. zodat ik kan verwerken wat er eigenlijk allemaal gebeurd.

Achja. Jullie hoeven het ook niet te geloven.
Maar het is echt waar.


Wat een fijne, sympathieke reactie :)

Ik ben nog nooit in de Meinweg geweest. Toen ik de naam zag dacht ik dat het in de buurt van Venlo zou liggen, maar het is dus meer Herkenbosch. Is het fijn rijden daar? Niet teveel mountainbikers en motorcrossers? Anders wil ik daar ook wel eens heen.


Ooooooh echt een aanrader hoor. Je moet er naartoe!!! Horse paradise.Je hebt van niemand of niets last, overal ruiterpaden en het is er prachtig.

Doen.
Gaan.
Nu!

Eef_Bam

Berichten: 4135
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 12:26

Ik denk niet dat het verhaal verzonnen is, maar wel sterk geromantiseerd door de TS, en daardoor komt het ongeloofwaardig over. Ook de gezondheidsproblemen lijken gebagatelisseerd te worden, daar word met geen woord meer over gerept terwijl de astma / benauwdheidsklachten toch vrij ernstig waren. Verder zien we alleen nog fotos met deken op, ben heel benieuwd hoe dit paard er nu zonder deken van opzij uit ziet. Maar dat gaat TS vast niet delen als het niet in het sprookjesverhaal past dat zij dit paard gered heeft en het nu fantastisch gaat "and they lived happily ever after". Ben daarom al eerder afgehaakt in dit topic, maar kwam toch weer voorbij in de active onderwerpen en kon niet op mijn handen blijven zitten :Y) .

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 12:38

Eef_Bam schreef:
Ik denk niet dat het verhaal verzonnen is, maar wel sterk geromantiseerd door de TS, en daardoor komt het ongeloofwaardig over. Ook de gezondheidsproblemen lijken gebagatelisseerd te worden, daar word met geen woord meer over gerept terwijl de astma / benauwdheidsklachten toch vrij ernstig waren. Verder zien we alleen nog fotos met deken op, ben heel benieuwd hoe dit paard er nu zonder deken van opzij uit ziet. Maar dat gaat TS vast niet delen als het niet in het sprookjesverhaal past dat zij dit paard gered heeft en het nu fantastisch gaat "and they lived happily ever after". Ben daarom al eerder afgehaakt in dit topic, maar kwam toch weer voorbij in de active onderwerpen en kon niet op mijn handen blijven zitten :Y) .


Het is ijskoud hiero, haha. Het regent, heeft gesneeuwd en is overdag veelal nog -1 de laatste dagen.. waarom zou ik hem dan zijn deken afdoen? Enkel om te poetsen. Maar hij ziet er onder de deken nog prachtig uit! ;-) Benauwdheid staat gewoon iedere keer op onze Instagram pagina, dus dat klopt niet helemaal. Het is echter onder controle en de vorige eigenaar heeft gisteren dus laten weten dat Misterio chronische bronchitis heeft door "slecht hooi" < zijn woorden. Dus ben "opgelucht" dat dit bij hem hoort en niet iets nieuws is wat hij hier heeft opgelopen.

Ik vertel alles puur uit mijn gevoel, emoties en waarheid. Recht uit het hart. Wellicht is dat dan geromantiseerd? Maar, het is zeker niet onwaar. Ach ja, denk er van wat jullie willen, ieders eigen recht! <3

Heb je behoefte aan die foto van de zijkant zonder deken? ;-) Heb er toevallig recentelijk 2 gemaakt. Of, nouja, zonder deken. Niet perse stand-foto's, maar even gauw tijdens de poetsbeurt. Maar blijkbaar voelt het voor jou dat ik iets verberg en je bent benieuwd hoe hij eruit ziet zonder deken, voilà. Ongeromantiseerde foto's :+


Afbeelding

Afbeelding

Sintara

Berichten: 7522
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 12:44

Vergeet niet hoe snel een paard kan afvallen, kijk bijvoorbeeld maar naar paarden die een paar dagen moeten vasten, of een flinke koliek hebben gehad.. Dat is bizar om te zien maar is echt niet onmogelijk

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 12:45

Sintara schreef:
Vergeet niet hoe snel een paard kan afvallen, kijk bijvoorbeeld maar naar paarden die een paar dagen moeten vasten, of een flinke koliek hebben gehad.. Dat is bizar om te zien maar is echt niet onmogelijk


Zeker niet onmogelijk, het was ook behoorlijk "droog" die periode, nergens water e.d. dus hij was ook uitgedroogd. Maar er staat wel genoeg "eten", hihi.. Alleen ja, we weten het niet. Het kan.

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 12:48

bonnielau schreef:
Ik volg dit topic al een tijdje en volg je ook op FB. Bij mij komt altijd een regel uit een nummer van Bad Religion in mij op: Sometimes, truth is stranger than fiction
Begrijp best dat mensen sceptisch zijn maar als je echt alles hebt gevolgd dan is dit bijna niet te verzinnen.
Super mooi verhaal TS en wat mag dat paard blij zijn dat hij bij jou terecht gekomen is!



<3 ik ben ook erg blij, uiteraard!! Bijna is de hele cirkel rond en kan ik eindelijk alles loslaten wat ik al meedraag sinds augustus vorig jaar. Je kunt je haast niet voorstellen hoe het voelt en hoeveel stress het met zich meebrengt, althans, voor mij. Misschien omdat ik juist veel gevoel heb en me niet gauw doe afsluiten, maar het graag toelaat. Ik ben erg benieuwd, heb hem net via WhatsApp gevraagd of hij er écht morgen zelf bij is, even check-dubbel-check. Omdat ik nog altijd in het achterhoofd heb dat zijn broer en dierenarts verteld had dat hij in een inrichting zou zitten(?).. Snap het nog niet helemaal.

Komt goed.

Marocje
Berichten: 5637
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 12:51

Is het niet eerder een Hospice idee? Een plek waar je zal overlijden maar waar je dus wel gewoon naar buiten/weg kan.

Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 12:54

Sintara schreef:
Vergeet niet hoe snel een paard kan afvallen, kijk bijvoorbeeld maar naar paarden die een paar dagen moeten vasten, of een flinke koliek hebben gehad.. Dat is bizar om te zien maar is echt niet onmogelijk

Is ook hoor, toen de mijne op boxrust stond vlogen de kilo's eraf, was niet tegenaan te voeren ook. En aankomen duurt dan weer lang helaas.

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 12:55

Marocje schreef:
Is het niet eerder een Hospice idee? Een plek waar je zal overlijden maar waar je dus wel gewoon naar buiten/weg kan.



Zou kunnen...

Eef_Bam

Berichten: 4135
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 13:06

@TS, ik bedoel eigenlijk recht van opzij, dan zie je ook de achterhand en de algehele conditie beter, zo van schuin voor kan je niet veel zien.

LadyDii
Berichten: 410
Geregistreerd: 29-08-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 13:10

Eef_Bam schreef:
@TS, ik bedoel eigenlijk recht van opzij, dan zie je ook de achterhand en de algehele conditie beter, zo van schuin voor kan je niet veel zien.


Zoals ik al zei, die stand-foto heb ik dus niet gemaakt recentelijk. Maar ben dat ook niemand verplicht uiteraard, haha. Zodra het niet zo koud is komen de foto's zonder deken vaker voorbij. ;-)

Merkelijk is het inderdaad voor sommige mensen nooit goed genoeg. :roll:

Mellow

Berichten: 6537
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 13:19

Marocje schreef:
Is het niet eerder een Hospice idee? Een plek waar je zal overlijden maar waar je dus wel gewoon naar buiten/weg kan.


In een inrichting zit je echt niet alleen maar opgesloten achter een paar deuren hoor.

Een Hospice zit je niet al 8 maanden.

Verder volg ik al vanaf begin en denk dat het ook een beetje de schrijfwijze is van TS (niet verwijtend bedoeld).

Mocht ik het mij zijn overkomen waren het korte zinnen geweest en vrij plat geschreven en to the point. Maar dan waren alle volgers ook al afgehaakt denk ik.

senna21

Berichten: 11990
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 13:23

Eef_Bam schreef:
@TS, ik bedoel eigenlijk recht van opzij, dan zie je ook de achterhand en de algehele conditie beter, zo van schuin voor kan je niet veel zien.

Hoezo zou ze? Dit klinkt erg controlerend en onnodig.
:brr: Big Bokker is watching you.

Dreamboy

Berichten: 2492
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 13:25

Eef_Bam schreef:
@TS, ik bedoel eigenlijk recht van opzij, dan zie je ook de achterhand en de algehele conditie beter, zo van schuin voor kan je niet veel zien.



Waarom moet ze zich tegenover jou bewijzen met foto's? Als je haar volgt op facebook of instagram zie je genoeg foto's zonder deken. Kun je precied het hele proces volgen van hoe ze hem vond tot hoe hij er nu uit ziet.

Wat betreft het vermageren in korte tijd. Vergeet ook niet wat stress met een paard kan doen.